Kenneth Taylor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Marillion »

Ze hebben wel aan charme ingeboet door de verhuizing van Upton Park naar het Olympisch stadion. Maar het is nog steeds een mooie club en kan een prima springplank zijn. Zo'n transfer lijkt me slimmer dan naar een grotere club gaan waar je niet speelt.

Overigens moet ik nog zien hoe serieus dat is. Er staan allerlei namen op dat West Ham lijstje. Die gaan ze vast niet allemaal halen.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Hij zal daar in ieder geval niet als een grote jongen binnenkomen. Niemand kent hem daar. Als ik hem was (en dit zeg ik zonder Ajax bril) zou ik met het oog op het WK gewoon nog een jaar bij Ajax als basisspeler proberen te vlammen. Als hij daar op de bank belandt (of start) loopt ie het WK sowieso mis, want aan middenvelders is er in Oranje geen gebrek onderhand.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Oh ja, mee eens. Hij kan nog prima een seizoen bij Ajax gebruiken. Jaar CL ervaring erbij is ook niet slecht.

Al zal het inderdaad een hele klus worden om op het middenveld van Oranje aan speeltijd te komen. Gravenberch, De Jong en Reijnders. Wens 'm succes.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Marillion schreef: do aug 21, 2025 8:52 pm Oh ja, mee eens. Hij kan nog prima een seizoen bij Ajax gebruiken. Jaar CL ervaring erbij is ook niet slecht.

Al zal het inderdaad een hele klus worden om op het middenveld van Oranje aan speeltijd te komen. Gravenberch, De Jong en Reijnders. Wens 'm succes.
Basisspeler in Oranje wordt ie sowieso niet als iedereen fit is, natuurlijk. Maar überhaupt bij de selectie zitten doet ie ook niet als ie dit jaar niet speelt.
Yopii

Bericht door Yopii »

elliquido

Bericht door elliquido »

ik zou de vertrekbonus van farioli nog wel even doorberekenen dan
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Hij is sinds de vorige interesse in ieder geval niet goedkoper geworden. Want overal waar wij nu aankloppen gaat de prijs ook omhoog.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Marillion schreef: di aug 26, 2025 6:30 pm Hij is sinds de vorige interesse in ieder geval niet goedkoper geworden. Want overal waar wij nu aankloppen gaat de prijs ook omhoog.
Minder dan een week voor het verstrijken van de deadline mag ie wat mij betreft niet meer weg. Of ze moeten met zo’n 60 mio komen.
Yopii

Bericht door Yopii »

Kroes wil iemand verkopen, Brobbey of Taylor, wat maakt het uit?

FF weet dat ook, die denkt dat Taylor nu goedkoper is.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Rosario lijkt naar Porto te vertrekken. Farioli is hem dus niet vergeten.

Is wel een ander type middenvelder maar ik ben benieuwd of dat gevolgen heeft voor de interesse die zij hadden in Taylor. Hopelijk wel en blijft hij gewoon nog een seizoen.
Nil volentibus arduum
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

West Ham en Wolves hebben zich gemeld aldus ESPN.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Oh jee. Als een PL club hem echt wil hebben dan is 'ie natuurlijk alsnog weg. Daar gaan we sportief niet beter van worden.
Nil volentibus arduum
peter

Bericht door peter »

De transfer van die Engelse jongen is dan wel iets logischer. Zeker vanuit het perspectief van Heitinga. Hij ziet de bui anders ook wel hangen want hij heeft natuurlijk wel opgelet hoe Kroes Farioli in een lastig parket bracht met wel heel weinig opties op links dankzij de verhuur van Forbs en verkoop van Bergwijn. Om dat in de winter dan nog een keertje te herhalen door Akpom ook te verhuren bij een blessure van Godts.
Lionel

Bericht door Lionel »

Kroes gaat de prijs zelfs laten zakken tegen het einde van de deadline :excited.gif: :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Hij moet verkocht worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
peter

Bericht door peter »

Wat is dit nou voor geniale onderhandelingstactiek. Is die man wel helemaal fris?

