Hoe ziet jouw ideale RvC / directie / trainersstaf eruit?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Hoe ziet jouw ideale RvC / directie / trainersstaf eruit?

Bericht door Marillion » ma mar 31, 2025 5:44 pm

zeux schreef:
ma mar 31, 2025 5:14 pm
Marillion schreef:
ma mar 31, 2025 3:37 pm
zeux schreef:
ma mar 31, 2025 12:01 pm

Denk je niet eerder dat Man U op de radar staat?

Daar kwakkelen ze ook maar door. En dat is een club die eerder een eindstation zou kunnen zijn.
Ik zou in de positie van Farioli bijzonder huiverig zijn om daar op dit moment in te stappen.
Dat zei ieder weldenkend mens ook over Ajax, zomer '24. :blush.gif: :hypocrite.gif:

Farioli had andere ideeën.
Ja, terecht punt.

Al denk ik dat United in de huidige situatie nog wel even een brug verder is. En hij zou dan ook nog binnenkomen met een dun cv en vanaf de club waar ze eerder al Ten Hag van hebben geselecteerd zonder succes. Bovendien had Ten Hag nog prestaties in de CL op zijn cv. Met 1 titel bij Ajax zie ik hem niet binnenkomen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma mar 31, 2025 6:50 pm

Marillion schreef:
ma mar 31, 2025 5:44 pm
zeux schreef:
ma mar 31, 2025 5:14 pm
Marillion schreef:
ma mar 31, 2025 3:37 pm

Ik zou in de positie van Farioli bijzonder huiverig zijn om daar op dit moment in te stappen.
Dat zei ieder weldenkend mens ook over Ajax, zomer '24. :blush.gif: :hypocrite.gif:

Farioli had andere ideeën.
Ja, terecht punt.

Al denk ik dat United in de huidige situatie nog wel even een brug verder is. En hij zou dan ook nog binnenkomen met een dun cv en vanaf de club waar ze eerder al Ten Hag van hebben geselecteerd zonder succes. Bovendien had Ten Hag nog prestaties in de CL op zijn cv. Met 1 titel bij Ajax zie ik hem niet binnenkomen.
Wat voor Farioli zal spreken is dat hij prut tot een 'machine' heeft weten te maken. Denk dat hij in dit seizoen heeft laten zien wat hij kan, juist omdat hij van 'niets', 'iets' wist te maken. Bij hem voel je dat hij een (analytische) visie heeft. En blijkbaar weet hij grip op een ploeg te krijgen. Ook niet onbelangrijk bij ManU denk ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 01, 2025 9:22 am

De les voor Ajax lijkt me dat je nooit meer flierefluiters wil aanstellen.

Ten Hag is een workaholic, behaalde resultaten met Ajax. Farioli idem.
Ten Hag en Farioli grepen hun kans bij kleine clubs om ervaring op te doen.

Steijn ging tijdens interlandbreaks naar Ibiza.
Ander voorbeeld: Van Bommel vind NEC 'te klein' en moest te vroeg beginnen en had daarom geen zin.

Je weet nu al die laatst genoemde heren, nooit toptrainers gaan worden. Je moet vakidioten hebben. Dat is de enige manier om aan te kunnen haken bij de top. Je moet voetbal eten en slapen.

Blind, Wouters, Van Basten, Schip, Stam, Van Bommel.. voetballend kwam het ze aanwaaien, maar het trainerschap is gewoon keihard werken. Misschien wel de zwaarste baan ter wereld qua fysiek en mentaal.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 09, 2025 7:32 am

GangstaRiB schreef:
di apr 01, 2025 9:22 am
De les voor Ajax lijkt me dat je nooit meer flierefluiters wil aanstellen.

Ten Hag is een workaholic, behaalde resultaten met Ajax. Farioli idem.
Ten Hag en Farioli grepen hun kans bij kleine clubs om ervaring op te doen.

Steijn ging tijdens interlandbreaks naar Ibiza.
Ander voorbeeld: Van Bommel vind NEC 'te klein' en moest te vroeg beginnen en had daarom geen zin.

Je weet nu al die laatst genoemde heren, nooit toptrainers gaan worden. Je moet vakidioten hebben. Dat is de enige manier om aan te kunnen haken bij de top. Je moet voetbal eten en slapen.

Blind, Wouters, Van Basten, Schip, Stam, Van Bommel.. voetballend kwam het ze aanwaaien, maar het trainerschap is gewoon keihard werken. Misschien wel de zwaarste baan ter wereld qua fysiek en mentaal.
Hier ben ik het mee eens. Workaholics alstublieft.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie