Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Was dat maar waar. Hoe dan ook: graag gedaan.
Welke topclub heeft er de afgelopen 30 jaar een topspits zelf opgeleid?Yopii schreef: ↑di apr 01, 2025 2:28 pmAjax leidt allang geen topspitsen meer op, hoe lang is het niet geleden dat er eentje doorbrak?
Brobbey valt niet in die categorie, heeft te veel gebreken. Ik ben het met Van Basten eens op dit punt: wat doen ze in de opleiding dat hij de simpelste onderdelen van het spel niet beheerst?![]()
Bounida en Faberski golden bij hun vorige clubs als toptalenten, Rijkhoff werd zelfs door Dortmund gehaald. Moet nog zien of een van de drie het redt.
Ik zag hem bij Sparta ook al wel eens leuke dingen doen, al heeft hij daar nauwelijks gescoord. Sowieso niet echt een spits met indrukwekkende statistieken.
Nee voor ons niet, moet 20-30m kosten nu.Ajax Rules schreef:Ik zag hem bij Sparta ook al wel eens leuke dingen doen, al heeft hij daar nauwelijks gescoord. Sowieso niet echt een spits met indrukwekkende statistieken.
Maar is deze jongen haalbaar als opvolger van Brobbey?
Precies.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma apr 07, 2025 6:49 pmMisschien moet de vraag zijn: welke top opleidingsclub heeft in de afgelopen 30 jaar een topspits opgeleid?