Ex-trainer Francesco Farioli

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopii

Re: Francesco Farioli

Bericht door Yopii » ma mei 19, 2025 2:20 pm

Waarin stonden ze dan lijnrecht over elkaar? Voor de winterstop wond Farioli zich vaak op over de in zijn ogen gebrekkige randvoorwaarden om spelers fit te krijgen en te houden. Die werden verbeterd, maar waren in de ogen van de trainer nog altijd niet top.
Dit is zorgwekkend. Ze zien het probleem dus niet. Lijkt me dat FF gelijk heeft in dezen.
De vraag is dan ook vooral: waarom zag Kroes het niet aankomen dat Farioli besloot om te vertrekken uit Amsterdam? Botsten de trainer en technisch directeur met elkaar? Was er een te groot verschil in inzicht in de manier van werken? 'Laat ik het zo zeggen: als technisch directeur en trainer heb je samen mooie conversaties. Gesprekken over hoe vooruit te gaan, welke knoppen in te drukken binnen de club, rondom de club, richting het elftal, de compositie en dat is heel logisch.'

'Het waren goede gesprekken', vervolgt Kroes. 'We zeiden ook altijd tegen elkaar: we zitten voor 80 tot 85 procent op dezelfde golflengte. Die 15 procent mag wel een beetje schuren. Daar zijn we nog steeds heel open en eerlijk over naar elkaar.'
Iets meer dan vijftien tot twintig procent, is mijn indruk.

bryan

Bericht door bryan » ma mei 19, 2025 6:30 pm

Het is vrij simpel. Hij heeft Ajax van dichtbij meegemaakt en ziet dat het een slangenkuil is. Inmiddels zou hij makkelijk ergens anders aan de bak kunnen. Waarom dan bij een slangenkuil blijven werken?

Alexander

Bericht door Alexander » ma mei 19, 2025 6:34 pm

Farioli heeft gelijk toch? Met deze vleugelspelers + Faberski gaan we geen potten breken. Niet in Europa, maar ook niet in de NL competitie.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 19, 2025 6:36 pm

Alexander schreef:
ma mei 19, 2025 6:34 pm
Farioli heeft gelijk toch? Met deze vleugelspelers + Faberski gaan we geen potten breken. Niet in Europa, maar ook niet in de NL competitie.
Ik vrees ook dat ie gelijk heeft. Zijn ambitie strookt niet met het gebrek daaraan vanuit de club. Pijnlijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

bryan

Bericht door bryan » ma mei 19, 2025 7:16 pm

Des te meer ik lees des te pissiger ik word.

Is toch wel eens echt een kutclub.

999

Bericht door 999 » ma mei 19, 2025 7:31 pm

Zit nu bij ziggo Rondo
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma mei 19, 2025 7:45 pm

Het genoemde drietal Hato, Brobbey en Taylor zal ook wel vertrekken. Probeer dan maar dit seizoen te evenaren qua resultaat. Begrijp wel dat ie vertrekt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 19, 2025 7:52 pm

bryan schreef:
ma mei 19, 2025 7:16 pm
Des te meer ik lees des te pissiger ik word.

Is toch wel eens echt een kutclub.
Moet zeggen dat ik des te meer ik lees des te meer teleurgesteld ga voelen in Farioli. Hij wist waaraan hij begon afgelopen zomer. Dacht hij dat we binnen een seizoen weer met Coty en Real om spelers kunnen strijden? Nu al stellen dat je dan niet genoeg energie hebt om er weer tegenaan te gaan volgend seizoen… Dat wordt dan lastig voor hem in het vervolg van zijn carrière, want vrijwel overal buiten de absolute top moet je om de 1-3 jaar weer een nieuw team bouwen. Heeft Ten Hag ook drie keer binnen vijf jaar gedaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Nihad

Bericht door Nihad » ma mei 19, 2025 8:28 pm

Hij heeft gewoon niet het geduld om bij Ajax aan iets te bouwen. Maar dat wist ie vooraf toen hij bij Ajax tekenende. Dat kan je Kroes ook niet kwalijk nemen. Het is niet zijn schuld dat de zijn voorgangers de zo zo’n ongelofelijke pleuriszooi van hebben gemaakt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma mei 19, 2025 8:34 pm

999 schreef:Zit nu bij ziggo Rondo
En nog wat interessants of niet?

