Champions League
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Champions League
Matig elftal dat Milan. Knappe goal wel van Feyenoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Prima!
Puntjes voor NL en het houdt F. bezig dat soort CL-potjes.
Puntjes voor NL en het houdt F. bezig dat soort CL-potjes.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Respect. F. heeft maar een merkwaardige CL-campagne dit seizoen.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Het zat ze niet echt tegen. Wat een oliedomme rode kaart.
Nou he. Die rode kaart doet Milan de das om. Olie olie dom. Maar heerlijk dat er nu eens een scheidsrechter is die een tweede gele kaart geeft voor dat matennaaier gedrag
Mee eens. Om te kotsen dat Milan en die duikelaars. Die moeten zich dood schamen.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Nee. Zelfs een niveautje lager is die Felix niet veel. Van de Hernandez broers ook nooit fan geweest. Lucas is voor mijn gevoel al jaren geblesseerd en Theo is een lul.
CCC sr maakte ook geen geweldige indruk als trainer door de boel dicht te gooien bij een 1-0 stand.
CCC sr maakte ook geen geweldige indruk als trainer door de boel dicht te gooien bij een 1-0 stand.
De Grote Zlatan is er nu adviseur dus het zal vast goed komen.
Toch wel zonde dat zo’n grote club zo ver is afgegleden.

Toch wel zonde dat zo’n grote club zo ver is afgegleden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Op zijn Italiaans. Als in een reflex. Direct achterover hangen na de 1-0 en proberen te counteren naar de 2-0. En anders blijft het maar 1-0, ook goed. Het is op een paar mooie uitzonderingen na in de Italiaanse voetbalhistorie toch nooit anders geweest? Vaak lukt het zo ook nog. Maar niet als een of andere mafkees een stupide rode kaart veroorzaakt en het team nog meer in het defensief kruipt. Dan kan zelfs een zwaar gehandicapt F., dat tot dan als aangeschoten wild speelde, terugkomen in de wedstrijd. Sukkels.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Loting achtste finales Champions League
PSV-Arsenal
Feyenoord-Internazionale
Paris Saint-Germain-Liverpool
Benfica-FC Barcelona
Club Brugge-Aston Villa
Borussia Dortmund-Lille OSC
Real Madrid-Atlético Madrid
Bayern München-Bayer Leverkusen
Mooie loting. De twee Nederlandse clubjes staan er maar mooi tussen
Dit mag van mij wel het eindstation zijn. Zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer. 

Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
2 lokale potjes. Benieuwd of Bayern de zijne overleefd. In de CL gaat het moeizaam.
Potjes met Brugge en Dortmund zijn de wat mindere affiches.
Potjes met Brugge en Dortmund zijn de wat mindere affiches.
Ja, mooi lijstje.columbus schreef:Mooie loting. De twee Nederlandse clubjes staan er maar mooi tussen
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik denk aan Ajax. Punten sprokkelen. Geeft meer comfort voor CL-plaatsen in 26/27.Marillion schreef:Dit mag van mij wel het eindstation zijn. Zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer.
-
Daar zit een keerzijde aan; iedere ronde dat ze verder komen levert vele extra miljoenen op. Als die een beetje normaal worden geïnvesteerd in de spelersgroep worden ze kwalitatief steeds beter en is het daardoor voor ons moeilijker om in de top 2 te eindigen. De route van de 3e plaats is al zodanig zwaar dat je je moet afvragen hoe realistisch het is dat je je daar doorheen worstelt om het hoofdtoernooi te bereiken.zeux schreef:Ik denk aan Ajax. Punten sprokkelen. Geeft meer comfort voor CL-plaatsen in 26/27.Marillion schreef:Dit mag van mij wel het eindstation zijn. Zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer.
Fair point.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr feb 21, 2025 8:03 pmDaar zit een keerzijde aan; iedere ronde dat ze verder komen levert vele extra miljoenen op. Als die een beetje normaal worden geïnvesteerd in de spelersgroep worden ze kwalitatief steeds beter en is het daardoor voor ons moeilijker om in de top 2 te eindigen. De route van de 3e plaats is al zodanig zwaar dat je je moet afvragen hoe realistisch het is dat je je daar doorheen worstelt om het hoofdtoernooi te bereiken.zeux schreef:Ik denk aan Ajax. Punten sprokkelen. Geeft meer comfort voor CL-plaatsen in 26/27.Marillion schreef:Dit mag van mij wel het eindstation zijn. Zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer.
Maar als de tweede plek verloren gaat, wordt het nog lastiger.
Ajax heeft nu de kans zich te versterken: positief transferresultaar over afgelopen twee periodes, al ca 30 miljoen in EL, wenkend perspectief CL-bonus volgend jaar.
Het is ook niet zo dat psv en f. héél grote afstand nemen met hun CL-geld. Ajax staat aan kop, f. bakt er in de eredivisie weinig van. Met een paar goede investeringen, kan Ajax meedoen.
Eerst zorgen dat de plekken om mee te doen er zijn, daarna van eigen kracht uit gaan.
Beide clubs begroten inmiddels ook gewoon op CL deelname. Dat heeft heel wat minder aandacht gekregen maar vergis je niet. Ze kunnen de CL inkomsten niet zomaar herinvesteren.
Nil volentibus arduum
Misschien wint ajax of az de europaleague wel, dan wordt het helemaal grappig
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Liverpool heeft het flink lastig met PSG...
-
Die keeper... wow.. wat een pot keepte hij.
Als je het hebt over een gestolen overwinning.
Als je het hebt over een gestolen overwinning.
Whitey on the moon.
Barcelona 3-1 voor tegen Benfica met nog paar minuten te spelen. Volgens mij wordt Benfica daarmee uit de CL geflikkerd en kan Portugal niet meer over NL heen, waardoor 'we' de twee gegarandeerde CL-plekken voor 26/27 behouden.
-
Champions League
Heb Ziggo switch op de achtergrond aan staan. Wat hebben die kakkerlakken toch eigenlijk een foeilelijk shirt. Net of halverwege het rood op was ofzo. Je moet ook wel minstens licht verstandelijk beperkt zijn om daarin te gaan lopen.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op di mar 11, 2025 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.