Devyne Rensch

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Devyne Rensch

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 4:44 pm

wimpey schreef:
ma jan 20, 2025 4:28 pm
Die 5M sturen ze vast naar Twente om broekie Regeer te halen. We gaan Rensch nog missen.
Ik las ergens dat Regeer zelf ook liever als middenvelder speelt. Tegelijkertijd past hij meer in de speelstijl dan die Griekse gast en Gaaei. Verdedigend is Regeer vrij matig maar hij kan wel voetballen. Wellicht kan Farioli hem wat verdedigend bijspijkeren.
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma jan 20, 2025 4:51 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Die 5M sturen ze vast naar Twente om broekie Regeer te halen. We gaan Rensch nog missen.
Ik las ergens dat Regeer zelf ook liever als middenvelder speelt. Tegelijkertijd past hij meer in de speelstijl dan die Griekse gast en Gaaei. Verdedigend is Regeer vrij matig maar hij kan wel voetballen. Wellicht kan Farioli hem wat verdedigend bijspijkeren.
Ik vind dat zo’n zwaktebod. Een zelfopgeleide speler verkopen voor 1 miljoen en terughalen voor 5. En het is niet eens een back. Waar hebben we die fucking scouts voor? Komen die niet verder dan een Griekse back zonder noemenswaardige stats en waar niemand belangstelling voor heeft? En dan nog 8 miljoen ook.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 5:58 pm

Trab schreef:
ma jan 20, 2025 4:51 pm
Lionel schreef:
wimpey schreef:
Ik vind dat zo’n zwaktebod. Een zelfopgeleide speler verkopen voor 1 miljoen en terughalen voor 5. En het is niet eens een back. Waar hebben we die fucking scouts voor? Komen die niet verder dan een Griekse back zonder noemenswaardige stats en waar niemand belangstelling voor heeft? En dan nog 8 miljoen ook.

Rensch is 22 jaar, Regeer is 21. Wanneer had Regeer moeten spelen, Trab? Ik snap je punt overigens wel en wellicht moeten we spelers langer verhuren (en Rensch afgelopen zomer verkopen) maar de spelers die wij willen verhuren zijn nog geen toppers zoals Real / PSG kunnen doen met hun spelers. Twente heeft tijd en energie in Regeer gestopt juist omdat hij hun speler was en geen huurling.

Wat betreft de scouting heb ik geen idee wat die lui aan het doen zijn…
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma jan 20, 2025 6:09 pm

Trab schreef:
Lionel schreef:
wimpey schreef:

Ja, achterlijke bedoeling hé .. Zelfde als bij Brobbey ..
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma jan 20, 2025 6:13 pm

Lionel schreef:
Trab schreef:
Lionel schreef: Ik las ergens dat Regeer zelf ook liever als middenvelder speelt. Tegelijkertijd past hij meer in de speelstijl dan die Griekse gast en Gaaei. Verdedigend is Regeer vrij matig maar hij kan wel voetballen. Wellicht kan Farioli hem wat verdedigend bijspijkeren.

Rensch is 22 jaar, Regeer is 21. Wanneer had Regeer moeten spelen, Trab? Ik snap je punt overigens wel en wellicht moeten we spelers langer verhuren (en Rensch afgelopen zomer verkopen) maar de spelers die wij willen verhuren zijn nog geen toppers zoals Real / PSG kunnen doen met hun spelers. Twente heeft tijd en energie in Regeer gestopt juist omdat hij hun speler was en geen huurling.

Is wel zo maar dit is zo’n speler die op heel veel posities uit de voeten kan maar op geen 1 positie uitblinkt. Om daar nou 5 miljoen voor te betalen.. Weet het niet hoor. Maar goed, kennelijk kan ons scoutingsapparaat nog geen rechtsback aanleveren.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 6:16 pm

Trab schreef:
ma jan 20, 2025 6:13 pm
Lionel schreef:
Trab schreef:

Is wel zo maar dit is zo’n speler die op heel veel posities uit de voeten kan maar op geen 1 positie uitblinkt. Om daar nou 5 miljoen voor te betalen.. Weet het niet hoor. Maar goed, kennelijk kan ons scoutingsapparaat nog geen rechtsback aanleveren.

Of hij goed genoeg is een tweede maar een jeugdspeler terughalen vind ik niet perse een zwaktebod. Spelers willen ook niet altijd (langere tijd) verhuurd worden.

Justin Kluivert doet het nu hartstikke goed, hij is zeker niet haalbaar maar stel dat we hem in de zomer hadden gehaald?
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » ma jan 20, 2025 6:24 pm

Altijd fan geweest van Rensch, als 1 van de weinige hier. Heeft zeker een periode minder gespeeld maar dit seizoen toont hij zijn klasse. Die jongen gaat een prachtige carrière tegemoet. Doodzonde dat we hem niet hebben kunnen verlengen want die jongen is gewoon 20 mio+ waard.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 6:45 pm

Deze jongen komt vrij snel op de bank terecht. Kan niet verdedigen. Hij doet het dit jaar oké-prima. Maar een klasse of wat minder dan Nous.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 20, 2025 6:46 pm

Ik heb wisselende gevoelens gehad over de prestaties van Rensch bij Ajax. Aanvankelijk was ik behoorlijk positief. Hij heeft als vervanger van Mazraoui echt een hele goede periode gehad.

Daarna is 'ie in een periode met ups en downs terechtgekomen. Soms goed en dan weer helemaal niets. Daarbij had ik ook wel eens de indruk dat hij te weinig in zichzelf investeerde want hij kon het dan bijvoorbeeld ook fysiek niet aan. Regelmatig een blessure en geen energie voor 90 minuten voetbal. Dit seizoen heeft hij zich weer helemaal herpakt en echt een stap vooruit gezet.

Ik denk dat hij één van de spelers is die maximaal heeft geprofiteerd van de nieuwe wind binnen de club. De positie waarop hij speelt past hem als gegoten. En hij is ook echt veel fitter geworden. Ik had graag gezien dat hij het seizoen had afgemaakt maar kennelijk is het niet anders.

Wat Regeer betreft. Volgens mij moest hij destijds wijken voor Sanchez. We zullen het nooit weten maar wellicht had je hem nu gewoon al in de selectie gehad als we die destijds niet hadden gehaald. Ik denk overigens dat hij kandidaat is voor deze positie omdat dit geen klassieke rechtsback rol is. Vergelijk het met de inzet van Rosario bij Nice waar Farioli enthousiast over was. Het voelt wel zuur dat je hem nu moet terugkopen als het inderdaad tot een transfer komt.
Nil volentibus arduum

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma jan 20, 2025 8:49 pm

Marillion schreef:Ik heb wisselende gevoelens gehad over de prestaties van Rensch bij Ajax. Aanvankelijk was ik behoorlijk positief. Hij heeft als vervanger van Mazraoui echt een hele goede periode gehad.

Daarna is 'ie in een periode met ups en downs terechtgekomen. Soms goed en dan weer helemaal niets. Daarbij had ik ook wel eens de indruk dat hij te weinig in zichzelf investeerde want hij kon het dan bijvoorbeeld ook fysiek niet aan. Regelmatig een blessure en geen energie voor 90 minuten voetbal. Dit seizoen heeft hij zich weer helemaal herpakt en echt een stap vooruit gezet.

Ik denk dat hij één van de spelers is die maximaal heeft geprofiteerd van de nieuwe wind binnen de club. De positie waarop hij speelt past hem als gegoten. En hij is ook echt veel fitter geworden. Ik had graag gezien dat hij het seizoen had afgemaakt maar kennelijk is het niet anders.

Wat Regeer betreft. Volgens mij moest hij destijds wijken voor Sanchez. We zullen het nooit weten maar wellicht had je hem nu gewoon al in de selectie gehad als we die destijds niet hadden gehaald. Ik denk overigens dat hij kandidaat is voor deze positie omdat dit geen klassieke rechtsback rol is. Vergelijk het met de inzet van Rosario bij Nice waar Farioli enthousiast over was. Het voelt wel zuur dat je hem nu moet terugkopen als het inderdaad tot een transfer komt.
Regeeren is vooruitzien Afbeelding we gaan het zien. Hopelijk verrast hij ons.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 20, 2025 9:11 pm

Ik heb Rensch eigenlijk nooit onomstreden gevonden en ga hem ook niet zo hard missen denk ik. Dit seizoen speelde hij voor het eerst in 3 jaar weer eens een beetje op een aanvaardbaar niveau en maakte desondanks ook nog wel soms leipe foutjes. Het vertrek van Nous vond ik een grotere aderlating. Ik geloof er ook niet in dat we slechts dankzij Rensch de CL zouden halen.

