Wat ik lastig vind bij dit soort spelers, is dat context/speelwijze/trainer/omringende spelers/spelsysteem allemaal mede bepalen of een speler top of flop is. Speler kan bij de ene club ruk zijn en in een andere context floreren.peter schreef: ↑di feb 04, 2025 4:18 pmJa dan kunnen we weinig meer vinden natuurlijk. Ik lees dat verslag, ik zie de transfersom, ik zie zijn stats en leeftijd, het feit dat hij al drie jaar linksback staat en zie wat beelden voorbij komen en op basis daarvan zeg ik dat het “me heel stug lijkt dat dit een schot in de roos is”. Noem het negatief en noem het een aankoop afschieten, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Uiteraard helemaal prima als hij het tegendeel bewijst, maar ik denk dat Kroes deze jongen in de zomer weer kan proberen te slijten. We gaan het zien. Op basis van wat ben je wel positief gestemd?
Vandaar dat ik er liever 'open' in ga. Gezien de prijs zal het niet direct een toptalent zijn - daar is ook geen geld voor, dus daarop hopen is onrealistisch - maar ik ben het wel eens met Columbus. Iedere speler moet de (eerlijke) kans krijgen om zich te bewijzen. Het afbranden of bij de enkels afzagen kan altijd nog.