De teringzooi is niet alleen zijn schuld. Behalve tegen NEC dan met die rare opstelling en wissels. Utrecht uit speelden we een geweldige 1e helft. Beetje zoals PSV uit. Alleen gaat Hato dan 2x kinderlijk in de fout. Daar heb je ook mee te maken. Hato en Taylor waren de motor van de ploeg maar zijn de laatste wedstrijden hopeloos uit vorm. Taylor mist zowel tegen Sparta en NEC voor open doel. Lijkt wel of alle energie weg is bij hem.Lionel schreef:Ik ben hem ook zeker dankbaar voor plek 2 maar de teringzooi van de laatste 4 wedstrijden zet mij toch aan het denken. Daarbij spelen we zo ongelooflijk slecht. Het is echt om te janken.Trab schreef: ↑wo mei 14, 2025 10:21 pmDe vraag is of een andere trainer aanvallend meer uit deze selectie zou halen zonder dat het ten koste gaat van de restverdediging. We komen uit een seizoen met 61 tegengoals en waarin we verloren van een amateurclub in de beker en zijn afgedroogd in de Kuip.Yopii schreef: Exact.
Er zit gewoon heel weinig creativiteit in deze selectie. Onze beste linie is de verdediging waar helaas Baas uit weggevallen is de laatste wedstrijden. Er moet gewoon creativiteit gekocht worden. Wat dat betreft mogen we hem dankbaar zijn dat hij plek 2 gehaald heeft. Dat zorgt in ieder geval voor wat extra cash om de selectie te versterken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kracht van Farioli dit seizoen was dat hij er een team van gemaakt heeft dat zich goed kan instellen op sterke tegenstanders en onder de druk uit kan voetballen. Dat laatste is al heel wat want dat lukte de laatste seizoenen voor geen meter.
Tegen tegenstanders die het initiatief aan ons laten is de opbouw te traag. Dat moet echt beter. Maar nogmaals, je kan de bal wel sneller rond laten gaan, als je niemand op het middenveld hebt die een steekbal kan geven of een individuele actie heeft, je op de vleugels spelers hebt die te traag zijn of constant op de grond liggen of iedere vorm van overzicht missen, je een spits hebt die constant verkeerd positie kiest, ieder kopduel verliest, steeds te laat in de bal komt, niet rustig kan afronden en kan koppen. Tsja, dan wordt het lastig hè? En dan is het nog de vraag of onze achterhoede met Sutalo en de trage Henderson ervoor met zoveel ruimte in de rug kunnen spelen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk