Edvardsen is met een D niet met een T. Ik denk dat we niet te snel moeten oordelen over hem. Hij zit er pas net. Het is ook maar net wat je van een vleugelspeler verwacht. Niet al je vleugelspelers hoeven hetzelfde te zijn. Wie weet ontwikkeld hij zich tot een type Overmars. Neusje voor de goal heeft hij in ieder geval en hij is ook rustig in de afronding. Ook wel fijn naast een wild type als Brobbey.peter schreef:Maar vergis je niet in wat we retour krijgen. Forbs komt terug en Akpom ga je ook terug krijgen, want die jongen raakt helemaal uit beeld bij Lille. Die huurdeals pakken gewoon helemaal verkeerd uit en zorgen er voor dat die jongens nul waarde meer vertegenwoordigen. Maar goed, misschien was er ook geen alternatief. Al denk ik dat Lille ook geen goede keuze is, want zij spelen met 1 spits en volgens mij allemaal snelle jongens daar om heen. Kans was al nul dat hij David er uit zou spelen.
Ik vind zo’n Edvartsen echt iemand voor de plek 12-16 inderdaad, maar wil je door, dan heb je dus Akpom, Forbs en Edvartsen voor die plek en dat terwijl je eigenlijk een stap wil maken.
Rosa was na 1 wedstrijd al afgeschreven hier maar heeft het als vervanger van Gaaei heel goed gedaan. En dat terwijl de druk er vol op stond tegen PSV. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. Wie weet wordt het een soort Nico maar dan op rechts.
Forbs kan je er nog wel bij houden. Altijd handig om iemand met snelheid in te kunnen brengen als je een voorsprong verdedigd. Vond ook dat hij stappen maakte onder Farioli.
Akpom moet je verkopen. Heeft het als linksbuiten goed gedaan maar die positie is straks drie dubbel bezet. De aankoop van Regeer heb ik nooit begrepen. 4 miljoen voor een breedteaankoop doet denken aan Klaiber. Je kan hem ook geen wedstrijden meer bij Jong laten spelen want daar heeft hij al 6 jaar gespeeld ofzo. Dus die zit straks zonder wedstrijdritme. Berghuis had je ook nooit moeten verlengen.
Ben benieuwd wat er met jongens als Faberski gebeurd. Als hij niet bij het eerste gehaald wordt kan je hem misschien beter een jaar verhuren aan een subtopper in de eredivisie. Zoals Feyenoord heeft gedaan met Sauer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk