Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopii

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » do jan 02, 2025 11:36 am

Monkey Tonk schreef:
di dec 31, 2024 7:38 pm
Trainwreck van een club. Valt geen enkele eer te behalen voor een trainer. Zou wel een grap zijn als ze echt met het degradatiespook gaan stoelendansen.

Een trainer die zijn krediet verloren heeft nog even tweehonderd miljoen laten investeren, om hem een paar maanden later te ontslaan... Slim! :smallgrin.gif:

En dan is er nu geen geld.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » do jan 02, 2025 6:16 pm

Yopii schreef:
do jan 02, 2025 11:36 am
Monkey Tonk schreef:
di dec 31, 2024 7:38 pm
Trainwreck van een club. Valt geen enkele eer te behalen voor een trainer. Zou wel een grap zijn als ze echt met het degradatiespook gaan stoelendansen.

Een trainer die zijn krediet verloren heeft nog even tweehonderd miljoen laten investeren, om hem een paar maanden later te ontslaan... Slim! :smallgrin.gif:

En dan is er nu geen geld.
Het kopen van de Ligt en Mazraoui was niet slim. Terzijde, geen van die jongens van Ajax 2019 hebben het in het buitenland gemaakt. Zoals indertijd gezegd, als ze toen nog een jaar of drie, vier bij elkaar waren gebleven waren ze als wereldsterren bij Ajax vertrokken. Ze werden allemaal omhooggetrokken door het magische duo Tadic/Ziyech.

Er ging veel mis onder Ten Hag bij Manchester, maar de spelersgroep was hij nooit kwijt. Ganacho en Mainoo braken onder hem door, en hij bleef altijd achter Rashford staan. Amorim lijkt me op dit gebied een brokkenpiloot. De langst dienende speler, Rashford, komt blijkbaar niet in zijn plannen voor, en het broekie Zirkzee mocht de rust niet eens halen toen Newcastle Manchester thuis alle hoeken van het veld liet zien. Alle spelers weten nu dat Amorim een enorme klootzak is. Als de spelersgroep deze trainer daadwerkelijk laat vallen, kan hij volgend jaar serieus voor de titel meedoen. Een divisie lager.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 16, 2025 9:54 pm

Thuis met 0-1 achter tegen Southampton. Die Amorin houdt het niet nog een maand vol lijkt mij
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jan 17, 2025 10:30 am

Uiteindelijk toch gewonnen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

columbus

Bericht door columbus » vr jan 17, 2025 12:22 pm

Lionel schreef:Thuis met 0-1 achter tegen Southampton. Die Amorin houdt het niet nog een maand vol lijkt mij
Die gaan ze voorlopig niet ontslaan. Hij zal stellen dat het niet ‘zijn’ selectie is. Maar Poh, wat gaat het moeizaam. Het spel is op momenten wel ietjes beter maar het moet echt uit de tenen komen. De Ligt is er langzaam in aan het groeien, speelt steeds beter. Tegen Arsenal vond ik hem echt goed.

Wat ik niet zo goed snap is dat Amorin vanaf minuut 1 een soort vete heeft tegen Rashford. Zou dat nu echt zo’n moeilijke jongen zijn? Zo komt hij bij mij in ieder geval over.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 17, 2025 2:16 pm

columbus schreef:
vr jan 17, 2025 12:22 pm
Lionel schreef:Thuis met 0-1 achter tegen Southampton. Die Amorin houdt het niet nog een maand vol lijkt mij
Die gaan ze voorlopig niet ontslaan. Hij zal stellen dat het niet ‘zijn’ selectie is. Maar Poh, wat gaat het moeizaam. Het spel is op momenten wel ietjes beter maar het moet echt uit de tenen komen. De Ligt is er langzaam in aan het groeien, speelt steeds beter. Tegen Arsenal vond ik hem echt goed.

Wat ik niet zo goed snap is dat Amorin vanaf minuut 1 een soort vete heeft tegen Rashford. Zou dat nu echt zo’n moeilijke jongen zijn? Zo komt hij bij mij in ieder geval over.
columbus schreef:

Die vete tegen Rashford voelt een beetje als de vete tussen Ten Hag en Ronaldo.

Amorin heeft vooral geluk dat die Diallo wel aardig op dreef is want anders was het nog veel hopelozer geweest. Ik vind het spel namelijk helemaal niet zoveel beter geworden. Er worden nog steeds zoveel persoonlijke fouten gemaakt en de ruimtes zijn nog steeds gigantisch groot.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii

Bericht door Yopii » zo jan 19, 2025 11:52 am

Hij zal stellen dat het niet ‘zijn’ selectie is.
Dat is toch ook zo? :confused.gif:

Ten Hag heeft slecht ingekocht voor al dat geld.

columbus

Bericht door columbus » zo jan 19, 2025 12:32 pm

raymon schreef:
columbus schreef:

columbus schreef:

Die vete tegen Rashford voelt een beetje als de vete tussen Ten Hag en Ronaldo.

Amorin heeft vooral geluk dat die Diallo wel aardig op dreef is want anders was het nog veel hopelozer geweest. Ik vind het spel namelijk helemaal niet zoveel beter geworden. Er worden nog steeds zoveel persoonlijke fouten gemaakt en de ruimtes zijn nog steeds gigantisch groot.
Inderdaad. Het komt zo geforceerd over. Als of hij een conflict nodig heeft om te laten zien dat hij de baas is ofzo. Zo komt het bij mij over

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jan 19, 2025 4:36 pm

ManU 2-1 achter tegen Brighton.