Ik wens hem het beste maar zou mij verbazen als ie in Rome een vaste basisklant wordt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 20, 2025 9:39 pm

Ze hebben daar in ieder geval geen goede kijk op backs want anders hadden ze eerder Karsdorp niet gehaald.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 21, 2025 5:45 am

Dit gaat raar klinken, maar ik snap Rensch ook niet. Dit jaar draai je een heel goed half jaar en toch kies je er voor om te vertrekken naar de nummer 10 van Italië. Waarom niet een jaartje verlengen en bij Ajax misschien wel afsluiten met een tweede plek. En voor die 5 mio komt er in de zomer echt wel een ploeg die er beter voor staat dan Roma.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di jan 21, 2025 7:20 am

peter schreef:Dit gaat raar klinken, maar ik snap Rensch ook niet. Dit jaar draai je een heel goed half jaar en toch kies je er voor om te vertrekken naar de nummer 10 van Italië. Waarom niet een jaartje verlengen en bij Ajax misschien wel afsluiten met een tweede plek. En voor die 5 mio komt er in de zomer echt wel een ploeg die er beter voor staat dan Roma.
Money talks money talks dirty cash I need you ohh.
Zal wel vet verdienen daar. Mooie stad. Tsja. Overigens zag ik gisteren Alders weer uitstekend spelen bij Jong. Zoals het hele seizoen. Hij is klein van stuk maar een felle donder en technisch uitstekend. En vult de positie exact hetzelfde in als Rensch. Enorme drijf naar voren, duikt ook vaak aan de binnenkant op. Die moet volgend seizoen gewoon doorgeschoven worden.

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 21, 2025 7:26 am

Trab schreef:
di jan 21, 2025 7:20 am
peter schreef:Dit gaat raar klinken, maar ik snap Rensch ook niet. Dit jaar draai je een heel goed half jaar en toch kies je er voor om te vertrekken naar de nummer 10 van Italië. Waarom niet een jaartje verlengen en bij Ajax misschien wel afsluiten met een tweede plek. En voor die 5 mio komt er in de zomer echt wel een ploeg die er beter voor staat dan Roma.
Zal wel vet verdienen daar. Mooie stad. Tsja. Overigens zag ik gisteren Alders weer uitstekend spelen bij Jong. Zoals het hele seizoen. Hij is klein van stuk maar een felle donder en technisch uitstekend. En vult de positie exact hetzelfde in als Rensch. Enorme drijf naar voren, duikt ook vaak aan de binnenkant op. Die moet volgend seizoen gewoon doorgeschoven worden.

Waarom niet nu al als er geen vervanger komt? De verdediging staat prima op sommige momenten en ik kan mij niet voorstellen dat hij verdedigend minder is dan Rensch. Of beter gezegd: een rechtsback zou ook een beetje moeten kunnen verdedigen..
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jan 21, 2025 8:39 am

Trab schreef:
di jan 21, 2025 7:20 am

Met een transfervrij vertrek verdien je als speler toch veel meer? En Roma lijkt me nou ook niet de beste betaler.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii

Bericht door Yopii » di jan 21, 2025 9:27 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma jan 20, 2025 9:11 pm
Ik heb Rensch eigenlijk nooit onomstreden gevonden en ga hem ook niet zo hard missen denk ik. Dit seizoen speelde hij voor het eerst in 3 jaar weer eens een beetje op een aanvaardbaar niveau en maakte desondanks ook nog wel soms leipe foutjes. Het vertrek van Nous vond ik een grotere aderlating. Ik geloof er ook niet in dat we slechts dankzij Rensch de CL zouden halen.
Exact. Laten we niet overdrijven, Rensch is geen wereldwonder.

Schuif gewoon Alders door, hij is tenminste een rechtsback.

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 21, 2025 9:27 am

Lionel schreef:
di jan 21, 2025 7:26 am
Waarom niet nu al als er geen vervanger komt? De verdediging staat prima op sommige momenten en ik kan mij niet voorstellen dat hij verdedigend minder is dan Rensch. Of beter gezegd: een rechtsback zou ook een beetje moeten kunnen verdedigen..
Die Alders is wel een lekker fanatiek spelertje. We hebben gezien wat we aan Medic, Avila, Sosa, Rugani e.c. gehad hebben. Hun 'inbreng' kun je beter aan jongens als Gooijer en Janse overlaten.