999

Bericht door 999 » ma mei 19, 2025 8:55 pm

Trab schreef:
ma mei 19, 2025 8:34 pm

Hoop gebrabbel wat we van hem kennen, had zijn besluit al genomen voor Groningen ongeacht kampioen of niet.Zijn eisen konden niet gerealiseerd worden door AJAX.Hij eiste b.v. 10 terwijl AJAX maar 5 kan/wil leveren.Geen problemen met Kroes, zou ook niet geeist zijn dat er aanvallender gespeeld zou moeten worden.Heeft energie voor volgende club. .strooide weer met veel data ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma mei 19, 2025 9:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » ma mei 19, 2025 8:59 pm

999 schreef:
ma mei 19, 2025 8:55 pm
Trab schreef:
ma mei 19, 2025 8:34 pm

Hoop gebrabbel wat we van hem kennen, had zijn besluit al genomen voor Groningen ongeacht kampioen of niet.Zijn eisen konden niet geraliseerd worden door AJAX.Hij eiste b.v. 10 terwijl AJAX maar 5 kan/wil leveren.Geen problemen met Kroes, zou ook niet geeist zijn dat er aanvallender gespeeld zou moeten worden.Heeft energie voor volgende club. .
Leuk PR praatje dus

Die heeft al een andere club joh
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 19, 2025 9:07 pm

Kroes die om 12 uur al een interview heeft gegeven met de Telegraaf, dezelfde Telegraaf die al weet dat er met zowel Simonis als met Ten Hag is gesproken en dat Kroes Tadic terug wil…

Dat Farioli weg is heeft heus niks te maken met een gebrek aan overeenstemming over het beleid.

Het heeft alles te maken met dat Kroes er spelers doorheen drukt die Farioli niet wil.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mei 19, 2025 9:11 pm

Tja, 2 man weg zetten als leugenaars .. Farioli en Kroes. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

ferry

Bericht door ferry » ma mei 19, 2025 9:52 pm

uit VI.nl:
Het tijdperk van Francesco Farioli bij Ajax blijft beperkt tot één seizoen. De Italiaan trok maandagochtend zelf de stekker uit de samenwerking, na een emotionele week. 'Ik heb er álles aan gedaan om dingen te veranderen, maar als je niet op dezelfde golflengte zit, wordt het volgende seizoen een gigantische uitdaging.'

Het waren toch tranen van afscheid, zondagmiddag in de Johan Cruijff Arena. Francesco Farioli kon ze niet meer tegenhouden, toen de Ajax-fans zijn naam scandeerden na de wedstrijd tegen FC Twente. Daar, op het veld, realiseerde hij dat zijn tijdperk bij Ajax, één van zijn droomclubs, ten einde was. Dat gevoel deelde hij drie dagen eerder al mee aan de directie, die stomverbaasd reageerde. Maar op basis van vele gesprekken, concludeerde de Italiaan dat hij een totaal andere visie op de toekomst had dan Ajax. Maandagochtend liet hij definitief weten dat het klaar is.

Waarom gaat u Ajax verlaten?

‘De afgelopen periode heb ik behoorlijk wat gesprekken gevoerd met de club. Laat ik vooropstellen: we zijn het volledig eens over de ambities voor komend seizoen. Dus op dat gebied voelde het voor mij zeker als de juiste stap in mijn carrière om te blijven, de eisen te verhogen en met Ajax de Champions League in te gaan. Maar je hebt verschillende manieren om die ambitie te bereiken. Dat is waar we van mening verschillen. Onze visies zitten op dat gebied niet op één lijn. Hetzelfde geldt voor de termijn waarop we sommige beslissingen moeten nemen. Jullie kennen mij inmiddels een beetje: mijn gevoel voor urgentie is misschien iets anders dan dat van de club. Met die situatie probeer ik al een jaar te dealen. Jullie weten hoe lang het heeft geduurd voor we een voedingsdeskundige binnen hadden. Dat is slechts één van de vele voorbeelden waar ik een beetje moeite mee had.’

