Remko Pasveer
Moderator: mods
Re: Remko Pasveer
Haha, Opa klaagt over de jeugd. 

Op dat vlak benoemt hij alleen maar dat het nu leeg in de gym is, terwijl in zijn eerste seizoen Tadic en Blind continu bezig waren met weer beter worden.
Bij Feyenoord komen ze sinds een paar seizoenen met veel spelers tegelijk al ruim voor de start van de training naar de gym, zie de winst in fitheid die daar is behaald.
Ook nog na de training zaten onder meer Haller, Martinez, Klaassen maar ook een jonge gast als Antony nog steeds in de gym.
Nu hoor je inderdaad steeds het geluid dat men na de training snel foetsie is, men werkt niet nog individueel aan afstandsschoten, vrije trappen of aan meer inhoud kweken.
Pasveer geeft vooral aan wat er op bestuurlijk en technisch vlak allemaal mis is. Geen leiderschap. Geen visie.
Ook bizar dat van spelers die in 2021-2022 de CL groepsfase punten binnenhaalden, alleen Devyne Rensch, Steven Berghuis en Pasveer zelf er nog zijn.

De jeugd van tegenwoordig... Lijkt erop dat we een nieuwe patatgeneratie hebben.
Erg gezellig is het dit seizoen niet bij Ajax. Dus gaan de spelers liever snel naar huis.

Erg gezellig is het dit seizoen niet bij Ajax. Dus gaan de spelers liever snel naar huis.
-
Pasveer plakt er nog een seizoen extra aan. Goede zaak?
Mwah als derde/vierde keeper waarom niet... Ligt goed in de groep... Geen probleem toch?
Ik vraag me wel af of hij überhaupt nog van de grond af komt. Maar het vervangen van de derde keeper is natuurlijk geen prioriteit op het moment. Als die jongen dan in de groep nog zijn waarde heeft kan het geen kwaad.
Minder vertrouwen heb ik in Gorter als tweede doelman. Die heeft toch nog nooit indruk gemaakt en ik zie het niet zitten als hij Ramaj zou moeten vervangen.
Minder vertrouwen heb ik in Gorter als tweede doelman. Die heeft toch nog nooit indruk gemaakt en ik zie het niet zitten als hij Ramaj zou moeten vervangen.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Gezien leeftijd vind ik het een beetje too much.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Op zich gaat het om prestaties en niet om leeftijd maar ik snap waar je op doelt. Ik vraag me daarom dus ook af of hij nog van de grond komt. Maar ik zie het vervangen van een 3e of 4e doelman op het moment niet als prio. Hij zal vooral op training actief zijn om met vier keepers te kunnen werken.
Overigens moet Rulli nog wel verkocht worden. Dat zal denk ik wel gebeuren maar voorlopig is hij nog contractspeler van Ajax. Gaat ook naar de OS las ik net.
Overigens moet Rulli nog wel verkocht worden. Dat zal denk ik wel gebeuren maar voorlopig is hij nog contractspeler van Ajax. Gaat ook naar de OS las ik net.
Nil volentibus arduum
Er is geen geld, en dan houd je opa weg van de geraniums?Historicus schreef: ↑di jul 02, 2024 11:38 amPasveer plakt er nog een seizoen extra aan. Goede zaak?

