Rugby

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

columbus

Re: Rugby

Bericht door columbus » za feb 01, 2025 1:38 pm

Ja! Ik zag de samenvatting. Bizar goed weer die gast. Wordt het nog ergens uitgezonden?

zeux

Bericht door zeux » za feb 01, 2025 8:04 pm

wimpey schreef:
za feb 01, 2025 12:53 pm
6 nations is on! :onfire.gif:

Dupont-show tegen Wales. 43-0. Vandaag Ierland v Engeland. Ik gok dat Engeland gaat verrassen. De Ieren lijken me een beetje over the hill.
Ierland won.

:-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus

Bericht door columbus » za feb 01, 2025 10:11 pm

Ja was een mooi pot! Ierland wel verdiend gewonnen. Heerlijk om even geen duikende voetballers te zien, zeuren bij een scheids of elkaar een kaart aansmeren

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 02, 2025 11:43 am

columbus schreef:
za feb 01, 2025 1:38 pm
Ja! Ik zag de samenvatting. Bizar goed weer die gast. Wordt het nog ergens uitgezonden?
Je kunt alles op TV2 kijken. Kanaal 92 bij KPN. Ziggo heeft de 6 nations ook, geloof ik. Als je naar Albert Mantingh wilt luisteren tenminste. :smallgrin.gif:

Ierland v Engeland was geweldig. Ierland voor rust slordig, na rust weer als een machine. Het is het jaar van de Lions, bij Ierland stonden de grote jongens op. Beirne, Aki, Sheehan en vooral Gibson-Park. De Ierse Dupont. Ik vond Engeland vrij goed. Alleen hebben ze niet heel veel echt bijzondere spelers.

columbus

Bericht door columbus » zo feb 02, 2025 12:46 pm

Uiteindelijk terug gevonden op ziggo sport 3. Vond Ierland ook erg goed, die kale spelverdeler was goed. Porter vind ik altijd een mooie gast, Aki en Lowe zijn wel de betere spelers. Ik dacht heel even dat de gemiste conversies Ierland zou opbreken.

Defensief stond het wel volgens de commentator. Aanvallen is het niet zo verrassend bij de Engelsen. Ierland deed dat ook wel goed door Smith onder druk te zetten

Volgende week Engeland tegen Frankrijk en Schotland tegen de Ieren

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 09, 2025 12:28 am

Engeland pakt Les Bleus met een punt verschil. Verrassend, de arrogantie van Frankrijk werd afgestraft. Toernooi ligt weer open.

columbus

Bericht door columbus » zo feb 09, 2025 7:59 am

Poh. Dat was wel een mooie pot gisteren. Niet verwacht overigens, dacht dat de Fransen er overheen zouden walsen. De laatste 2 try’s waren wel mooi, natuurlijk kunnen die gasten rugbyen maar het was enorm op wilskracht

Die Smith (met het donkere haar) is dat nu echt zo groot talent? Of wordt hij door de pers omhoog geschreven? Of alleen Albert Manting? Heb nu twee potjes van Engeland gezien maar vind hem echt niet bijzonder opvallen.

Overigens, Italië ook een mooie overwinning op Wales. Wat daar aan de hand is? Die winnen al een tijdje echt niets meer

Plaats reactie