Haha. Heerlijk hè? Die kut Goes en AZ gun ik niks999 schreef:O jawel hoor, gewoon de beker winnen van dat kut AZ ..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Naar Ajax halen met zo’n voornaamDuke schreef:Ongekend dit, een standbeeld voor Jari de Busser!
Altijd mooi als je als mindere ploeg in de finale toch wint!
Och. Die van Bommel was ook zo irritant. Net z’n vader. Lekker janken999 schreef:Leuke beelden van die AZ koppies, Hopelijk zien we Van Bommel nog effe , Goes is aan het janken ..
Geen idee waarom Meerdink niet begint. Misschien geblesseerd geweest?
Vandaar dat zij 6e staan en wij 1e.wimpey schreef: ↑wo apr 23, 2025 9:43 amGeen idee waarom Meerdink niet begint. Misschien geblesseerd geweest?
Kopkracht, schotkracht, z'n touch is geweldig. Die jongen heeft écht bijzondere vaardigheden.
Sadiq - Meerdink - Van Bommel. Daar zit wel effe wat meer kwaliteit en potentieel in dan in Traoré - Brobbey - Godts he.![]()
Van Bommel was lang geblesseerd he. Of half fit. Maar ik vind vooral die Meerdink een heel groot talent. Z'n pa was een rauwdouwer, maar die Mexx kan heel veel met een bal.
En ze hebben Poku ook nog. Beetje een blinde maar wel heel snel. Met de buitenspelers van AZ en Utrecht kan je snel omschakelen. Altijd dreiging in de diepte. Dat is een beetje wat wij missen. Berghuis en Traore zijn traag, Godts komt altijd in de bal.wimpey schreef:Geen idee waarom Meerdink niet begint. Misschien geblesseerd geweest?
Kopkracht, schotkracht, z'n touch is geweldig. Die jongen heeft écht bijzondere vaardigheden.
Sadiq - Meerdink - Van Bommel. Daar zit wel effe wat meer kwaliteit en potentieel in dan in Traoré - Brobbey - Godts he.
Zou zomaar kunnen, haha.wimpey schreef: ↑wo apr 23, 2025 3:24 pmVan Bommel was lang geblesseerd he. Of half fit. Maar ik vind vooral die Meerdink een heel groot talent. Z'n pa was een rauwdouwer, maar die Mexx kan heel veel met een bal.
Koffiedik kijken natuurlijk, maar ik denk dat Van Bommel verder komt dan Godts en Meerdink dan Brobbey.
Ach, We hypen tegenwoordig wel steeds vlugger hé ... Of het nu over Godts, Brobbey, Meerdink of van Bommel gaat ..wimpey schreef: ↑wo apr 23, 2025 3:24 pmVan Bommel was lang geblesseerd he. Of half fit. Maar ik vind vooral die Meerdink een heel groot talent. Z'n pa was een rauwdouwer, maar die Mexx kan heel veel met een bal.
Koffiedik kijken natuurlijk, maar ik denk dat Van Bommel verder komt dan Godts en Meerdink dan Brobbey.