Wel een assistpeter schreef: ↑do feb 13, 2025 8:53 pmJe mag toch wel concluderen dat Edvartsen en ook Rosa niet best waren? Tuurlijk gunnen we ze tijd, maar ik zie weinig gogme en slimheid. Vooral aan de bal is het armoedig. Daar waar een piepjonge Mokio bakken met gogme, slimheid en techniek laat zien. En ja, daar gaat ook wel wat mis, maar je ziet wat. Je ziet talent.
Union St. Gilloise - Ajax 13-02-2025, 18.45 uur
Moderator: mods
Re: Union St. Gilloise - Ajax 13-02-2025, 18.45 uur
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hij is ook niet zo’n hele goede speler. Maar om daar nu een speler voor uit te fluiten. Dan kunnen we wel blijven fluiten.Lionel schreef:Bij Rasmussen oogt het soms gewoon zo slap.
-
Sinds tijden zo’n lekker potje Ajax gekeken. Ajax 1 is degelijk en stabiel. Maar dit Ajax 2 speelt technisch heerlijk met veel tempo. Dit bevalt me ook wel.
Waar speelt Mokio normaal gesproken? Op de plaats van Hendo?
Whitey on the moon.
Ik zou het verrassend vinden als ze zouden weggaan als Ajax kan doorpakken in de zomer en CL gaat spelen. Zeker met het oog op een WK in 2026.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind hem op z’n best in een soort vrijere rol op het middenveld. Dat hij niet voor de verdediging hoeft te blijven staan maar zich met het gehele spel kan bemoeien.GangstaRiB schreef: ↑do feb 13, 2025 9:19 pmSinds tijden zo’n lekker potje Ajax gekeken. Ajax 1 is degelijk en stabiel. Maar dit Ajax 2 speelt technisch heerlijk met veel tempo. Dit bevalt me ook wel.
IK GELOOF!!!!!!
De man is ge-wel-dig bezig. Als Kroes het niet verneukt genieten we ook volgend jaar van deze vakman.
IK GELOOF!!!!!!

Ik denk dat hij zeker zijn nu gaat hebben voor Ajax, maar hij is een heel ander soort speler dan bijvoorbeeld Godts. Dus daar moet je hem niet mee vergelijken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ook op dit veld mag niemand beoordeeld worden. Gewoon voetbal onwaardig.
Lekkere uitslag en een heerlijk debuut van Mokio. Rosa was gewoon degelijk. Denk dat je uiteindelijk meer aan hem hebt dan aan Gaaei, maar we gaan het meemaken.
Lekkere uitslag en een heerlijk debuut van Mokio. Rosa was gewoon degelijk. Denk dat je uiteindelijk meer aan hem hebt dan aan Gaaei, maar we gaan het meemaken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hij deed een cameo op het middenveld. Ik meen tegen Qarabag. Toen draaide ie ook een paar keer handig weg. Eindelijk een echte voetballer op het middenveld. Smaakt naar veel meer. Zonde om die jongen op LB te zetten, al kan ie dat uiteraard ook.
Sutalo speelde trouwens ook een geweldige 2e helft. Won 'gewoon' ieder duel, rustig aan de bal.
Bizar wat een verschil Farioli en z'n team hebben gemaakt. 'Gewoon' door professioneel te zijn, 'out of the box' te denken en hun vak te beheersen.
-
Union St. Gilloise - Ajax 13-02-2025, 18.45 uur
Heb vanochtend alle sportkaternen even doorgespit, maar nergens een onvertogen woord over het rouleren. Nee, zelfs in de T. niet.
Voorspelling; Valentijn gaat binnenkort met een nieuw narratief komen: “Ajax is aan zijn stand verplicht kampioen te worden, nu PSV punten verspeelt”. Als het dan niet lukt, heeft Farioli “gefaald”.
Voorspelling; Valentijn gaat binnenkort met een nieuw narratief komen: “Ajax is aan zijn stand verplicht kampioen te worden, nu PSV punten verspeelt”. Als het dan niet lukt, heeft Farioli “gefaald”.
Haha, dat laatste zie ik inderdaad nog gebeuren ook. Wat een beunhaas.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr feb 14, 2025 9:25 amHeb vanochtend alle sportkaternen even doorgespit, maar nergens een onvertogen woord over het rouleren. Nee, zelfs in de T. niet.
Overigens zie ik het met Edvardsen ook nog goed komen. Zijn eerste assist heeft ie alweer op zijn naam staan. Lijkt mij een prima speler om een fitte Godts hier en daar af te lossen.
Haha inderdaad. Als fitste team met de minste blessures en dankzij het geweldige werk van Kroes is Farioli het wel verplicht.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr feb 14, 2025 9:25 amHeb vanochtend alle sportkaternen even doorgespit, maar nergens een onvertogen woord over het rouleren. Nee, zelfs in de T. niet.
IK GELOOF!!!!!!
De T. is natuurlijk ook in staat om de prestatie van Mokio op te hangen aan het 'feit' dat de grote kleine Kroes er bij Farioli op heeft aangedrongen jeugd meer de kans te geven. Het lek moet immers gepusht worden. En Farioli zal bij iedere gelegenheid gekleineerd blijven worden.
https://www.vi.nl/pro/portugal-we-moete ... gie-hebben
Typisch Nederlands: er gaat even wat goed en we geven de hele wereld voetballes.

Heb niets van deze wedstrijd gezien. Ik begrijp dat het vertoonde weinig met voetbal te maken had, dat mag je niet verwachten op zo'n veld. De uitslag is natuurlijk lekkerrrr.

Leuk voor Mokio, hopelijk blijft hij dicht bij de aarde.
Ajax speelde na rust heel aardig voetbal, joey.
Als je Mokio ziet spelen, misschien moet onze TD-in-pocketformaat nog eens uitleggen waarom Regeer persé moest komen?
Als je Mokio ziet spelen, misschien moet onze TD-in-pocketformaat nog eens uitleggen waarom Regeer persé moest komen?

Hele andere positie natuurlijk.
Mokio is zestien. Op zich is er niets mis mee, integendeel zelfs, om hem rustig te brengen. Of je daarvoor Regeer nodig hebt, is een tweede.
Op dat hoop stront in Sittard en het nog ergere veld gisteren mag je van niemand teveel verwachten. Laten we hem beoordelen na een paar potjes op een normaal veld.