Kroes zou alles beter doen, maar tot dusver is ie een faalhaas gebleken. In geval van twijfel pluk je er een uit de jeugd. Bij Ajax trekken ze bij twijfel de knip.

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 21, 2025 10:56 am

wimpey schreef:
di jan 21, 2025 9:27 am
Lionel schreef:
di jan 21, 2025 7:26 am
Die Alders is wel een lekker fanatiek spelertje. We hebben gezien wat we aan Medic, Avila, Sosa, Rugani e.c. gehad hebben. Hun 'inbreng' kun je beter aan jongens als Gooijer en Janse overlaten.

Kroes zou alles beter doen, maar tot dusver is ie een faalhaas gebleken. In geval van twijfel pluk je er een uit de jeugd. Bij Ajax trekken ze bij twijfel de knip.
Laatste helemaal mee eens. Of Kroes van alles de schuld kan krijgen weet ik niet maar vooralsnog valt het wel mee, zeker voor iemand met een grote waffel.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 21, 2025 12:24 pm

Ik vind het vooral schrijnend dat ze er niet mee bezig zijn hoe je het sterkste ellftal (of van mijn part selectie) op de been krijgt. We moeten nu een positie repareren waar een van de beteren van de eerste seizoenshelft speelde. In de zomer hebben we onder meer een reserve spits en een reserve centrale verdediger gehaald. Gedurende het seizoen verlengen we met de speler die wellicht de slechtste seizoenshelft had.
Het gebrek aan creativiteit is schrijnend en we leunen nu al veel teveel op Godts. Dead wood krijgen we niet verkocht, maar daar kun je nog van betogen dat dat ook lastig is op basis van prestaties. Maar geldt dat dan ook voor Branco? Staat er volgens mij prima op, dus daar zou dan toch ruimte moeten zijn. Met Rensch en met een extra creatieve optie denk ik dat je zo maar goede zaken kan doen. Nu hoop ik maar dat we op 2 februari een beter elftal op de been hebben dan voor de transferperiode. En daar begin ik toch grote twijfels bij te hebben.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 21, 2025 1:58 pm

peter schreef:
di jan 21, 2025 12:24 pm
Ik vind het vooral schrijnend dat ze er niet mee bezig zijn hoe je het sterkste ellftal (of van mijn part selectie) op de been krijgt. We moeten nu een positie repareren waar een van de beteren van de eerste seizoenshelft speelde. In de zomer hebben we onder meer een reserve spits en een reserve centrale verdediger gehaald. Gedurende het seizoen verlengen we met de speler die wellicht de slechtste seizoenshelft had.
Het gebrek aan creativiteit is schrijnend en we leunen nu al veel teveel op Godts. Dead wood krijgen we niet verkocht, maar daar kun je nog van betogen dat dat ook lastig is op basis van prestaties. Maar geldt dat dan ook voor Branco? Staat er volgens mij prima op, dus daar zou dan toch ruimte moeten zijn. Met Rensch en met een extra creatieve optie denk ik dat je zo maar goede zaken kan doen. Nu hoop ik maar dat we op 2 februari een beter elftal op de been hebben dan voor de transferperiode. En daar begin ik toch grote twijfels bij te hebben.
Niet voor het salaris dat hij bij Ajax ontvangt.

Je zorgen deel ik verder wel. Doelstelling is om halverwege 1 of misschien 2 problemen op te lossen zodat je iets sterker naar de laatste fase van het seizoen in kan. Voorlopig lijkt het er eerder op dat we een basisspeler verliezen. Al is het wel een tussenstand.
Nil volentibus arduum

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di jan 21, 2025 8:38 pm

Hebben jullie die panna gezien van Alders tegen PSV op Ajax insta? dat jochie kan ballen hoor

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 22, 2025 8:43 am

Trab schreef:
di jan 21, 2025 8:38 pm
Hebben jullie die panna gezien van Alders tegen PSV op Ajax insta? dat jochie kan ballen hoor Afbeelding
Hopelijk gaat ie na vertrek van Rensch mee naar Riga.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jan 22, 2025 9:04 am

Wel apart dat ze hem maandag de hele wedstrijd hebben laten spelen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 22, 2025 9:21 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo jan 22, 2025 9:04 am
Wel apart dat ze hem maandag de hele wedstrijd hebben laten spelen.
Een hartig woordje met die trainer van JA over rouleren praten. :hypocrite.gif: Die man heeft blijkbaar nog het e.e.a. te leren.

Plaats reactie