Geef dan liever een talentvolle jeugdspeler een contract.
Het plan zal zijn dat Ramaj eerste keeper is. Rulli willen ze verkopen. Dan krijg je Gorter of een vervanger als tweede doelman. Dan Setford bij Jong Ajax met ik denk Reverson als backup. Pasveer is dan waarschijnlijk de vierde keeper op training en zal wellicht ook een soort mentor rol hebben.
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem in. Er zitten dan al twee jonge spelers bij.
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem in. Er zitten dan al twee jonge spelers bij.
Nil volentibus arduum
-
Ja, die mentor-rol werd inderdaad benadrukt.
67 is tegenwoordig de pensioenleeftijd he? En Pasveer is jonger dan ik.Yopii schreef: ↑wo jul 03, 2024 9:58 amEr is geen geld, en dan houd je opa weg van de geraniums?Historicus schreef: ↑di jul 02, 2024 11:38 amPasveer plakt er nog een seizoen extra aan. Goede zaak?![]()
Iedere bal tussen de palen in de lange hoek zal een goal zijn. Pasveer zal goed voor de kleedkamer zijn, maar niet voor op het veld.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als Ramaj vertrekt. Dan zal er toch wel een doelman bij komen? Pasveer is natuurlijk gewoon voorbij zijn hoogtepunt en zal ook blessuregevoelig zijn. Gorter heeft eerder bewezen geen betrouwbare eerste doelman te zijn.
Nu is het natuurlijk ook nog de vraag wat er met Rulli gaat gebeuren. Ook verkopen of staat hij straks onder de lat?
Nu is het natuurlijk ook nog de vraag wat er met Rulli gaat gebeuren. Ook verkopen of staat hij straks onder de lat?
Nil volentibus arduum
Pasveer is prima op de lijn. En hij pakte een bal uit de lange hoek in de 1e helft. Ben ervan overtuigd dat die bij Ramaj gezeten had.wimpey schreef:Iedere bal tussen de palen in de lange hoek zal een goal zijn. Pasveer zal goed voor de kleedkamer zijn, maar niet voor op het veld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rulli zal wel elders gaan spelen en van Ramaj verwacht ik dat hij gaandeweg het seizoen vaste keep wordt. Ramaj heeft wmb rust en coaching als verbeterpunten, maakt hij daarin stappen dan speelt ie geheid 1e viool. En als Pasveer dan 2e doelman wordt dan is het lekker dat hij dit seizoen nog heeft laten zien dat hij nog mee kan.Marillion schreef: ↑vr aug 02, 2024 8:24 amIk ben benieuwd wat er gebeurd als Ramaj vertrekt. Dan zal er toch wel een doelman bij komen? Pasveer is natuurlijk gewoon voorbij zijn hoogtepunt en zal ook blessuregevoelig zijn. Gorter heeft eerder bewezen geen betrouwbare eerste doelman te zijn.
Ging geëmotioneerd van het veld. Krijg de indruk uit de berichten dat hij er wel een tijdje (maanden?) uit ligt.
Einde carrière?
Matheus in competitie, Gorter moet in Europa, want daarin is de Braziliaan niet speelgerechtigd (waarschijnlijk nog maar één wedstrijdje).
Einde carrière?
Matheus in competitie, Gorter moet in Europa, want daarin is de Braziliaan niet speelgerechtigd (waarschijnlijk nog maar één wedstrijdje).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Leek mij zo op het oog om een verrekte lies te gaan. Moet binnen een maandje toch weer goed zijn?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat lijkt mij ook een beetje aan de leeftijd liggen. Pasveer is wel 41.
Knabbel (Theo) maakte tegen Babbel (Wesley) een opmerking dat dit pittige blessures kunnen zijn (want dat zou Babbel weten).
Dat Pasveer behoorlijk geëmotioneerd van het veld ging, leek mij te zeggen dat het niet heel goed zit. Ik heb geen idee, maar we zullen het deze week wel horen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het leek me wel iets wat langer gaat duren ja. Als je kijkt naar zijn reactie en naar de reactie van Farioli na afloop. Sowieso zijn blessures die je oploopt zonder duel vaak goed voor een langere periode afwezigheid.
Heel erg zonde want het kan zomaar betekenen dat hij dan (bijna?) klaar is dit seizoen. Hij is een belangrijk onderdeel van de wederopstanding van Ajax geweest dus dan wil je er ook bij zijn als het seizoen naar de beslissende fase gaat.
Heel erg zonde want het kan zomaar betekenen dat hij dan (bijna?) klaar is dit seizoen. Hij is een belangrijk onderdeel van de wederopstanding van Ajax geweest dus dan wil je er ook bij zijn als het seizoen naar de beslissende fase gaat.
Nil volentibus arduum
Klinkt niet als "een paar weken". Helaas. Als ik het iemand gun, is het Pasveer wel. Komt op mij over als een zeer goede gozer.Remko Pasveer staat meerdere weken aan de kant bij Ajax, zo bevestigen de Amsterdammers via de officiële kanalen. De 41-jarige keeper moest zich donderdagavond tegen Eintracht Frankfurt na 25 minuten laten vervangen door Jay Gorter omdat hij een liesblessure opliep tijdens het geven van een pass. Pasveer moet nu voorlopig toekijken.
“Bij het spelen van de bal voelde ik meteen dat er iets mis was”, zegt de ervaren keeper. “Vanmiddag heb ik een scan ondergaan in het ziekenhuis en die liet een liesblessure zien. Dat betekent dat ik een paar weken moet revalideren. Natuurlijk zal ik er alles aan doen om zo snel mogelijk terug te keren, maar we zullen moeten afwachten hoe snel dat zal zijn.”
Laatste competitiewedstrijd is 14 mei. Dat is over 10 weken.
Hoop voor hem dat hij de laatste wedstrijden nog mee kan doen, maar kan zeer krap worden.
Hoop voor hem dat hij de laatste wedstrijden nog mee kan doen, maar kan zeer krap worden.
- Jinne
- Site Admin
Mag Matheus dan Frankfurt uit al meedoen of is dat pas bij een eventuele volgende ronde?
Hoop dat Pasveer nog wel wat pitjes mee kan doen. Maar +40 gaat het herstel natuurlijk niet zo snel meer
Hoop dat Pasveer nog wel wat pitjes mee kan doen. Maar +40 gaat het herstel natuurlijk niet zo snel meer
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nee Matheus is gewoon niet speelgerechtigd want hij is niet ingeschreven. De voorkeur is gegeven aan andere spelers. Je kunt niet onbeperkt inschrijven. Dus al kom je tot de finale dan mag hij volgens mij niet meedoen in de EL.
Echt heel zuur dat Pasveer eruit ligt. Hopelijk breekt het ons niet op want hij is echt een belangrijke kracht. Heeft alle verwachtingen overtroffen.
Overigens klinkt een paar weken bij mij als: misschien is PSV wel haalbaar als het een beetje meezit?
Echt heel zuur dat Pasveer eruit ligt. Hopelijk breekt het ons niet op want hij is echt een belangrijke kracht. Heeft alle verwachtingen overtroffen.
Overigens klinkt een paar weken bij mij als: misschien is PSV wel haalbaar als het een beetje meezit?
Nil volentibus arduum
-
Alleen als nu nog een keeper meer dan een maand geblesseerd is mag Matheus nog worden ingeschreven voor de EL.