Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel »

raymon schreef: wo aug 20, 2025 9:48 am
Yopii schreef: wo aug 20, 2025 9:11 am Inderdaad, wij weten niet hoe het zit.

Dat die jongen nog bij Willem II gespeeld heeft... deed het daar best aardig, maar een aankomende wereldtopper zag ik destijds niet in hem. Zo zie je maar...
Ik weet ook niet of het een wereldtopper is. Had een goed seizoen bij Newcastle maar uiteindelijk sinds 2022 54 keer gescoord in 86 wedstrijden. Als je dan vorig seizoen eraf haalt dan valt z'n moyenne nog wel mee. Zeker geen 170m waard (nee, dat is niemand). Ik weet ook niet waarom Liverpool 'm zo graag will hebben.
Ik vind dit ook echt belachelijk. Of ik heb hem niet vaak genoeg gezien. Maar 170 miljoen voor Isak… bizar
IK GELOOF!!!!!!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Was vorig seizoen volgens Engelsen (die kijken niet over de grens) beste spits ter wereld... Nou dan is 170m redelijk....
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Toen hij bij Willem II speelde vond ik 'm wel interessant. Had hem toen graag naar Ajax zien komen. Maar dat er nog eens dit soort bedragen voor hem over tafel zouden gaan had ik dan ook weer niet verwacht.

Het is echt volslagen idioot. Dat is het al jaren natuurlijk. Compleet los van elke vorm van realiteit.
Nil volentibus arduum
elliquido

Bericht door elliquido »

Hoop dat kroes ook kijkt naar west ham - chelsea.. De hammers worden compleet afgedroogd door hun stadsgenoot. Die zijn wanhopig en trekken wel de geldbuidel voor taylor en brobbey.
stadion is al half leeggelopen.

Hato maakt zijn debuut in de 70e minuut bij 1-5
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Timber vandaag de motm bij Arsenal - Leeds.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: za aug 23, 2025 10:14 pm Timber vandaag de motm bij Arsenal - Leeds.
J. Timber is een echte klasbak. Wereldtop.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lionel

Bericht door Lionel »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: za aug 23, 2025 10:14 pm Timber vandaag de motm bij Arsenal - Leeds.
Twee goals en een assist. Vooral de assist was genieten.

Jammer alleen dat Dumfries de voorkeur krijgt bij Oranje. Domme kracht. Timber als inschuivende verdediger en Frimpong op rechtsbuiten zou mijn inziens het beste passen.
IK GELOOF!!!!!!
elliquido

Bericht door elliquido »

dumfries KAN koeman gewoon niet passeren. bewijst het op elk niveau.
in het oranje topic heb ik het al gepost laatst, als ze allemaal fit blijven hebben we echt wereldtop als nederlands elftal met genoeg erachter. alle posities zijn dubbel bezet. alleen de spitspositie blijft een zorgenkindje.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Dumfries is gewoon een van de 3 beste rechtsbacks ter wereld... Ja ik had ook niet verwacht dat ik dit ooit zou opschrijven...
Lionel

Bericht door Lionel »

Timber als rechtsback met Frimpong op rechtsbuiten lijkt mij de beste optie voor op rechts.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

United :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Isak gaat voor 150 miljoen naar Liverpool, dat eerder al Florian Wirtz voor 125 miljoen heeft gekocht. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Duke schreef: ma sep 01, 2025 8:45 am Isak gaat voor 150 miljoen naar Liverpool, dat eerder al Florian Wirtz voor 125 miljoen heeft gekocht. :excited.gif:
Vergeet de spits Etikite voor £79m niet. Als er aan geld geen gebrek is..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Echt niet leuk meer hè? Ik heb dat al heel lang maar krijg er steeds meer moeite mee.
Nil volentibus arduum
zeux

Bericht door zeux »

Marillion schreef: ma sep 01, 2025 9:22 am Echt niet leuk meer hè? Ik heb dat al heel lang maar krijg er steeds meer moeite mee.
Ajax zit - in dezelfde CL - te improviseren met 5-10 miljoen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
columbus

Bericht door columbus »

Marillion schreef:Echt niet leuk meer hè? Ik heb dat al heel lang maar krijg er steeds meer moeite mee.
Ik ook. Heel erg veel moeite. Het zijn bedragen die gewoon krankzinnig zijn, totaal krankzinnig. Misschien komt het omdat ik in een wereld werk waar iedere euro echt om wordt gedraaid maar het is te bizar voor woorden.
columbus

Bericht door columbus »

zeux schreef:
Marillion schreef: ma sep 01, 2025 9:22 am Echt niet leuk meer hè? Ik heb dat al heel lang maar krijg er steeds meer moeite mee.
5-10 miljoen zijn echt de kruimels. Als je ziet en leest wat de bedragen zijn die clubs uit geeft waar Ajax een beetje tussen hoort. Dat is ook allemaal 20/25 miljoen minimaal
zeux

