Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

columbus

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » vr jan 31, 2025 3:11 pm

Haha. Begint hij een keer met zijn, op papier beste 11, is het nog niet goed.

Yopii

Bericht door Yopii » vr jan 31, 2025 3:21 pm

Lionel schreef:
vr jan 31, 2025 2:38 pm
Yopi heeft een keer pizza met ananas besteld en is toen een restaurant uitgezet. Zit hem nog hoog.

Bah, pizza met ananas... :kots:

Ik had me hier net ervan laten overtuigen dat de wedstrijd tegen Galatasaray nergens meer om ging, dat de Klassieker veel belangrijker was... :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 31, 2025 3:31 pm

Dan was het cappuccino na 11 uur.

Achteraf is het altijd makkelijk praten als iemand tegen een blessure oploopt. Maar het idee om deze wedstrijd wel serieus te nemen en hem ook te winnen heeft wel positieve energie gebracht. Dat is ook wat waard.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 31, 2025 4:13 pm

Yopii schreef:
vr jan 31, 2025 3:21 pm
Lionel schreef:
vr jan 31, 2025 2:38 pm
Yopi heeft een keer pizza met ananas besteld en is toen een restaurant uitgezet. Zit hem nog hoog.

Bah, pizza met ananas... :kots:

Ik had me hier net ervan laten overtuigen dat de wedstrijd tegen Galatasaray nergens meer om ging, dat de Klassieker veel belangrijker was... :confused.gif:
De klassieker was en is ook belangrijker. Maar deze pot, na een week rust, was toch de ideale gelegenheid om met de sterkste 11 te treden tegen een ploeg die ergens voor speelde? Dat Godts na een minuut of tien spelen er al af ging maakt dat de keuzes van Farioli met de dag logischer zijn. Hoe irritant ook soms.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » vr jan 31, 2025 5:00 pm

Zo dacht je er voor de wedstrijd niet over.
Top 8 is niet meer haalbaar dus ik zou iedereen adviseren om donderdag lekker wat leuks te gaan doen en je stem te sparen voor zondag.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 31, 2025 10:48 pm

Yopii schreef:
vr jan 31, 2025 5:00 pm
Zo dacht je er voor de wedstrijd niet over.
Top 8 is niet meer haalbaar dus ik zou iedereen adviseren om donderdag lekker wat leuks te gaan doen en je stem te sparen voor zondag.
Ik vond de wedstrijd ook niet boeiend. Ik ben ook niet geweest. Maar ik snap heel goed dat Farioli het wel boeiend vond om deze wedstrijd en zondag met de sterkste opstellingen te spelen. Zeker na de laatste pot in Oost-Europa en het feit dat we afgelopen weekend geen wedstrijd hadden en komende week ook niks tussendoor.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » di feb 04, 2025 12:52 am

Ik moet wel lachen om de hijgerigheid bij nu.nl. ‘Drukke avond bij Ajax’. ‘Kleine leegloop bij Ajax’.

Twee uitgerangeerde spelers zijn voor ienieminie-bedragen verkocht…

Ik had op wat meer inkomende transfers gehoopt op die ‘drukke avond’.

Wel afwachten of de faxen nu wél op tijd zijn verzonden…
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » wo feb 05, 2025 12:11 am

Ding Dong. 00:00 De markt is gesloten.

De winter (volgens transfermarkt):

IN:

Regeer - 4.5m
Edvardsen - 3m
Lucas Rosa - 3m
Matheus - huur

UIT:

Rensch - 5m
Ramaj - 5m
Tahirovic - 2.75m
Akpom - verhuurd
Mannsverk - verhuurd
Avila - verhuurd
Hlynsson - verhuurd
Ünüvar - transfervrij naar Twente

Totaal 2024/25 'inkoop': 12.88m
Los van winter:
- alleen voor Weghorst verder nog transfersom betaald: 2.38m
- Traoré - transfervrij
- Klaassen - zat zonder club
- Rugani - gehuurd

Totaal 2024/25 'verkoop': 69,49m
Los van winter:
- Bergwijn 21m
- Mikautadze 13m
- Conceicao 10.24m
- Rulli 4m
- Sanchez 3m
- Vos 3m
- Forbs: huurprijs 2.5m
- Sosa verhuurd
- Medic verhuurd

Henderson is er nog.
Brobbey is er nog.

Met verhuren nodige aan salarissen gedumpt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 05, 2025 12:53 am

Voor SAE hebben we ook €700.000 gekregen of gaan we nog krijgen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma mei 05, 2025 3:41 pm

'Ajax ziet in Roman Vega mogelijke opvolger Hato; club voerde al oriënterend gesprek'

Bron De Telegraaf

Ajax zou in de Argentijn Roman Vega de mogelijke opvolger zien van Jorrel Hato. Dat meldt De Telegraaf maandagmiddag. Volgens de krant heeft de Amsterdamse club al een oriënterend gesprek gevoerd met het management van Vega.

Volgens De Telegraaf ziet Ajax in de speler van AA Argentinos Juniors de opvolger van Hato, mocht hij vertrekken. Naar verluidt zou er inmiddels via een tussenpersoon ook zijn geïnformeerd wat Argentinos Juniors zou willen ontvangen van Ajax om het tot 1 januari 2027 lopende contract van de Argentijnse verdediger af te kopen.

De Telegraaf meldt dat volgens bronnen rondom de speler van Jong Argentinië de transfersom tussen de vier en zes miljoen euro zou moeten liggen. In Argentinië zou men Vega zien als groot talent. Hij wordt al vergeleken met oud-Ajacied Nicolás Tagliafico.

Tot slot meldt De Telegraaf dat Vega in de twaalf duels die hij tot dusver speelde één keer wist te scoren, één assist leverde en drie keer een gele kaart pakte. 'Pas als Hato vertrekt, zal Ajax doorpakken', aldus het medium.
'Ajax strijdt met Feyenoord om gewild talent van Crystal Palace, die alleen maar 'worldies' scoort'

Bron Fabrizio Romano

Ajax strijdt met onder meer Feyenoord om Crystal Palace-talent Hindolo Mustapha. Dat meldt de doorgaans goed ingevoerde transferjournalist Fabrizio Romano via X. Mustapha is een achttienjarige middenvelder die op dit moment uitkomt voor Crystal Palace Onder 21.

Afgaande op de berichtgeving van Romano lijkt een zomerse transfer een zekerheidje voor Mustapha. 'Mustapha geniet interesse van meerdere clubs', aldus de Italiaanse verslaggever, die ook meldt dat er al drie clubs zich bij Crystal Palace hebben gemeld om de middenvelder te huren.

Ajax en Feyenoord horen daar niet bij, want zij willen de middenvelder - die zich laat begeleiden door SEG Football - definitief overnemen van Crystal Palace. Bij die club speelt hij voor het O21-elftal. Mustapha kwam - afgaande op de statistieken van Transfermarkt - dit seizoen tot in totaal 24 optredens voor dat elftal. Daarin was hij goed voor 11 treffers en 6 assists. Of Feyenoord heel serieus in de markt zal zijn voor Mustapha zal moeten blijken, aangezien de Rotterdammers op die positie voor het volgende seizoen al Sem Steijn hebben weten te strikken.
Raar verhaal, wil CP die speler zelf niet houden? :confused.gif:

Plaats reactie