Davy Klaassen

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Toppie

Re: Davy Klaassen

Bericht door Toppie »

2 jaar bijgetekend
elliquido

Bericht door elliquido »

sentimentele verlenging. Zal meer een kleedkamerrol zijn hopelijk.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

elliquido schreef: vr mei 23, 2025 9:18 am sentimentele verlenging. Zal meer een kleedkamerrol zijn hopelijk.
Hij schiet ze er toch nog altijd in? Gewoon een bruikbare speler, zeker onder de huidige omstandigheden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Mr. Ajax schreef:
elliquido schreef: vr mei 23, 2025 9:18 am sentimentele verlenging. Zal meer een kleedkamerrol zijn hopelijk.
Hij schiet ze er toch nog altijd in? Gewoon een bruikbare speler, zeker onder de huidige omstandigheden.
Zeker. Heb je meer aan dan aan Berghuis. Vind het nog steeds ongelofelijk dat zijn contract verlengd is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Trab schreef: vr mei 23, 2025 10:48 am
Mr. Ajax schreef:
Zeker. Heb je meer aan dan aan Berghuis. Vind het nog steeds ongelofelijk dat zijn contract verlengd is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Echt absurd inderdaad. Op geen enkel manier uit te leggen.
Rotorinho

Bericht door Rotorinho »

Ik snap die problemen met Klaassen niet; hij is opgeleid bij de club, levert als middenvelder 8 goals af & ik heb het idee dat hij geen slechte invloed heeft op de cultuur binnen de selectie..
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Nee hoor Klaasen heeft geleverd. Mooie beloning.

Itt Berghuis die niks heeft laten zien
Yopii

Bericht door Yopii »

Vind ik ook.

Hobbelt mee, schiet er af en toe een in. De laatste wedstrijden dan weer niet.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Oneens; speelde op 6 prima wedstrijden. Denk dat dit ook de positie zou moeten zijn waar hij zich op richt bij verwacht vertrek van Henderson.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo mei 25, 2025 10:42 am Oneens; speelde op 6 prima wedstrijden. Denk dat dit ook de positie zou moeten zijn waar hij zich op richt bij verwacht vertrek van Henderson.
Het is voor Yopii nu eenmaal heel moeilijk om iets positiefs over Davy Klaassen te zeggen.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Best gek eigenlijk, want Johan Cruijff zag het destijds wel zitten in Davy.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Nu officieel verlengd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Yopii

Bericht door Yopii »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo mei 25, 2025 8:23 pm Best gek eigenlijk, want Johan Cruijff zag het destijds wel zitten in Davy.
Ja dus? Ik was destijds fan van Hennie Meijer of zo? :confused.gif:

Overigens was hij toen piepjong. Cruijff vond dat hij zo goed tussen de linies speelde of zo. Dat zal wel.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik snap niet waarom we Berghuis en Klaassen nu allebei verlengen hoor. Voetballend komen ze allebei tekort en aan dat stukje ervaring hebben we ook geen klote gehad afgelopen maanden :excited.gif:

Nu had ik zelf Berghuis niet verlengd maar die is al maanden geleden verlengd. Dan verleng je toch niet ook nog eens met Klaassen? We hebben ook behoefte aan een kwaliteitsimpuls maar het lijkt, als Taylor en Henderson zouden blijven, dat we gewoon met hetzelfde middenveld verder gaan :excited.gif: Bovendien zijn het beide spelers die eigenlijk voor dezelfde plek moeten gaan. Die van rechtshalf. Ik vind Klaassen namelijk geen 6. En Berghuis geen rechtshalf. Maar goed.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik snap er ook niets van. :confused.gif:
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Klaassen snap ik onder huidige omstandigheden nog wel. Berghuis echt totaal niet. Hopen dat een of ander Saoedische club hem nog kan verleiden met een groot zak geld of zo.
Yopii

Bericht door Yopii »

Zijn vrouw is joods, ik denk dat hij daar geen zin in heeft.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Yopii schreef: di jul 01, 2025 3:00 pm Zijn vrouw is joods, ik denk dat hij daar geen zin in heeft.
De Emiraten dan. Of de MLS.
Alexander

Bericht door Alexander »

Yopii schreef: di jul 01, 2025 3:00 pm Zijn vrouw is joods, ik denk dat hij daar geen zin in heeft.
Er zijn als jood heel veel landen beter om te wonen dan Nederland hoor.
Yopii

