Dat middenveld is te pakken hoor.
PSV - AFC Ajax zo 30-03 14:30 uur
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV - AFC Ajax zo 30-03 14:30 uur
Veerman speelt om o.a Lang te bedienen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Verassend dat Schouten niet speelt. Stemt mij iets optimistischer.Lionel schreef:Dat middenveld is te pakken hoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou Taylor lekker Veerman gek laten maken. Zoals hij dat eerder dit seizoen in Rotterdam tegen Hwang zo mooi deed. Zeker zonder Schouten erbij gaat alles namelijk van Veerman moeten komen bij hun.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mij ook. Dit scheelt echt een slok.
IK GELOOF!!!!!!
Berghuis geeft alleen thuis tegen Telstar.
Dus die flank ligt dood
Dus die flank ligt dood
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het vrij worstelen is weer begonnen .. Kom nu toch eens een keer los van je man Brobbey !!!!
Blij met de punten ...
Laatste 5 minuten spelen we vrij goed, mooie combinaties etc.
- Cluijffert
Ik denk dat we wel realistisch moeten blijven, zelfs de beste coach en taktiek maakt van - op z'n best - veelal subtop nu niet opeens top. Als Psv gewoon weer haar niveau haalt, winnen ze thuis van Ajax.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Wanneer gaat Brobbey is leren koppen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dit half uur kan dus wel, en verdedigend goed en aanvallend
Blij met de punten ...
Rosa met de assist!
Wat een commentaar weer. De overtreding bij de goal was enorm licht. Deze van Brobbey is nagenoeg genoeg gelijk en het is stevig en terecht geel. Zo vermoeiend
Nou ja, assist... knap gedaan van Klaassen. Wat een rare speler is dat toch - zo beperkt in zijn spel, maar voor het doel kiest hij doorgaans de juiste oplossing.
Benieuwd of PSV in de tweede helft opportunistischer gaat spelen. Dit tactische spel is in het voordeel van Ajax. Bosz is geen tovenaar op dat punt.
Benieuwd of PSV in de tweede helft opportunistischer gaat spelen. Dit tactische spel is in het voordeel van Ajax. Bosz is geen tovenaar op dat punt.
Zeker. Verdedigende discipline is wel knap. Bij balverlies is Ajax zo goed weer met minimaal 6 man achter de bal. Aanvallend is het zo jammer dat Brobbey niet net iets meer killer is, speelt overigens verder prima. Rosa ook prima.999 schreef:Dit half uur kan dus wel, en verdedigend goed en aanvallend
Ik vind PSV niet zo goed, de resultaten in de CL van de afgelopen twee jaar wijzen ook in die richting. Dat PSV veel gewonnen heeft in die periode heeft te maken met het feit dat clubs in de ED het vaak bij voorbaat opgeven als een topclub in de winning mood is: weinig eergevoel, we moeten de punten elders halen, enz. Zit een topclub in het slop, dan gaan middelmatige tegenstanders opeens wel tot het uiterste.Cluijffert schreef: ↑zo mar 30, 2025 1:55 pmIk denk dat we wel realistisch moeten blijven, zelfs de beste coach en taktiek maakt van - op z'n best - veelal subtop nu niet opeens top. Als Psv gewoon weer haar niveau haalt, winnen ze thuis van Ajax.