Wanneer besloot u dat het einde verhaal was?

‘Op de weg terug na de uitwedstrijd tegen Groningen was ik de wedstrijd aan het terugkijken, zoals ik altijd doe. Wat ik zag, was eigenlijk het verhaal van ons hele seizoen. Het werd me nog duidelijker op welke gebieden we beter moesten worden. Maar ik voelde ook dat er een gat was tussen waar ik wilde beginnen en waar de club wilde beginnen. En dat gat was moeilijk te dichten. En ik vind dat de club het verdient om daar vanaf het begin vol gas in te kunnen geven. Dus op de terugweg heb ik Alex Kroes en Menno Geelen bericht dat ik een meeting wilde inplannen op donderdagochtend. Daarin heb ik aangegeven wat ik hier net ook zei: dat ik het liefst ook volgend seizoen de trainer van Ajax zou zijn, maar dat we helaas te ver uit elkaar lagen. Mijn verlangens en de verlangens van de club, met de beste intenties. Daarom voelde ik dat het het beste was om een stap opzij te doen, zodat iemand anders dit project kan leiden.’

Kunt u nog eens wat voorbeelden geven, waar kwamen jullie dan niet uit?

‘Ik wil daar niet te diep op ingaan, maar we hebben er bijvoorbeeld zes maanden over gedaan om in januari een bepaalde stap te nemen. Ook dat is slechts een klein voorbeeld. Sinds het begin ben ik al aan het pushen om de standaard te verhogen op het gebied van professionaliteit, om een cultuur te creëren waarin spelers de club pas verlaten als ze echt uitgeleerd zijn. Om beter te werken, al die dingen helpen de club om wedstrijden te winnen en voor de prijzen te spelen, zoals Ajax zou moeten doen. Wat mij heel gelukkig maakt, is dat Ajax weer op het juiste spoor is. Maar helaas niet met alles dat we willen, de kers op de taart zijn we misgelopen gisteren.’

Voelde het alsof u deze zomer weer opnieuw zou moeten beginnen?

‘Ja, deels wel, want het wordt een zomer vol mutaties in de selectie. De gebieden waar we moeten verbeteren, heb ik héél helder in mijn hoofd, dus ik wil vermijden dat ik in juni opnieuw moet beginnen met aangeven: hier moeten we verbeteren, hier moeten we verbeteren, enzovoorts. Ik weet niet of dat wetenschappelijk bewezen is, maar voor mijn gevoel kun je vooral de eerste honderd dagen echt een impact hebben in een organisatie. Daarna komt een moment dat de standaard is bepaald. Dat heb ik meegemaakt bij alle clubs waar ik tot nu toe heb gewerkt in mijn korte carrière. Op het moment dat ik voel dat ik de club niet vooruit kan helpen, kies ik liever voor een andere optie.’

Heeft het ook met het budget voor de transferzomer te maken?

‘Ik heb nooit om dure spelers gevraagd, alleen om andere ideeën, om ervoor open te staan om alle mogelijke scenario’s te evalueren. Want ik geloof dat als je niet genoeg geld hebt, je creatief moet zijn en overal voor open moet staan. Dat is één van de belangrijkste punten geweest. Ik heb Ajax nooit gevraagd om geld uit te geven dat ze niet hebben, alleen om na te denken over hoe we dat geld zouden uitgeven.’
Ik heb nooit om dure spelers gevraagd, alleen om andere ideeën

In hoeverre was de speelwijze een topic?

‘Als er een formule was om altijd met vier, vijf goal verschil te winnen, dan zou iedereen daarvoor gaan. En geloof me: ik ben heel gepassioneerd op dat gebied. Om te winnen, maar ook op een goede manier. Maar ik ben ook heel realistisch op dat gebied. Ik weet precies wat we kunnen doen, ik heb 54 wedstrijden met deze groep meegemaakt. We hebben tot de slotdag om de titel gespeeld en we zijn een eind gekomen in de Europa League met een team dat zijn leven voor mij gegeven heeft. Maar we hebben ook vijf maanden met één linksbuiten gespeeld. We hebben telkens vele, vele dingen moeten aanpassen. Als trainer ben je een kok, die moet koken met de ingrediënten die hij heeft. En het was heel moeilijk om hier meer uit te krijgen. Dat is waarom ik telkens herhaal dat ik nergens spijt van heb, want we hebben ieder laatste beetje energie uit de spelers geperst. Maar natuurlijk zijn we verdrietig dat we de titel niet hebben gepakt.’