Mark my words, Taylor out en Blind nog in.
Yopii

Bericht door Yopii »

Hoe zou het eigenlijk met onze Adviseur zijn? Zit hij lekker aan de Portugese wijn?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ben benieuwd hoeveel water Kroes bij de wijn doet. Op zichzelf vind ik het niet heel idioot dat je iets zakt. Mede omdat er met Taylor kennelijk is afgesproken dat Ajax zal meewerken als er een mooi voorstel komt. Maar daar zit natuurlijk wel een grens aan.

Zou Ajax überhaupt wel een vervanger halen als hij gaat? Fitz Jim mocht eventueel weg als Taylor zou blijven omdat we teveel middenvelders zouden hebben. Als Taylor gaat ligt het nu met die uitleg meer voor de hand dat we gaan spelen met McConnell, Fitz Jim en Mokio en dat ze het geld in de zak steken om acceptabele jaarcijfers te presenteren.
Nil volentibus arduum
Alexander

Bericht door Alexander »

Ajax gaat geen middenvelder halen bij vertrek van Taylor.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Kenneth Taylor

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Zodat per saldo de twee onbetwiste basisspelers op het middenveld van vorig jaar Taylor en Henderson vertrekken en dan alleen een 20 jarige Engelse boy daarvoor terugkomt?

Het valt me op dat Kroes bijzonder weinig meer in het openbaar spreekt. Waar dat als een vooruitgang zou kunnen worden gezien, lijkt het er meer op dat ie daarmee heel terechte kritische vragen ontloopt waar hij met droge ogen geen antwoord op kan geven.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

peter schreef: vr aug 29, 2025 7:40 am Wat is dit nou voor geniale onderhandelingstactiek. Is die man wel helemaal fris?

Mark my words, Taylor out en Blind nog in.
Ik geloof niet wat ik lees. Wat voor slechte grap is dit?! Deadline komt eraan, er komen PL clubs met interesse voor je sterkhouder - en dus gooit die mafkees de prijs omlaag??
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Hoe weten we eigenlijk dat Kroes de prijs gaat laten zakken? Heeft hij dat gezegd?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Yopii

Bericht door Yopii »

Nee, maar het lijfblad van Danny wel.

Ik zie wel een patroon, hoor. Toezeggingen gedaan, marktwaarde te optimistisch ingeschat. Dan moet je omlaag tegen het einde.

Vorig jaar moest hij spelers verhuren na verkeerde inschattingen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

In andere situaties moet Ajax ook rekening houden met de wens van de speler. Nu even niet denk ik? :confused.gif:

De vraag is hoeveel ruimte er zit in de onderhandeling. Verschillende mensen hier vonden het bedrag van boven de 30 te hoog. Wellicht is dat dus ook echt niet haalbaar maar ligt er wel een afspraak met Taylor. Tegelijkertijd moet Ajax nog wat doen om de financiën beter op orde te krijgen. Een jeugdspeler verkopen en deze laten opvolgen door spelers die je al in huis hebt is in dát kader een goede zet.

Sportief gaan we hem echt wel missen. Ik vind hem nu onze beste middenvelder. Hoe snel stapt iemand als Mokio nu in op een min of meer stabiel niveau? Met McConnell, Fitz Jim en Mokio heb je ineens een heel jong en onervaren middenveld staan.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Verschillende mensen hier vonden het bedrag van boven de 30 te hoog. Wellicht is dat dus ook echt niet haalbaar maar ligt er wel een afspraak met Taylor.
Ach, wat is te hoog? Het is wat de gek ervoor geeft. Of liever: de juiste clubs moeten komen op het juiste moment. Taylor is niet interessant voor de top, dan moet je hopen dat een Engelse laagvlieger hem wil en dat hij daarheen wil, vooral. Daarbij zijn de onderhandelingsskills van de verkopende TD essentieel. Die van Kroes vallen blijkbaar wel mee, hij heeft nog niet een keer een indrukwekkend bedrag binnengehaald.

Porto weet blijkbaar meer, niet zo gek omdat FF daar zit. Die zal wel appen met Taylor.
Plaats reactie