Ahmetcan Kaplan
Moderator: mods
Re: Ahmetcan Kaplan
Als dit doorgaat is de erfenis van Hamstelaar teruggebracht naar 2 spelers: Wijndal (ook op de weg naar buiten) en Brobbey.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
columbus schreef: ↑ma jan 20, 2025 11:20 amHij speelt niet omdat hij de strijd aan moet gaan met Baas. En die is, zonder extreem op te vallen en met zijn beperkingen, vrij stabiel. Rugani is een koppeltje met SutaloYopii schreef:Dat waren drie leuke wedstrijden. Ik was toen op vakantie.![]()
Kortom, hij heeft zich nooit over een langere periode bewezen.
Ik ben ook benieuwd waarom hij niet speelt. Hij heeft marktwaarde, in tegenstelling tot Rugani. Speelt hij niet omdat hij niet aan de eisen voldoet, of speelt Rugani omdat hij een 'aankoop' van Farioli is?
Daarom speelt hij niet
ASWant dat het een belangrijk seizoen wordt voor Rugani, staat voor hem persoonlijk vast. Hij spreekt over een seizoen van verandering. 'Ik wil de club, de jongens en de trainer helpen met mijn ervaring. Ik wil alles geven wat ik in mij heb', zegt Rugani, die het liefst als centrale verdediger speelt. Dat kan rechts, maar ook links. 'Voor mij is het allebei goed', aldus de Italiaan, die uitkijkt naar zijn periode bij Ajax.
Als Rugani ook links centraal kan dan moet je Kaplan wel verkopen voor een bedrag van 10 mio.
IK GELOOF!!!!!!
Zonde hoor. Ben bang dat het een gevalletje CCC wordt.
Nee, maar Farioli rouleert zich op de meeste andere posities een ongeluk, dat kan op LCV toch ook?
Ik ook. Die jongen heeft speeltijd nodig maar is enorm talentvol. Zou dit echt jammer vinden.
Volgend seizoen is Rugani er overigens niet meer bij en als we een redelijk seizoen draaien (inclusief CL) en hij daarin een wat grotere rol speelt, vang je straks meer dan 10 miljoen voor hem.
Aan de andere kant lijkt (leek) er vertrouwen te zijn in Dies Janse, die op dezelfde positie speelt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Janse zijn nadeel is wel dat hij echt heel traag is. En dat is niet meer trainbaar helaas.
Vraag is wel waarom Kaplan zo weinig speeltijd krijgt. Meer dan genoeg spelers hebben kansen gehad. Waarom hij dan niet?
Die paar wedstrijden van vorig seizoen hebben indruk gemaakt maar je begint het seizoen wel weer op nul. Zeker met een nieuwe trainer. Het is hem kennelijk niet gelukt om indruk te maken.
Die paar wedstrijden van vorig seizoen hebben indruk gemaakt maar je begint het seizoen wel weer op nul. Zeker met een nieuwe trainer. Het is hem kennelijk niet gelukt om indruk te maken.
Nil volentibus arduum
Werd hierboven al aangegeven, maar tussen al dat rouleren door is de verdediging vrijwel de enige linie waarin weinig tot niet gerouleerd werd. En dus komt ie weinig tot niet aan de bak.Marillion schreef: ↑ma jan 20, 2025 9:59 pmVraag is wel waarom Kaplan zo weinig speeltijd krijgt. Meer dan genoeg spelers hebben kansen gehad. Waarom hij dan niet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dus lijkt de kans klein dat ze (ook) Kaplan halen.Milan Skriniar is onderweg naar Istanbul om zijn transfer naar Fenerbahçe af te ronden.
Farioli kiest in de achterste lijn inderdaad meer voor een vaste formatie. Vooral omdat verdedigers in verhouding tot middenvelders en aanvallers minder intensieve meters maken.Mr. Ajax schreef: ↑ma jan 20, 2025 11:44 pmWerd hierboven al aangegeven, maar tussen al dat rouleren door is de verdediging vrijwel de enige linie waarin weinig tot niet gerouleerd werd. En dus komt ie weinig tot niet aan de bak.Marillion schreef: ↑ma jan 20, 2025 9:59 pmVraag is wel waarom Kaplan zo weinig speeltijd krijgt. Meer dan genoeg spelers hebben kansen gehad. Waarom hij dan niet?
Maar hij heeft de strijd om een basisplaats voorlopig dus niet kunnen winnen. En bij de invalbeurten kreeg Rugani veelal de voorkeur. Dat ligt vermoedelijk ook aan wat hij heeft laten zien.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
FF wilde Rugani per se hebben. Dan is het logisch dat hij speelt als er een plekje vrij komt.En bij de invalbeurten kreeg Rugani veelal de voorkeur. Dat ligt vermoedelijk ook aan wat hij heeft laten zien.
-
Nog logischer zelfs in de wetenschap dat Rugani als rcv speelde om de zieke Sutalo te vervangen, terwijl Kaplan een lcv is. Waarom zou Kaplan als rcv gaan spelen?
Natuurlijk, Rugani is de logische vervanger van Sutalo.
Van Kaplan weet ik haast niets. Zou hij ook rechts kunnen spelen?
Van Kaplan weet ik haast niets. Zou hij ook rechts kunnen spelen?
Kaplan heeft in principe tot op heden de strijd verloren van Baas. Volgens mij zou hij ook wel op de rechtercentrale positie kunnen spelen maar of dat ideaal is? Veel trainers maken er een punt van om met een linksbenige en rechtsbenige speler in het centrum te kunnen spelen.
Ik was vorig seizoen met name onder de indruk van zijn natuurlijke rol als leider. Hij was achterin gelijk een dominante speler. Eigenlijk hoop ik dat hij alsnog doorbreekt maar mocht je een wisselspeler goed kunnen verkopen dan moet je wel heel veel vertrouwen in zijn ontwikkeling hebben om dat af te slaan. Al is dat zo te zien nu dus minder waarschijnlijk gezien die andere transfer van Fenerbahçe.
Kaplan is wel nog altijd jong. Wellicht komt hij er nog in. Soms heb je ook een beetje geluk nodig als speler met schorsingen of blessures.
Ik was vorig seizoen met name onder de indruk van zijn natuurlijke rol als leider. Hij was achterin gelijk een dominante speler. Eigenlijk hoop ik dat hij alsnog doorbreekt maar mocht je een wisselspeler goed kunnen verkopen dan moet je wel heel veel vertrouwen in zijn ontwikkeling hebben om dat af te slaan. Al is dat zo te zien nu dus minder waarschijnlijk gezien die andere transfer van Fenerbahçe.
Kaplan is wel nog altijd jong. Wellicht komt hij er nog in. Soms heb je ook een beetje geluk nodig als speler met schorsingen of blessures.
Nil volentibus arduum
Ajax zit niet in de positie om Kaplan niet te verkopen voor 10 mio.
IK GELOOF!!!!!!
Neuh, maar zo'n bod moet wel komen. Dat is minder waarschijnlijk naarmate hij langer op de bank zit. Dat is het dilemma.
Als Fenerbahçe een andere speler heeft gekocht kun je die 10 miljoen op dit moment sowieso wel vergeten.
Nil volentibus arduum
Klopt. Maar dat hij minder waard betekent dat Baas (goed) speelt en meer waard wordt. Het is niet dat we met een bakkerij te maken hebben en de eieren bederven.
IK GELOOF!!!!!!