Bericht door zeux »

columbus schreef: ma sep 01, 2025 11:42 am
zeux schreef:
5-10 miljoen zijn echt de kruimels. Als je ziet en leest wat de bedragen zijn die clubs uit geeft waar Ajax een beetje tussen hoort. Dat is ook allemaal 20/25 miljoen minimaal
Ik mopper ook op aankopen, mar eigenlijk is dat niet fair. Met het budget van een Daf kun je geen Porsche kopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
LucaS

Bericht door LucaS »

Je kan geen Europees topteam kopen. Maar een stuk beter dan wat wij al jaren doen moet echt wel kunnen
I think I lost my fucking headache
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Nee ik denk dat we de aansluiting definitief hebben gemist. Net zoals alle landen/clubs buiten de PL. De PL is de super League met aanzien wereldwijd. Daar gaat al het geld heen. PL clubs hebben ‘samenwerkingsverbanden’ banden met kleinere clubs puur om hun overschot te kunnen stallen. De rest mag dus wat kruimels hebben.

De enige competitie die zich nog enigszins kan standhouden is La Liga met sterke banden in Latijns Amerika. Maar die clubs moeten zich in allerlei schulden steken of ze worden opgekocht door rijke eigenaren. Stond een aardig stuk over Real Mallorca in the Guardian. Hoe de Amerikaanse baas denkt over het kopen en runnen van een voetbalclub. En die mensen hebben alleen oog voor de PL of la Liga.

Interessant zal zijn wat clubs als Bayern doen. Die hebben een monopolie is Duitsland en de Bundesliga heeft internationaal geen aantrekkingskracht qua marketing. Dus die zullen nog weleens de originele super League willen opstarten denk ik zomaar.
Whitey on the moon.
zeux

Bericht door zeux »

GangstaRiB schreef: ma sep 01, 2025 1:11 pm Nee ik denk dat we de aansluiting definitief hebben gemist. Net zoals alle landen/clubs buiten de PL. De PL is de super League met aanzien wereldwijd. Daar gaat al het geld heen. PL clubs hebben ‘samenwerkingsverbanden’ banden met kleinere clubs puur om hun overschot te kunnen stallen. De rest mag dus wat kruimels hebben.

De enige competitie die zich nog enigszins kan standhouden is La Liga met sterke banden in Latijns Amerika. Maar die clubs moeten zich in allerlei schulden steken of ze worden opgekocht door rijke eigenaren. Stond een aardig stuk over Real Mallorca in the Guardian. Hoe de Amerikaanse baas denkt over het kopen en runnen van een voetbalclub. En die mensen hebben alleen oog voor de PL of la Liga.

Interessant zal zijn wat clubs als Bayern doen. Die hebben een monopolie is Duitsland en de Bundesliga heeft internationaal geen aantrekkingskracht qua marketing. Dus die zullen nog weleens de originele super League willen opstarten denk ik zomaar.
De Italianen zijn natuurlijk ook nog steeds aansprekend. Juventus, de Milans, Roma. Daar zit genoeg marketingpower. En Italië is een grote markt.
LucaS

Bericht door LucaS »

Het is vooral de tv rechten toch? Heel.de wereld kijkt premier league
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

LucaS schreef: ma sep 01, 2025 2:06 pm Het is vooral de tv rechten toch? Heel.de wereld kijkt premier league
Ja, daar maken ze echt het verschil. Denk dat Azië daarmee ook erg belangrijk is. Al heb ik niet echt concreet beeld bij aantallen en bedragen.

Kijk, aan mij ligt het niet. Ik kijk geen PL wedstrijden. Nu de rest van de wereld nog. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
zeux

Bericht door zeux »

Marillion schreef: ma sep 01, 2025 2:12 pm
LucaS schreef: ma sep 01, 2025 2:06 pm Het is vooral de tv rechten toch? Heel.de wereld kijkt premier league
Ja, daar maken ze echt het verschil. Denk dat Azië daarmee ook erg belangrijk is. Al heb ik niet echt concreet beeld bij aantallen en bedragen.

Kijk, aan mij ligt het niet. Ik kijk geen PL wedstrijden. Nu de rest van de wereld nog. :smallgrin.gif:
Ik kwam tot op het strand van Miami de Man United pr-machine tegen.

Die PL is zo 'mythisch' internationaal, dat is een zelfvoorzienende molen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik kijk het ook principieel niet. Niet dat dat veel invloed heeft maar goed, je moet ergens beginnen nietwaar?
Plaats reactie