UEFA's Nations League
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: UEFA's Nations League
Waar was Geertruida bij deze goal?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Depay is toch een slechte voetballer in het NL elftal
- Jinne
- Site Admin
Deze zat er lekker in
Spanje doet in de 2e helft ook maar weinig buiten Williams.
Spanje doet in de 2e helft ook maar weinig buiten Williams.
Zeer lekker.
Dat passje van Simons was ook wel heel fijn. Maar Maatsen controleert die bal meesterlijk en schiet 'm met veel zuiverheid in.
Het is een prima stel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Brobbey erin 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- Jinne
- Site Admin
Buitenspel! Dood aan Grueter. Weer geen fatsoenlijke herhaling.
Echt die Grueter ongelooflijk slecht commentaar.
Was het geen buitenspel?
Was het geen buitenspel?
- Jinne
- Site Admin
De Spaanse regie laat niks zien.
- Jinne
- Site Admin
Ik heb geen zin in nog meer pingels.
Wel een lekker potje
Het is zeker een mooie pot. Nederland doet zich zelf echt te kort. Malen in de laatste seconde. Nu pingels
- Jinne
- Site Admin
Jammer. Wel mooi dat kwal Yamal mistte.
Idd jammer. Taylor schoot hem weer feilloos binnenJinne schreef:Jammer. Wel mooi dat kwal Yamal mistte.

- Jinne
- Site Admin
Nog een keer gekeken. Maar dit soort ballen zijn wel eens afgekeurd. Vreemd dat de lijntjes niet eens getoond werden.
Niks gezien maar dit zijn wel echt twee serieuze wedstrijden geweest geloof ik? Los van de volle agenda is die Nations League toch echt wel een enorme verbetering ten opzichte van de oude situatie met vriendschappelijk voetbal.
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Ach, het vriendschappelijk voetbal heeft ook zo zijn charmes hoor. Kan je als ploeg ook eens oefenen tegen land waar je normaal gesproken niet heel snel tegen speelt.
Het niveau was uiteraard wel serieus. Dit waren prima wedstrijden om de kwaliteiten van verschillende spelers te meten. Nederland begon beide wedstrijden slecht maar pakte het toch goed op. Koeman moet echter weleens een keer iets doen aan dat slechte begin want dat slaat nergens op.
Het niveau was uiteraard wel serieus. Dit waren prima wedstrijden om de kwaliteiten van verschillende spelers te meten. Nederland begon beide wedstrijden slecht maar pakte het toch goed op. Koeman moet echter weleens een keer iets doen aan dat slechte begin want dat slaat nergens op.
Tijd voor iets nieuws.
Ik heb wel echt genoten. Frenkie maakt dit Nederlands elftal 50% beter.
Kluivert op 10 vind ik ook echt leuk. Die zwerft lekker, is vreselijk snel en heeft een actie wanneer hij 1 tegen 1 komt.
In de spits missen we een kanon maar voor de rest zit dit elftal best prima in elkaar.
IK GELOOF!!!!!!
UEFA's Nations League
Zeker. Al kon hij gisteren minder dominant zijn dan in de Kuip. Spanje speelde na de snelle 1-0 overigens op z’n Farioli’s. Met 11 man inzakken op eigen helft en dan lekker counteren. Enige verschil met Ajax is dat wij geen snelle spitsen hebben en zij wel. Daar had Oranje het wel moeilijk mee in de 1e helft. Na de gelijkmaker moesten ze weer komen en werd het een heerlijke 2e helft en verlenging met kansen over en weer.Lionel schreef:Ik heb wel echt genoten. Frenkie maakt dit Nederlands elftal 50% beter.
Kluivert op 10 vind ik ook echt leuk. Die zwerft lekker, is vreselijk snel en heeft een actie wanneer hij 1 tegen 1 komt.
In de spits missen we een kanon maar voor de rest zit dit elftal best prima in elkaar.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik snap alleen niet waarom die Malen erbij zit. Ik vind dat echt een druiloor eerte klas.Trab schreef: ↑ma mar 24, 2025 12:19 pmZeker. Al kon hij gisteren minder dominant zijn dan in de Kuip. Spanje speelde na de snelle 1-0 overigens op z’n Farioli’s. Met 11 man inzakken op eigen helft en dan lekker counteren. Enige verschil met Ajax is dat wij geen snelle spitsen hebben en zij wel. Daar had Oranje het wel moeilijk mee in de 1e helft. Na de gelijkmaker moesten ze weer komen en werd het een heerlijke 2e helft en verlenging met kansen over en weer.Lionel schreef:Ik heb wel echt genoten. Frenkie maakt dit Nederlands elftal 50% beter.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wel voor het eerst in tijden dat ik een NL elftal zag waarvan je denkt: dit heeft wel potentie!Trab schreef: ↑ma mar 24, 2025 12:19 pmZeker. Al kon hij gisteren minder dominant zijn dan in de Kuip. Spanje speelde na de snelle 1-0 overigens op z’n Farioli’s. Met 11 man inzakken op eigen helft en dan lekker counteren. Enige verschil met Ajax is dat wij geen snelle spitsen hebben en zij wel. Daar had Oranje het wel moeilijk mee in de 1e helft. Na de gelijkmaker moesten ze weer komen en werd het een heerlijke 2e helft en verlenging met kansen over en weer.Lionel schreef:Ik heb wel echt genoten. Frenkie maakt dit Nederlands elftal 50% beter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat vond ik ook. Deze pot was echt 50/50 waar mijn chauvinistische ik Nederland meer wel beter vond.
Kluivert achter de spits werkt beter dan Xavi, zeker icm Depay. Kluivert zwerft en zoekt de diepte met zijn loopacties. Daar hadden de Spanjaarden zeker in Rotterdam moeite mee.
Achterin staat het prima. Van Hecke speelde meer dan prima en is de Ligt misschien wel voorbij. Maatsen had een goed debuut, verdedigend en een heerlijke goal. Middenveld met de Jong is gewoon de absolute top.
Het mooie is nu dat je niet minder wordt wanneer je gaat wisselen. Simons, Koopmeiners, Lang, Brobbey, Taylor. Je gaat er niet op achter uit. Jammer dat Nederland nog steeds geen spits ala Kluivert, van Nistelrooy of Huntelaar heeft.
En tot slot Verbruggen. Vind het een goede keeper maar een penalty gaat hij nooit pakken. Straalt niets uit met die armpjes omhoog. Te weinig bluf en arrogantie in de goede zin van het woord
Kluivert achter de spits werkt beter dan Xavi, zeker icm Depay. Kluivert zwerft en zoekt de diepte met zijn loopacties. Daar hadden de Spanjaarden zeker in Rotterdam moeite mee.
Achterin staat het prima. Van Hecke speelde meer dan prima en is de Ligt misschien wel voorbij. Maatsen had een goed debuut, verdedigend en een heerlijke goal. Middenveld met de Jong is gewoon de absolute top.
Het mooie is nu dat je niet minder wordt wanneer je gaat wisselen. Simons, Koopmeiners, Lang, Brobbey, Taylor. Je gaat er niet op achter uit. Jammer dat Nederland nog steeds geen spits ala Kluivert, van Nistelrooy of Huntelaar heeft.
En tot slot Verbruggen. Vind het een goede keeper maar een penalty gaat hij nooit pakken. Straalt niets uit met die armpjes omhoog. Te weinig bluf en arrogantie in de goede zin van het woord