PSV
Moderator: mods
Re: PSV
En dat is jaren geleden. Speelde de afgelopen seizoenen in de tweede en derde divisie van Spanje. Zal vast een paar intikkers maken, maar we hoeven geen wonderen te verwachten. Blijkbaar ook geen goede jeugd die eraan komt.
-
-
Superkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
Ja, zaterdag is de pijp leeg (en hebben ze - GA - hun doel al bereikt).GangstaRiB schreef: ↑wo feb 26, 2025 8:46 pmIk heb liever dat ze voor de competitie winnen…. Maar dit is ook leuk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tsja, als ze verloren hadden na een 0-2 voorsprong waren ze in zak en as. Dit geeft toch weer extra energie. Zaterdag gewoon weer winnen van die boerenWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Superkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk dat hij bij Kroes wel op het lijstje staat. Wou hem ook al coach van go Ahead maken maar hij wou toen zelf niet
Tja, dit is voor PSV natuurlijk ook gewoon weer een dreun. Met uitzondering van die ene wedstrijd tegen Juventus loopt het voor geen ene meter bij PSV. En ze geven weer minimaal twee goals weg.Trab schreef: ↑wo feb 26, 2025 9:57 pmTsja, als ze verloren hadden na een 0-2 voorsprong waren ze in zak en as. Dit geeft toch weer extra energie. Zaterdag gewoon weer winnen van die boerenWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Superkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Go Ahead voor het eerst in 60 jaar in de Beker-finale. Staan redelijk ramstrak op de 7de plaats in de competitie (7 punten achter op Twente, 8 voor op Groningen). Hun seizoen kan niet meer stuk. Dat potje zaterdag is voor hen nu even niet zo belangrijk lijkt mij.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 9:55 pmSuperkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe weet jij dat nou ?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 9:55 pmSuperkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
Blij met de punten ...
Ik geloof niet dat Go Ahead thuis er ineens met de pet naar gaat gooien. Ik kan mij ook niet voorstellen dat PSV ineens leert verdedigen en zij hebben niks aan een gelijkspel en ze spelen een paar dagen later in de CL… ik ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!
-
Zoals ik al schrijf: het is een inschatting. Geen wetenschap. Wat schat jij in?999 schreef:Hoe weet jij dat nou ?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 9:55 pmSuperkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
Ze hebben nog niks gewonnen, wat valt er te vieren ?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 11:35 pmZoals ik al schrijf: het is een inschatting. Geen wetenschap. Wat schat jij in?999 schreef:Hoe weet jij dat nou ?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 9:55 pmSuperkut dit. GAE gaat dit natuurlijk stevig vieren en die zijn zaterdag niks waard. PSV gaat daar makkelijk winnen, schat ik in.
Blij met de punten ...
-
Ok mijn inschatting is dus dat als je club voor het eerst in 60 jaar in de bekerfinale staat en dat doet door het grote PSV in eigen huis te verslaan, dit wel reden is voor een paar glaasjes.
De finale is op 21 april. Dan zijn die biertjes wel weer uit de benen. :-)Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ok mijn inschatting is dus dat als je club voor het eerst in 60 jaar in de bekerfinale staat en dat doet door het grote PSV in eigen huis te verslaan, dit wel reden is voor een paar glaasjes.
Dat is toch iets heek anders wat je eerst schreef, daar leek het er op dat ze 2 dagen bezopen op de platte kar een kroegen tocht gaan doen .Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 26, 2025 11:47 pmOk mijn inschatting is dus dat als je club voor het eerst in 60 jaar in de bekerfinale staat en dat doet door het grote PSV in eigen huis te verslaan, dit wel reden is voor een paar glaasjes.
Blij met de punten ...