AFC Ajax _ sc Feyenoord zo 02-02 14:30 uur
Moderator: mods
Re: AFC Ajax _ sc Feyenoord zo 02-02 14:30 uur
Het hoeft van mij ook echt niet mooi te zijn morgen (niet dat het dit seizoen wel erg vaak mooi was). Gewoon alles erin gooien om de 3 punten mee te nemen. Hopelijk staat het publiek er ook zo in. Ik zal vanachter mijn scherm in Tel Aviv er in ieder geval alles aan doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik ben ongelooflijk hyper voor deze wedstrijd Er is drama aan vele kanten bij beide ploegen
Het is het onduidelijk wie gaan spelen
Een trainer bij Feyenoord die op de Wip zit Feyenoord aangeslagen door het resultaat van afgelopen week en Ajax aangeslagen omdat er geen vervangers zijn voor de vertrekkende spelers ALS Ajax dit gewoon wint dan doet het een enorme goede zaak voor de competitie. Sterker. nog We kunnen zelfs na morgen op de eerste plaats staan en dan is het verhaal ineens ook anders, dan ga je strijden om het kampioenschap want de tweede plaats lijkt dan wel redelijk zeker ook omdat de concurrenten ook tegen elkaar nog moeten spelen. Daarnaast zal het geloof en vertrouwen enorm toenemen.
Het wordt echt heel bijzonder morgen en nogmaals ik word er echt wel een beetje zenuwachtig van.
Het is het onduidelijk wie gaan spelen
Een trainer bij Feyenoord die op de Wip zit Feyenoord aangeslagen door het resultaat van afgelopen week en Ajax aangeslagen omdat er geen vervangers zijn voor de vertrekkende spelers ALS Ajax dit gewoon wint dan doet het een enorme goede zaak voor de competitie. Sterker. nog We kunnen zelfs na morgen op de eerste plaats staan en dan is het verhaal ineens ook anders, dan ga je strijden om het kampioenschap want de tweede plaats lijkt dan wel redelijk zeker ook omdat de concurrenten ook tegen elkaar nog moeten spelen. Daarnaast zal het geloof en vertrouwen enorm toenemen.
Het wordt echt heel bijzonder morgen en nogmaals ik word er echt wel een beetje zenuwachtig van.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Waar is de tijd gebleven dat we gewoon de linksbuiten van de A1 voor de leeuwen gooiden als het nodig was? 

Echt ik zat dit letterlijk nu te denken!Buijtendijk 2.0 schreef: ↑za feb 01, 2025 7:19 pmWaar is de tijd gebleven dat we gewoon de linksbuiten van de A1 voor de leeuwen gooiden als het nodig was?![]()
Waar is het Ajax gebleven dat met A junioren Feyenoord helemaal van de mat speelden? Waar zijn de bravoure en gogme gebleven waar Ajax zo groot mee is geworden?
Gooi gewoon een speler van Jong Ajax morgen voor de leeuwen!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wie?Nihad schreef: ↑za feb 01, 2025 7:45 pmEcht ik zat dit letterlijk nu te denken!Buijtendijk 2.0 schreef: ↑za feb 01, 2025 7:19 pmWaar is de tijd gebleven dat we gewoon de linksbuiten van de A1 voor de leeuwen gooiden als het nodig was?![]()
Waar is het Ajax gebleven dat met A junioren Feyenoord helemaal van de mat speelden? Waar zijn de bravoure en gogme gebleven waar Ajax zo groot mee is geworden?
Gooi gewoon een speler van Jong Ajax morgen voor de leeuwen!
Utrecht gelijk.
Morgen is dus een 6 punten wedstrijd voor plek 2. Bij winst 010 op 12 punten en Utrecht op 7 met de duel minder.
Morgen is dus een 6 punten wedstrijd voor plek 2. Bij winst 010 op 12 punten en Utrecht op 7 met de duel minder.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dan kunnen we morgen 2 punten los komen...
Jaaa boeren gelijk.
Jezus nu is morgen helemaal belangrijk
Jezus nu is morgen helemaal belangrijk
Was er nog twijfel over motivatie.
HEUEYEUEUEUEUJJJ
HEUEYEUEUEUEUJJJ
pisvee speelt gelijk in Nijmegen. Mag echt hopen dat ze 98 minuten lang het gras opvreten morgen met z’n allen.
Huh stond 1-3 in 5 minuten naar 3-3 

-
Matchday!! Winnen en we doen fantastische zaken! Dat komt goed uit omdat vandaag de wedstrijd is die we ALTIJD moeten winnen!!
Zin in!!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX! 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik hoop enorm dat het falen van Ajax' TD vandaag niet de doorslag gaat geven. Dat zou ik enorm slecht trekken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eens zien of ik dit nog ergens kan kijken in Stellenbosch. Echt een enorm belangrijke pot dit.
-
Inderdaad, excuus. Alsnog een enorm belangrijke wedstrijd. Winnen we, dan mogen we de tweede plek niet meer uit handen geven. En maken we serieus kans op de titel. Als Kroes dan de komende dagen nog even zijn werk doet en zorgt dat we nog een fatsoenlijke rechtsback krijgen en Forbs terughebben dan kan het nog leuk worden.
@Historicus: precies, die wedstrijden moeten we eerst nog even winnen, te beginnen met die van vandaag.
Of anders gewoon ouderwets een of ander vaag streampje op je telefoon. Zo heb ik afgelopen november in Thailand de week van de waarheid beleefd.
Reken daar niet op, dan valt het misschien mee.Als Kroes dan de komende dagen nog even zijn werk doet en zorgt dat we nog een fatsoenlijke rechtsback krijgen en Forbs terughebben dan kan het nog leuk worden.
Ik verwacht geen Forbs en Fosu-Mensah. En dan is het nog afwachten wat er met Henderson gebeurt.