Schakel net in, Onana met een enorme ketser… 3-1…
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » zo jan 19, 2025 5:37 pm

Die had zowiezo een oranje kaart moeten krijgen
Blij met de punten ...

columbus

Bericht door columbus » zo jan 19, 2025 7:50 pm

Het zoveelste verlies van Manchester United, het was weer niet best zeg, Poh. De 13 plek met 7 punten verschil naar de nummer 10. Andere opvallende plekken zijn toch ook wel Tottenham en West Ham

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 19, 2025 8:41 pm

EtH presteerde als een dolle daar. :hypocrite.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jan 19, 2025 8:44 pm

Antony op weg naar Sevilla hoorde ik de commentator zeggen. Die jongen kan de weelde niet aan volgens mij.

ETH had er een hele saaie stoïcijnse ploeg van gemaakt. Weinig doelpunten, maar ook weinig tegen krijgen. Die Amorim probeert het anders en krijgt de deksel op de neus. Maar het helpt ook niet als Onana zeker 4 wedstrijden punten kost.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 1:39 pm

Wel bij een 1-2 stand.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jan 20, 2025 3:21 pm

Bij die 1-2 zat ie ook alleen maar naar de bal te kijken... Nee, hij was niet best...

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 20, 2025 4:44 pm

WP_Legend schreef:
ma jan 20, 2025 3:21 pm
Bij die 1-2 zat ie ook alleen maar naar de bal te kijken... Nee, hij was niet best...
Klopt inderdaad. Heel United is beroerd. Ook hun coach. Hardleers.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jan 27, 2025 2:49 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

columbus

Bericht door columbus » ma jan 27, 2025 5:39 pm

Volgens liggen de problemen ergens anders dan de instelling van Rashford. Het voetbal lijkt helemaal nergens op, niet eens een vleugje van verbetering in de laatste paar potjes

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 27, 2025 8:46 pm

columbus schreef:
ma jan 27, 2025 5:39 pm
Volgens liggen de problemen ergens anders dan de instelling van Rashford. Het voetbal lijkt helemaal nergens op, niet eens een vleugje van verbetering in de laatste paar potjes
Die Amorin is toch ook geen wonderdokter? Ajax sloopte dat Sporting van hem ook twee keer en beide keren was hun tactiek om te janken.
IK GELOOF!!!!!!

columbus

Bericht door columbus » ma jan 27, 2025 10:46 pm

Amorin is zeker geen wonderdokter. Zoals ik dat van geen enkele trainer of coach vindt. Je bent als trainer een puzzelstuk van puzzel, die moet op juiste moment een beetje in elkaar vallen. Gekoppeld met wat geluk en wind mee en je komt al een heel eind.

Probleem bij Manchester United is een matige selectie en torenhoge verwachtingen die totaal niet waar te maken. Dat persoonlijke oorlogje met Rashford komt zo gemaakt over. Als of hij hiermee wil bewijzen dat hij de baas is. Geen idee hoor maar kan me niet zo goed voorstellen dat Rashford zo’n lastpak is. Ondertussen is het wekelijks kommer en kwel dat die ‘ruzie’ een beetje treurig overkomt.

Net als bij Ajax is de gifbeker in Manchester nog lang niet leeg

Yopii

Bericht door Yopii » di jan 28, 2025 9:04 am

Zoals ik dat van geen enkele trainer of coach vindt. Je bent als trainer een puzzelstuk van puzzel, die moet op juiste moment een beetje in elkaar vallen. Gekoppeld met wat geluk en wind mee en je komt al een heel eind.
Mee eens. :biggthumpup.gif:

Het moet klikken tussen trainer en spelers, de kwaliteit moet er zijn, de selectie moet logisch in elkaar zitten, zijn systeem moet passen bij de selectie, enz.

Wel kan een trainer in elk geval zorgen dat de basis in orde is: dat de spelers fit zijn, bijvoorbeeld. Hoe simpel dat ook klinkt, het komt voor dat teams er puur op conditie af gaan. :blush.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » vr apr 11, 2025 9:58 am

Onana, pffff. :confused.gif:

Toch raar, heeft nooit meer dat stabiele niveau gehaald dat hij bij ons haalde.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr apr 11, 2025 10:14 am

Inderdaad opvallend. Misschien bekeek ik het destijds een beetje teveel door een Ajax bril maar ik vond hem toen echt bij de allerbeste keepers ter wereld horen.

Sinds die dopingschorsing is hij nooit meer op dat niveau gekomen.
Nil volentibus arduum

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr apr 11, 2025 10:17 am

Marillion schreef:Inderdaad opvallend. Misschien bekeek ik het destijds een beetje teveel door een Ajax bril maar ik vond hem toen echt bij de allerbeste keepers ter wereld horen.

Sinds die dopingschorsing is hij nooit meer op dat niveau gekomen.
Begin dit jaar stond hij echt goed te keepen, hoogste rating van alle keepers in de PL. maar daar is nu weinig meer van over.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr apr 11, 2025 11:52 am

In Italië was hij weer geweldig... Hij is gewoon wisselvallig... Of het ligt gewoon aan Man Utd, het lijkt erop alsof spelers beter worden 3 minuten nadat ze zijn vertrokken.

Plaats reactie