Feyenoord
Moderator: mods
-
- Jinne
- Site Admin
Re: Feyenoord
Prima voor het gevecht om plek 2. AZ wordt zo nog ingehaald door de Eagles. Zonder beker worden het playoffs.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Deze serie overwinningen was eerlijk gezegd niet helemaal wat ik in gedachten had na de entree van Robin van Persie. Wat een gek seizoen hebben ze daar.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik ook.. Schijnbaar doet de naam ook wat..
Willen ze bij blijven bij psv dan mag deze serie bij F niet van onderschatting gaan plaats vinden
Willen ze bij blijven bij psv dan mag deze serie bij F niet van onderschatting gaan plaats vinden
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Jinne
- Site Admin
Feyenoord lijkt voor Sem Steijn te gaan. Vraag me af of ie een niveautje hoger kan. In de grote wedstrijden viel ie toch tegen.
Denk het niet, al schijnt hij wel een goed arbeidsethos te hebben. Lijkt me typisch een speler voor de ED.
Of hij daar zal slagen zal er vooral van afhangen of hij in een min of meer vergelijkbare rol kan spelen. Als je simpelweg denkt dat je 20 doelpunten koopt omdat hij ze dit seizoen ook maakt is dat te kort door de bocht.
Die doelpunten gaan er wel voor zorgen dat de prijs stevig zal zijn.
Die doelpunten gaan er wel voor zorgen dat de prijs stevig zal zijn.
Nil volentibus arduum
Die gaat echt wel slagen. Goede speler. Slimme aankoop van de kakkies.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vind ik helemaal niet. Het valt allemaal net goed bij die jongen. Ik vermoed dat het volgend jaar helemaal anders is. En zonder de goals blijft er heel weinig over.
Dat zou zomaar kunnen. Ik kan hem eerlijk gezegd niet goed beoordelen want ik kijk nooit naar Twente. Maar het is wel vaker gevaarlijk gebleken om enkel op doelpunten af te gaan om een speler te beoordelen.
Een speler moet vooral in een elftal passen. Nu mag je aannemen dat ze hem scouten op zijn sterke punten en dat ze denken dat dit een waardevolle toevoeging is voor het elftal. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat een speler dan vervolgens toch een andere rol krijgt en dat die veel minder past. Dat iemand dus minder veelzijdig blijkt te zijn dan gehoopt.
Lukt het hem daar ook dan hebben ze er wel een goede deal aan natuurlijk. Meer dan 20 doelpunten voor een middenvelder is heel waardevol. Het is overigens wel inclusief een aantal strafschoppen.
Een speler moet vooral in een elftal passen. Nu mag je aannemen dat ze hem scouten op zijn sterke punten en dat ze denken dat dit een waardevolle toevoeging is voor het elftal. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat een speler dan vervolgens toch een andere rol krijgt en dat die veel minder past. Dat iemand dus minder veelzijdig blijkt te zijn dan gehoopt.
Lukt het hem daar ook dan hebben ze er wel een goede deal aan natuurlijk. Meer dan 20 doelpunten voor een middenvelder is heel waardevol. Het is overigens wel inclusief een aantal strafschoppen.
Nil volentibus arduum
Zal er wel van af hangen wat ie om zich heen krijgt te staan .. Want zonder kwaliteit om zich heen is ie middelmaat .. Tegen Psv 90 minuten onzichtbaar ..
Blij met de punten ...
Feyenoord heeft wel goede middenvelders. Zeker als Timber blijft. Dat hij gisteren onzichtbaar was zegt niet zoveel. Twente was dramatisch. De keren dat hij de bal kreeg deed hij er wel wat goeds mee. Had liever gezien dat hij naar het buitenland was vertrokken.999 schreef:Zal er wel van af hangen wat ie om zich heen krijgt te staan .. Want zonder kwaliteit om zich heen is ie middelmaat .. Tegen Psv 90 minuten onzichtbaar ..
Wij zitten inderdaad niet in een heel lekkere periode.
Maaaaaaar, in de periode dat het nog wel lekker liep was Steijn in het grootste deel van de wedstrijden afwezig. Ik vind het echt een leuk ventje, die serieus met zijn vak bezig is en een ding heel goed kan: scoren. Beetje een Klaasen-light.
Ik weet niet zo goed wat ik van de transfer moet verwachten, beetje alles of niets gevoel heb ik er bij. Of hij klampt aan en ontwikkeld zich door of het wordt helemaal niks.
Echte Feyenoord speler, al vind ik €13m wel teveel geld voor dit soort speler, maar Til deed het daar ook goed...
Veel andere mogelijkheden zijn er niet.Of hij klampt aan en ontwikkeld zich door of het wordt helemaal niks.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Scoort veel, maar vind het geen goede voetballer. We kunnen hem afrekenen op zijn vele goals, maar het lijkt me ook echt een voetballer die niet bij een titelkandidaat voetbalt. Hij laat teveel steken vallen voor een echt goede beurt.
Klopt. Is denk ik gewoon niet goed genoeg. Beetje zelfde probleem als Zerouki. Als het goed draait bij ons, lijkt het best wat. Als je verder inzoomt zie je dat ze handelingssnelheid tekort komen.
https://www.fr-fans.nl/nieuws/72048/fey ... st-valente
Zal dus wel naar F. gaan. Wat vinden jullie daarvan?
Eredivisieuitblinkers halen, ik heb het daar nooit zo op. Het gros kan de stap niet maken. Er zijn natuurlijk wel goede spelers, maar die zitten doorgaans bij de concurrentie of bij een club als AZ die niet aan ons wil verkopen.
Zal dus wel naar F. gaan. Wat vinden jullie daarvan?

Eredivisieuitblinkers halen, ik heb het daar nooit zo op. Het gros kan de stap niet maken. Er zijn natuurlijk wel goede spelers, maar die zitten doorgaans bij de concurrentie of bij een club als AZ die niet aan ons wil verkopen.
Feyenoord
Ze zijn in ieder geval proactief. Dat kan je van Kroes niet zeggenYopii schreef:https://www.fr-fans.nl/nieuws/72048/fey ... st-valente
Zal dus wel naar F. gaan. Wat vinden jullie daarvan?![]()
Ze hebben , denk ik , iets meer eurootjes te besteden dan wij op dit moment ..Trab schreef: ↑di apr 29, 2025 5:57 pmZe zijn in ieder geval proactief. Dat kan je van Kroes niet zeggenYopii schreef:https://www.fr-fans.nl/nieuws/72048/fey ... st-valente
Blij met de punten ...
We zijn toch zo goed als zeker van CL? Of gaat Kroes wachten tot ie eerst alle meuk verkocht heeft?999 schreef:Ze hebben , denk ik , iets meer eurootjes te besteden dan wij op dit moment ..Trab schreef: ↑di apr 29, 2025 5:57 pmZe zijn in ieder geval proactief. Dat kan je van Kroes niet zeggenYopii schreef:https://www.fr-fans.nl/nieuws/72048/fey ... st-valente
- Liberty
- Contacteer:
Dan zal hij het wel actiever en beter moeten doen dan vorige zomer. Toen werd het niet veel.
Nou zijn bepaalde spelers wel wat meer waard geworden, zoals Gaaei en Sutalo en zijn spelers als Kaplan altijd wel de slijten.
Tijd voor iets nieuws.
- Jinne
- Site Admin
Wel veel middenvelders dan volgend seizoen: Timber, Hwang, Milambo, Moder, Steijn. Valente en af en toe Stengs.