Hoe was het om uw afscheid aan de spelers te verkondigen?

‘Ik ben pas net een half uur geleden gestopt met huilen! Het was moeilijk, maar dit is de beste voetbaldag van mijn leven geweest. Natuurlijk wil je als coach winnen, iets bereiken, maar ik wil vooral de club in een betere positie achterlaten dan toen ik begon. En ik denk dat we dat gedaan hebben. Op een gezonde manier, waarbij iedereen zich betrokken voelde. Vandaag zijn er zoveel spelers in tranen naar me toe gekomen, en barstte ik ook weer in tranen uit. Het is echt onbetaalbaar om hetzelfde niveau van dankbaarheid en connectie te voelen van een speler die 5000 minuten heeft gespeeld als bij een speler met 0 minuten. We hebben iets heel speciaals gedaan, de band die we hadden gaf ons de mogelijkheid om dertig procent beter te presteren dan we eigenlijk waard waren. En ze hebben mij absoluut een betere trainer laten lijken dan ik ben.’

Dat heeft u niet aan het twijfelen gebracht?

‘De liefde die ik heb voor deze club staat buiten kijf. Maar als je inziet dat je niet kan doen wat in jouw ogen absoluut noodzakelijk is, moet je ook koel genoeg zijn om dat te accepteren. Ik heb er álles aan gedaan om dingen te veranderen, maar als je niet op dezelfde golflengte zit, wordt het volgende seizoen een gigantische uitdaging. We hebben de ramen open gezet, om nieuwe zuurstof en nieuwe vibes binnen te laten. Maar de weg naar het niveau waarop we willen strijden, is héél lang.’

Is het in uw ogen onrealistisch, wat Ajax wil bereiken met de middelen die ze hebben?

‘Mijn gevoel is dat ik niet de juiste persoon ben om de plannen die zij hebben uit te voeren. Daarom heb ik besloten om op te stappen. Als je in mei 2026 bepaalde doelen wil bereiken, is er een bepaald tempo van handelen nodig. En ik voel dat ik niet capabel ben om dat te presteren.’

Hebben de vorige twee transferwindows meegespeeld in die keuze?

‘Die waren niet eenvoudig, nee. Dat is duidelijk. Ik denk niet dat ik iets nieuws zeg als ik zeg dat ze niet heel succesvol waren. Maar ik ken ook de financiële uitdagingen. Maar nogmaals: dan gaat het erom dat je een creatieve oplossing probeert te vinden. Ik heb daar mijn ideeën over. Maar dat is niet de hoofdreden voor mijn vertrek.’

Het is de vierde keer dat u na een jaar alweer vertrekt als hoofdtrainer, wilde u niet een keer wat langer blijven om echt door te bouwen?

‘Natuurlijk zou ik een keer op het punt willen komen dat ik verder kan bouwen. Dat was ook mijn plan, maar het is iets anders gelopen. Om loyaal te blijven aan mijn eigen principes heb ik deze beslissing genomen.’

Ben je niet bang dat het uw reputatie beschadigt, dat u als clubhopper gezien gaat worden?

‘Dat zou kunnen, maar ik wil loyaal zijn aan mijn principes. De volgende club weet in elk geval wat ze krijgen: misschien een wat veeleisende trainer, maar zeker iemand die alles geeft voor de club waar hij voor werkt.’

Konden Alex, Menno en Marijn u op geen enkele manier van gedachten doen veranderen?

‘Dat was ook niet mijn intentie. We hebben gesprekken gevoerd, maar ik wist dat zij al het maximale deden dat ze konden. Ik heb geprobeerd om een oplossing te vinden, want het was echt mijn verlangen om hier ook volgend seizoen te zijn en met deze groep te werken. Of nog veel langer. Maar de realiteit was dat het moeilijk was om het eens te worden.’

