Kristian Hlynsson

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii

Re: Kristian Hlynsson

Bericht door Yopii »

Denk het ook, al is hij nog jong.

De lat moet echt omhoog bij de jeugdopleiding. Het is niet de bedoeling dat we een vermogen in talenten steken en dat ze dan vervolgens hun carrière vervolgen in Nederland op een lager niveau. Victor Jensen was ook zo'n geval.
Rasmussen trouwens ook weg voor de hoofdprijs. :smallgrin.gif:

'Uitgaande transfer bij Ajax op komst: Amsterdammers ontvangen zo'n 1 miljoen'

Christian Rasmussen gaat Ajax naar alle waarschijnlijkheid verlaten voor een avontuur bij Fortuna Düsseldorf, zo meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Bij een definitief akkoord zullen de Amsterdammers zo'n 1 miljoen euro ontvangen plus een doorverkooppercentage.

Volgens de ochtendkrant staat Rasmussen in de nadrukkelijke belangstelling van Fortuna Düsseldorf. De 22-jarige Deen behoort bij Ajax tot de zeven spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal, maar hij lijkt op korte termijn Amsterdam te gaan verlaten. Fortuna Düsseldorf heeft 'goede hoop' om een deal te sluiten met Ajax. 'Het gaat om een permanente deal, waarbij Ajax naast een transfersom van circa een miljoen euro een aanzienlijk percentage doorverkoop verlangt', klinkt het.

In 2019 werd Rasmussen door Ajax opgepikt bij het Deense FC Nordsjaelland. Destijds betaalde toenmalig directeur voetbalzaken Marc Overmars een bedrag van zo'n drie miljoen euro voor de diensten van het Deense talent. De rechtsbuiten, die ook als spits uit de voeten kan, staat nog tot medio 2027 onder contract in Amsterdam.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Volgens de telegraaf gaat het om bijna 2 mio voor Hlynsson. 1 mio voor Rasmussen bijna 2 mio voor Hlynsson zijn nog geen bedragen waar ik van achteroversla helaas.
columbus

Bericht door columbus »

peter schreef:Volgens de telegraaf gaat het om bijna 2 mio voor Hlynsson. 1 mio voor Rasmussen bijna 2 mio voor Hlynsson zijn nog geen bedragen waar ik van achteroversla helaas.
Het zijn ook geen spelers om achterover van te slaan
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Die bedragen vallen me nog mee. Nog wel graag met doorverkoop percentage.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Mwah als je ziet welke b-garnituur AZ, Feyenoord en PSV verkoopt en welke bedragen...
columbus

Bericht door columbus »

WP_Legend schreef:Mwah als je ziet welke b-garnituur AZ, Feyenoord en PSV verkoopt en welke bedragen...
Mwoah, dat valt wel mee toch? Milambo is uit mijn hoofd 4 jaar jongens en m.i. beter dan onze IJslandse vriend. Die jongen van AZ vind ik ook talentvoller
Wie kent Cees de Wolf nog?

Kristian Hlynsson

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

columbus schreef:Milambo is uit mijn hoofd 4 jaar jongens
Pronouns they/them…?
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Hlynson is 21 en Milambo 20 waar heb je het over?
columbus

Bericht door columbus »

Daarom zei ik, uit mijn hoofd dat ze qua leeftijd dichtbij elkaar liggen heb jk me in vergist. Neemt niet weg dat ik Milambo veel beter vind
columbus

Bericht door columbus »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
columbus schreef:Milambo is uit mijn hoofd 4 jaar jongens
Pronouns they/them…?
Haha! Snel typen en autocorrect doet me geen goed
Lionel

Bericht door Lionel »

columbus schreef: vr jul 04, 2025 4:55 pm Daarom zei ik, uit mijn hoofd Afbeelding dat ze qua leeftijd dichtbij elkaar liggen heb jk me in vergist. Neemt niet weg dat ik Milambo veel beter vind
Natuurlijk is Milambo wel iets beter dan onze Hlynsson.
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Er zit dan ook 18 mio tussen ofzo he. Ik weet niet wat het is, maar we worden qua verkopen onder Kroes in ieder geval niet “verrast”. Een Dams voor 9 miljoen, Milambo voor 20 en een Jason van Duiven (wie?) voor 3 miljoen. Dat zijn toch wel even heel verrassende inkomsten.
Lionel

Bericht door Lionel »

Maar de een is basisspeler bij Feyenoord met een topprestatie in de CL tegen Benfica.

Hlynsson was niet eens basisspeler in het slechtste Ajax ooit.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie