https://www.nu.nl/voetbal/6346855/oud-a ... sseld.html
Moderator: mods
Leuke speler voor Twente. Niet het niveau dat Ajax nodig heeft.Marcel schreef: ↑wo mar 19, 2025 10:17 amEigenlijk zou je de familie Steijn op basis van vorig jaar geen toegang meer mogen verlenen tot de Arena... echter...
Sem Steijn doet het wel heel goed de laatste 2 jaar, pas 23, schijnt rond de 10 miljoen te moeten kosten.
Is dit niet iets waar Ajax voor moet gaan?
Heb er zelf een heel dubbel gevoel bij, maar misschien mag je het die jongen niet aanrekenen dat zijn vader Ajax ten gronde heeft gericht.
En dan Papa Steijn zien juichen voor Ajax op de tribune in de Arena.Marcel schreef: ↑wo mar 19, 2025 10:17 amEigenlijk zou je de familie Steijn op basis van vorig jaar geen toegang meer mogen verlenen tot de Arena... echter...
Sem Steijn doet het wel heel goed de laatste 2 jaar, pas 23, schijnt rond de 10 miljoen te moeten kosten.
Is dit niet iets waar Ajax voor moet gaan?
Heb er zelf een heel dubbel gevoel bij, maar misschien mag je het die jongen niet aanrekenen dat zijn vader Ajax ten gronde heeft gericht.
Zeer goede trap ook. En veel loopvermogen. Mist geloof ik wat pure snelheid.
Zoals ik zei... We hebben Klaassen al...Lionel schreef:En een actie. Soort Donny light.
Precies. Steijn is het soort speler dat het in NL goed doet. Buiten de landsgrenzen zullen vooral z'n tekortkomingen opvallen. In dit type speler mag je als Ajax zijnde simpelweg niet investeren.
Ik vergelijk hem bij ons altijd met Vd Beek en Klaassen. Meesterlijk gevoel voor de juiste positie, fenomenaal in de afwerking. Maar komt tekort als er voetballend meer van hem verwacht wordt. Verzuipt bij ons vaak al tegen de top 3/4 en Europees voetballend ook te weinig van gezien.
Afgelopen twee interlands van Argentinië gezien?peter schreef: ↑di mar 04, 2025 11:13 amZag dit weekend beelden van een flippende Fonseca bij Lyon en in het voorbij gaan zag ik daar onze vriend Almada nog lopen. Blijkbaar heeft hij deze winter de stap gemaakt van Botafogo naar Lyon. Zelfde eigenaar en dus gratis huurovergang. Sinds zijn vertrek bij Atlanta komt hij aan scoren en assists geven niet meer toe, maar bij Lyon was dit weekend wel zijn eerste basisplekje. Weet nog wel dat er hier veel om te doen was en dat Steijn dit ook als een zekerheidje zag.
Hij is inderdaad een beetje gek. https://www.ad.nl/voetbal/go-ahead-eagl ... ~a65e5570/
Mooie speler... Geen idee of hij deze stap aankan of dat ie eerst een tussenstap moet maken. Maar zou inderdaad kijken of we een lijntje kunnen uitslaan, voor €2-3M kunnen we een gokje wagen.wimpey schreef:Luciano Valente blonk gister weer uit bij Grunn. Echt een lekkere speler.
Zie je hem dan als vervanger van Weghorst? Of wil je Brobbey verkopen, Weghorst eerste spits maken en dan Edvardsen en Konadu daarachter?
Mwah, vind dat veel geld voor een club als Groningen die vorig jaar nog KKD was...Jinne schreef:Zou dan voor Taylor zijn positie zijn toch? Ik denk dat Groningen wel minimaal 5 M verlangt.