Bericht door Yopii »

Ach, dat wordt zo overdreven. In de wereldgeschiedenis is er ongeveer geen betere plek geweest voor joden of andere minderheden om te wonen dan hier, beschermd door artikel 1 van de grondwet.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Yopii schreef: wo jul 02, 2025 10:58 am Ach, dat wordt zo overdreven. In de wereldgeschiedenis is er ongeveer geen betere plek geweest voor joden of andere minderheden om te wonen dan hier, beschermd door artikel 1 van de grondwet.
Wat een stelling van niets, zeg. Geen betere plek in de wereldgeschiedenis - behalve dat kleine detail van het uitroeien van zo’n 80% van het Joodse bevolking in NL. Momenteel is het ook absoluut geen pretje om je als jood te identificeren in NL. Dat mag je overdreven vinden, maar volgens mij heb jij dat dan ook nooit zelf moeten ervaren.

Iedereen zal het anders ervaren, maar ik kan je wel vertellen dat ik sinds oktober 7, 2023, niet meer in NL ben geweest (terwijl ik daarvoor, sinds ik uit NL verhuisd ben, normaal gesproken zo’n 3-4 keer per jaar op bezoek kwam). Niet per se omdat ik ‘bang’ ben voor m’n veiligheid, maar wel een beetje voor wat voor sfeer ik daar aantref en wat er allemaal met mijn stad is gebeurd. Prettig is anders, lijkt mij.

Maar goed, heeft verder niks met Bergosso te maken.
Yopii

Bericht door Yopii »

Geen betere plek in de wereldgeschiedenis - behalve dat kleine detail van het uitroeien van zo’n 80% van het Joodse bevolking in NL.
Huh? Dat heeft niets me de huidige situatie te maken.

Kom gewoon, je moet niet alles geloven wat je leest.
Dat mag je overdreven vinden, maar volgens mij heb jij dat dan ook nooit zelf moeten ervaren.
Haha, wel in Israël een aantal keren meegemaakt dat mensen niet meer zo'n zin hadden om met me te praten toen ze hoorden dat ik niet joods was. :smallgrin.gif:

We zijn allemaal mensen. Waarom al die hokjes? Waarom wil elk hokje erkenning en een speciale behandeling? :confused.gif:
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Yopii schreef: wo jul 02, 2025 11:39 am
Geen betere plek in de wereldgeschiedenis - behalve dat kleine detail van het uitroeien van zo’n 80% van het Joodse bevolking in NL.
Huh? Dat heeft niets me de huidige situatie te maken.

Kom gewoon, je moet niet alles geloven wat je leest.
Haha, jij haalt toch zelf de wereldgeschiedenis aan als punt. Doe niet zo flauw.

Ik hoef trouwens niets te lezen om het te geloven, ik heb nog zat Joodse vrienden en familie in NL, en heb de afgelopen twee jaar ook genoeg gehoord en gelezen van niet-Joodse Nederlandse vrienden. Misschien moet jij alles wat je leest wat minder geloven en je eens verdiepen in de ervaringen van je medemens.

En waar heb je het over met je hokjes en erkenning? Wie plaats ik in een hokje en waar vraag ik om erkenning? Je gaat hier weer eens in op dingen die nergens en door niemand gesteld zijn. Waarom doe je dat steeds en wat probeer je daarmee te bereiken?
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik bedoel uiteraard op dit moment. Dat leek me evident.

Jij oordeelt over mij zonder dat je me kent. Ik praat met mensen van allerlei pluimage. Zo heb ik Israëlische buren. Die gaan gewoon naar buiten en hangen de Israëlische vlag niet uit. Ze hebben nergens last van. Aardige mensen, en we hebben het nooit over Gaza. Waarom zouden zij zich moeten verantwoorden? Hetzelfde geldt voor moslims die ik ken, die spreek ik niet aan op IS of zo.

Wie zich nadrukkelijk profileert, krijgt reacties. Dat geldt voor homo's, moslims, joden, dierenactivisten, krakers, zwartepiethaters, transgenderactivisten, enz. Respect kun je niet afdwingen.

Met hokjes bedoel ik (zeer in het algemeen, had het niet in het bijzonder over jou) dat we beter kunnen kijken wat we gemeenschappelijk hebben, in plaats van respect te eisen op basis van wat ons scheidt. Die polemiek is helaas uit de VS overgewaaid.
Plaats reactie