PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ja en nee. Ja, het klopt wat je zegt.
Maar als je ziet dat PSV bijvoorbeeld Luuk de Jong EN Pepi heeft in de spits, op het middenveld Veerman, Saibari, Til, Tillman, Babadi en op de vleugels Lang, Perisic en Bakayoko en je ziet wat ze achterin hebben rondlopen kun je toch best concluderen dat ze iets minder geven om verdedigers?
Flamingo is een matige verdediger. Is ook helemaal geen echte verdediger. Karsdorp, Mauro Junior… het is het allemaal net niet. En dat is prima wanneer ze voorin het verschil maken. Nu echter niet.
Maar als je ziet dat PSV bijvoorbeeld Luuk de Jong EN Pepi heeft in de spits, op het middenveld Veerman, Saibari, Til, Tillman, Babadi en op de vleugels Lang, Perisic en Bakayoko en je ziet wat ze achterin hebben rondlopen kun je toch best concluderen dat ze iets minder geven om verdedigers?
Flamingo is een matige verdediger. Is ook helemaal geen echte verdediger. Karsdorp, Mauro Junior… het is het allemaal net niet. En dat is prima wanneer ze voorin het verschil maken. Nu echter niet.
IK GELOOF!!!!!!
Zolang PSV elke wedstrijd minimaal twee tegen goals krijgt, of zelfs drie tegels zoals eigenlijk afgelopen zaterdag had moeten gebeuren, dan worden ze absoluut geen kampioen. Feitelijk moet Bosz gewoon terug naar de basis zoals FF dat bij Ajax heeft gedaan en de verdedigende organisatie beter neer gaan zetten. Op het moment dat ze weer de nul kunnen houden, dan zullen ze meer kans hebben om weer een goede reeks neer te zetten.
Maar wat het nu is is gewoon feitelijk geitenkaas zoals Cruijff dat zou zeggen. Maar goed, we weten allemaal dat Peter bos niet kan verdedigen of dat dat niet in zijn ideologie zit, dus de kans is groot dat ze nog steeds tegen goals gaan krijgen de komende weken. Voor Ajax is de opdracht heel simpel: tot en met PSV uitproberen alles te winnen.
Maar wat het nu is is gewoon feitelijk geitenkaas zoals Cruijff dat zou zeggen. Maar goed, we weten allemaal dat Peter bos niet kan verdedigen of dat dat niet in zijn ideologie zit, dus de kans is groot dat ze nog steeds tegen goals gaan krijgen de komende weken. Voor Ajax is de opdracht heel simpel: tot en met PSV uitproberen alles te winnen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Mwah, als de spelers de nederigheid niet meer hebben, als ze meer met zichzelf bezig zijn, gaat dit dan nog lukken?Zolang PSV elke wedstrijd minimaal twee tegen goals krijgt, of zelfs drie tegels zoals eigenlijk afgelopen zaterdag had moeten gebeuren, dan worden ze absoluut geen kampioen. Feitelijk moet Bosz gewoon terug naar de basis zoals FF dat bij Ajax heeft gedaan en de verdedigende organisatie beter neer gaan zetten. Op het moment dat ze weer de nul kunnen houden, dan zullen ze meer kans hebben om weer een goede reeks neer te zetten.
We hebben dit bij Ajax ook wel eens gezien, in het laatste jaar van Bergkamp en Jonk bij Ajax. Kwaliteit genoeg, maar de wil was er niet. Weg titel, en Europees gezien eruit tegen Auxerre.
Dat klopt. Dus het zou me niks verbazen als ze dadelijk tegen Juventus wel een prima prestatie neerzetten misschien zelfs kwalificeren voor de volgende ronde, en een week later voor de competitie weer punten laten liggen. Ik heb sterker het idee dat sommige spelers zich meer willen profileren in de Champions League dan in de competitie waar ze eigenlijk niet zoveel mee om geven. Sommigen zijn echt bezig met een transfer het buitenland tja pech voor hun.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
M.a.w.: het gaat dikke prima met mbesv momenteel. Niks aan veranderen.
Ho ho, ze kunnen nog de beker winnen.

Ja, tot op zekere hoogte. Het is overduidelijk dat het elftal niet draait en dat het behoefte heeft als stabiliteit en duidelijkheid. En in plaats van dat Bosz juist nu kiest voor wat meer behouden en wat meer zekerheden inbouwt, zeker omdat hij nauwelijks verdedigers heeft, blijft hij gewoon door met aanvallen. Het is gewoon duidelijk beter bos heeft geen plan B. En dat gaat ze opbreken.
Italianen zijn begonnen met ontregelen. Dat kunnen ze als de beste...
Voor NL is het goed als psv door gaat. Dat houdt ze dan ook in CL bezig. Laat maar winnen.
Voor NL is het goed als psv door gaat. Dat houdt ze dan ook in CL bezig. Laat maar winnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Voor ons is het goed als ze moeten verlengen, wat extra zware beentjes kweken voor het weekend. Ze liggen op schema…
-
Oh ja. Dan maar ook penalty’s erbij en verliezen.
Nou hè. Hij mist de helft. Wietse van de Goot vind ik ook niets met dat oeverloze gelul maar deze man is niet te doen. Met rugby commentaar overigens ook. Er is er bij viaplay nog een gast die enorm slecht is, moet ff op zijn naam komen.Trab schreef:Wat is die commentator slecht zeg. Hebben ze een psv supporter aangesteld ofzo? Tenenkrommend slecht. Weet niet eens hoe de buitenspelregel werkt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En levert punten op voor de ranking. Voor Ajax belangrijk dat die escape van de derde plek in beeld blijft.Toppie schreef: ↑wo feb 19, 2025 11:08 pmNee joh lekker doorgaan kost tijd en punten in de competitieWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 19, 2025 10:40 pmOh ja. Dan maar ook penalty’s erbij en verliezen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Lijkt mij in principe beide gevallen maat te groot. Zeker Arsenal. Maar wat was Juventus matig zeg. Die zich alleen maar terugzakken een beetje op de counter gokken waardoor PSV alle ruimte tijd geven om aan te vallen.