Hoe zal het zijn om Ajax volgend seizoen te zien spelen in de Champions League?

‘Ja dat wordt moeilijk, zeker. Maar ik zal kijken als supporter, want vele spelers zullen er nog zijn, maar vooral uit liefde voor de club. De ervaring die ik dit seizoen heb beleefd, en wat ik gisteren heb meegemaakt… No way dat ik ooit voor een andere club in Nederland zou kunnen werken.’

U heeft vaak de metafoor van het bouwen van een huis gebruikt. U zei dat de kelder eindelijk af is. Voelde het alsof u weer opnieuw moest beginnen met het bouwen van die kelder?

‘Ja, het probleem is: als je voelt dat je moet vernietigen wat je met je eigen handen gebouwd hebt, is dat lastig. Om eerlijk te zijn: daar kon ik niet mee leven. Dat de muren die we gebouwd hebben, worden neergehaald. Of dat de kamers die de grootste verbouwing nodig hebben, niet ververst worden. Als je het hebt over metaforen, dan is dat misschien de beste. Maar nogmaals: ik wens de club het allerbeste. Het moeilijkste gesprek wordt nog om dit aan mijn dochter te vertellen, want zij is een enorme Ajax-fan. Ze lag met een griepje in het ziekenhuis en kwam vanochtend thuis in een Ajax-shirt. Om haar te vertellen dat haar favoriete club en haar favoriete stadion niet meer haar thuis is, zal pijnlijk zijn. Maar ook zij zal een Ajax-fan voor het leven zijn.’

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma mei 19, 2025 10:02 pm

Dank voor het plaatsen Ferry!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mei 20, 2025 12:37 am

Afbeelding

Mooie woorden. Lijkt me ook einde oefening voor Hendo.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

columbus

Bericht door columbus » di mei 20, 2025 5:57 am

Alexander schreef:Farioli heeft gelijk toch? Met deze vleugelspelers + Faberski gaan we geen potten breken. Niet in Europa, maar ook niet in de NL competitie.
Absoluut eens. Sowieso vind ik dat Farioli een reeele blik op de selectie heeft. En dan de enige aanvallende positie waar wat talent loopt in vullen met Tadic. Knettergek.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di mei 20, 2025 7:31 am

Natuurlijk heeft Farioli volledig gelijk. Ik lees namelijk nergens dat hij onrealistische eisen stelt qua investeringen. Dit seizoen heeft hij het maximale uit de selectie gehaald (onweerlegbaar feit), er gaan een flink aantal sterkhouders vertrekken (zeer waarschijnlijk), de verwachtingen voor komend seizoen zijn terecht hoger (daar gaat hij ook in mee).

Hij heeft een seizoen lang lopen trekken en sleuren - en ziet dat hij helaas voor op de Ajax muziek vooruitloopt (what's new... Ajax is de club van ego's die vooral bezig zijn met hun eigen natje en droogje). Dan snap ik helemaal dat hij geen zin heeft in nog een seizoen er zelf wel alles aan doen, maar de Ajax DNA mannetjes in hun eigen tempo doorrommelen.
Kroes is vooral bezig met Kroes en zijn positie binnen de club. En zo lopen er nog veel meer rond.

Dan is het niet zijn probleem dat de club (je weet wel, die oh zo populaire club waar zoiets als een investeringsfonds blijkbaar niet mogelijk is - wat zegt dat over al die zakenmannetjes op de eretribune tov van andere clubs...) niet snel genoeg kan (lees: WIL) bijschakelen.

Dat na alles lessen die in de afgelopen seizoenen geleerd hadden moeten worden, de club blijkbaar nog steeds onvoldoende op orde is om als hele organisatie TOPSPORT te bedrijven en PROFESSIONEEL te zijn.

