Welkom terug Youri!Youri Regeer keert terug naar Ajax
Ajax en FC Twente hebben overeenstemming bereikt over de directe overgang van Youri Regeer. De 21-jarige speler heeft in Amsterdam een contract getekend met een looptijd tot en met 30 juni 2029.
Regeer (Haarlem, 18 augustus 2003) tekende in de zomer van 2023 een contract bij FC Twente en speelde daarvoor sinds 2017 bij Ajax, toen hij werd opgenomen in de jeugdopleiding. Op 15 december 2021 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal tijdens de KNVB Bekerwedstrijd Ajax – BVV Barendrecht: 4-0. De international van Jong Oranje kwam voor zijn vertrek naar Enschede acht keer in actie voor de hoofdmacht van Ajax en scoorde daarin een keer. Voor Jong Ajax speelde Regeer maar liefst 91 officiële wedstrijden en was tevens een van de aanvoerders van de beloften.
Technisch directeur Alex Kroes: "Youri heeft sinds zijn vertrek uit Amsterdam veel vlieguren kunnen maken bij FC Twente, waarbij hij flinke stappen heeft gezet en een volwassen speler is geworden. Hij kent de club en weet wat er bij Ajax van je gevraagd wordt. Hij is direct inzetbaar op meerdere posities en gezien zijn leeftijd is het bovendien een speler waar wij nog jaren plezier aan kunnen beleven. Kortom, wij hebben heel veel vertrouwen in een mooie toekomst samen met hem."
Bron: Ajax.nl
Youri Regeer
Moderator: mods
Re: Youri Regeer
Daar is 'ie weer:
Nil volentibus arduum
We kunnen nu beoordelen of dit klopt.De Dominee schreef: ↑za jan 28, 2023 9:55 pmLogisch. Is geen mindere rechtsback dan Sanchez en ik denk ook niet minder dan Rensch.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Tot zo ver Regeer... Sneu voor die jongen. Maakt zijn aankoop nu helemaal waardeloos.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is toch een breedteaankoop, waarbij we moeten afwachten of hij het niveau haalt.
Vaak raken spelers geblesseerd als het te lastig is voor ze.
Vaak raken spelers geblesseerd als het te lastig is voor ze.
Zeker, hij kan ook niets. 

Kan ie ook niks verkloten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Bij Sulemana wist ie t wel, daarom had ie expres de stukken te laat geüpload …Lionel schreef:Dit had Kroes moeten weten

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
maakt de inschrijving voor de EL wel een stukje makkelijker.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Goos, dit was pas zijn 2e training ofzo

Echt het cynisme op dit forum begint echt achterlijke vormen aan te nemen.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Cluijffert
Dat valt je nu pas op?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Regeer telde niet mee toch? Ging tussen die 2 Brazilianen, Klaassen en Edvardsen. Daar moet er 1 van afvallenraymon schreef:maakt de inschrijving voor de EL wel een stukje makkelijker.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Klopt ja, Regeer zou vanwege zijn leeftijd op de B lijst komen (las ik op Ajax Showtime geloof ik)Trab schreef:Regeer telde niet mee toch? Ging tussen die 2 Brazilianen, Klaassen en Edvardsen. Daar moet er 1 van afvallenraymon schreef:maakt de inschrijving voor de EL wel een stukje makkelijker.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inderdaad. Vreselijk soms, in werkelijk iedere topic druipt het cynisme er uit. Maakt het lezen op AT echt een stuk minderNihad schreef:Goos, dit was pas zijn 2e training ofzo![]()
Echt het cynisme op dit forum begint echt achterlijke vormen aan te nemen.
Ja dus?

Achterlijk nog wel...

De tijd zal het leren. Ik heb deze speler nooit zo bijzonder gevonden. Ik kan me vergissen, uiteraard. Ook Kroes kan zich vergissen.
Dat laatste lijkt me stug.
Maar wat kan Regeer bijzonder goed eigenlijk? Waarom is hij een voor Ajax geschikte speler? Onze TD kwam niet veel verder dan dat ie de club kent.
In de Ajax-jeugd hebben 'lopende spelers' vaak geen bijzondere kwaliteiten, behalve dat ze veel lopen. Technisch hoogstaand én atletisch komt niet veel voor. Het is meestal of/of.
Deze speler vond ik altijd een beetje flets, technisch redelijk maar niet bijzonder, zo'n beetje zoals hij zondag inviel tegen F. Hij is wel vrij atletisch, en volgens zeggen 'multifunctioneel', wat een cliché is van midden jaren negentig.
Deze speler vond ik altijd een beetje flets, technisch redelijk maar niet bijzonder, zo'n beetje zoals hij zondag inviel tegen F. Hij is wel vrij atletisch, en volgens zeggen 'multifunctioneel', wat een cliché is van midden jaren negentig.
Zijn balverlies op middenveld door gebrek aan handelingssnelheid had Ajax de wedstrijd kunnen kosten. Wat je zegt, beetje een bleekneus. Als je weinig geld hebt, zou ik geen 4-5M aan Regeer spenderen.