Dus ja, Ajax is hard op weg om het nieuwe Feyenoord te worden en ja, het gezwel binnen de club begint inmiddels dermate grote omvang te krijgen dat we richting een point-of-no-return toe bewegen. En het steeds moeilijker wordt om maar enige vorm van trots te voelen bij 'dit Ajax'.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

ferry

Bericht door ferry » di mei 20, 2025 8:58 am

raymon schreef:
di mei 20, 2025 12:37 am
Mooie woorden. Lijkt me ook einde oefening voor Hendo.
Lijkt mij ook. "I look forward to seeing you standing on the touchline once again showing everyone what a great coach and man you are, I just hope they appreciate and show you the respect you deserve" Dat lijkt me wel een sneer aan Kroes ja. Daar had ie toch al niet zoveel mee op na afgelopen transferperiode. Op TV zag ik hem ook bij het verlaten van het stadion nog een keer omkijken, alsof het de laatste keer was. Denk ook dat Hendo weg is.

999

Bericht door 999 » di mei 20, 2025 9:08 am

Lijkt me meer hoffelijkheid, Henderson zal ook wel denken g.v.d. coach wat heb je het in die laatste 5 wedstrijden laten afweten..

30 juni 2026 einde contract, hopelijk krijgen we nog wat muntjes voor hem .
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mei 20, 2025 9:16 am

999 schreef:
di mei 20, 2025 9:08 am
Lijkt me meer hoffelijkheid, Henderson zal ook wel denken g.v.d. coach wat heb je het in die laatste 5 wedstrijden laten afweten..

Tuurlijk. Hendo staat bekend om z'n hoffelijkheid en dan ook nog met zoveel woorden en van die strekking :aai.gif:

Het zijn vooral de spelers die het hebben laten afweten, ook Hendo overigens, de sterkhouders die geen sterkhouders bleken te zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

999

Bericht door 999 » di mei 20, 2025 9:27 am

raymon schreef:
di mei 20, 2025 9:16 am
999 schreef:
di mei 20, 2025 9:08 am

Tuurlijk. Hendo staat bekend om z'n hoffelijkheid en dan ook nog met zoveel woorden en van die strekking :aai.gif:

Het zijn vooral de spelers die het hebben laten afweten, ook Hendo overigens, de sterkhouders die geen sterkhouders bleken te zijn.
Ja Henderson staat bekend om zijn hoffelijkheid naar de pers toe en in dit soort zaken.Die gaat en heeft het niet in zich om publiekelijk met modder te gooien , daar hebbik hem, zeker bij AJAX nooit op kunnen betrappen ..

Tis de trainer die het heeft laten afweten ..Bij jullie is opeens de trainer nergens meer voor verantwoordelijk
Laatst gewijzigd door 999 op di mei 20, 2025 9:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » di mei 20, 2025 9:30 am

Nihad schreef:
ma mei 19, 2025 8:28 pm
Hij heeft gewoon niet het geduld om bij Ajax aan iets te bouwen. Maar dat wist ie vooraf toen hij bij Ajax tekenende. Dat kan je Kroes ook niet kwalijk nemen. Het is niet zijn schuld dat de zijn voorgangers de zo zo’n ongelofelijke pleuriszooi van hebben gemaakt.
Tja, we kunnen over die voorgangers blijven zeuren, maar Kroes maakt zelf geen sterke indruk. Dat zegt Farioli ook tussen de regels door.

Verder neem ik al die praat van Farioli met een korrel zout. Het is één grote open sollicitatie: hoe moeilijk het was, hoe hard hij heeft gewerkt, hoe goed hij ondanks alles heeft gepresteerd en hoe fijn hij met de spelers samenwerkte. Het mislopen van de titel was niet goed voor zijn CV, zo kletst hij alles recht. (Dat is overigens zijn goed recht, ik veroordeel het niet. Die man komt van nergens en maakt carrière, hij pakt alles wat hij doet grondig aan.)

Ik heb nooit gedacht dat Farioli langer dan een seizoen zou blijven. Jammer dat Kroes de opvolger moet aanstellen, dan komen we weer bij een Nederlander uit, en liefst een kennis. Het lijstje van Kroes wijst daar tenminste op.

999

Bericht door 999 » di mei 20, 2025 9:35 am

Precies , degene die nu vreemd opkijken dat Farioli vertrekt , en de schuld bij Kroes leggen, hebben zand in hun ogen .. :smallgrin.gif:

Of dat Kroes blij is dat Farioli vertrekt is een andere vraag .. ik ben wel blij .. en verder is het afwachten wat wie er gaat komen ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie