NFL
Moderator: mods
Re: NFL
Kreeg een beetje de indruk dat Stafford al strategisch aan het spelen was: klok zo lang mogelijk terug laten lopen, zodat Eagles minder tijd voor de tegenaanval zouden hebben.
Maar dan moet je wel eerst je first down maken...
Maar dan moet je wel eerst je first down maken...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Yep. Die zwiep die de verdediger Barkley gaf, terwijl hij al out-of-bounce was, einde eerste helft, was killing. In plaats van de bal te hebben, konden de Eagles na de penalty touchdown scoren. Vanaf dat moment was het een uphill battle.
Die turnover maakte het einde wedstrijd.
Maar denk dat het niet veel had uitgemaakt. Eagles gewoon sterker. Zeker met zulke running backs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Straks de Superbowl. Ik hoop op KC!
Maar die run-game en de QB-push van de Eagles is wel heel gevaarlijk.
Minste fouten maken (turnovers, straffen op onhadige momenten) gaat belangrijk worden.
Meer mensen die gaan kijken?

Maar die run-game en de QB-push van de Eagles is wel heel gevaarlijk.
Minste fouten maken (turnovers, straffen op onhadige momenten) gaat belangrijk worden.
Meer mensen die gaan kijken?
Nou, dit gaat niet goed voor KC...
Ze maken niets klaar, waardoor Mahomes moet forceren en een pick6 gooit.
Die derde SB is ver weg. Eagles overklassen Chief defensief volledig. En dan die run/push-game. Tot nu toe is KC kansloos. Helaas.
Kijk nog even de half time show straks - altijd leuk - maar dan is wel goed voor mij.
Dit is niet eens een wedstrijd.
(en het helpt niet dat een philly team wint...)
Dit is niet eens een wedstrijd.
(en het helpt niet dat een philly team wint...)
Het is een zootje.
Is het de 3-peat-hype?
KC sucks over de hele linie. Van QB tot defensie.
Een totale afgang. Pijnlijk om te zien.
Het was een totale anticlimax. Bizar hoe slecht Kansas was in de eerste helft. Jammer hoor, had het Mahomes, Reid en Kelce gegund om die derde SB op rij te winnen.
In The Atlantic stond een juichverhaal dat Mahomes nu al beter zou zijn dan Brady. Dat kan de prullenbak in.
(en kreeg bij de halftime show de bevestiging dat ik weinig tot niets heb met rap. Gelikte show, maar ook een beetje copy/paste van wat ik eerder zag bij SB-halftime shows. Dan vond ik Beyoncé's halftime show bij de Christmas Game beter.)
Jammer overigens dat die Yanks zo in de automatische 'de QB is de MVP'-modus zitten.
De MVP was volgens mij de defensie van Philadelphia. Al die 3-and-outs, het kort houden van Mahomes (de langste worp 9 yards, nauwelijks running yards in de eerste helft) en de Pick 6 op een demoraliserend moment, zijn de verdienste van de DEF, niet Hurts. Die eerste helft was brutal en betekende feitelijk 'einde wedstrijd'.
De MVP was volgens mij de defensie van Philadelphia. Al die 3-and-outs, het kort houden van Mahomes (de langste worp 9 yards, nauwelijks running yards in de eerste helft) en de Pick 6 op een demoraliserend moment, zijn de verdienste van de DEF, niet Hurts. Die eerste helft was brutal en betekende feitelijk 'einde wedstrijd'.
Eens. De defensie was de basis voor de overwinning. Een genadeloze eerste helft, waarvan ik nog dacht dat al die energie die de Eagles erin gooide misschien nog gevolgen zou hebben in voor de 2e helft, maar niet dus.
En ik wist al dat ik niets met rap had, ben dus al voor de halftime show naar bed gegaan. En maar goed ook, want ik had al de ( al dan niet subtiele) links gemist over de 'beef' tussen Drake and Kendrick Lamar. Of dat Serena Williams Drake's ex is. Geen idee.
En ik wist al dat ik niets met rap had, ben dus al voor de halftime show naar bed gegaan. En maar goed ook, want ik had al de ( al dan niet subtiele) links gemist over de 'beef' tussen Drake and Kendrick Lamar. Of dat Serena Williams Drake's ex is. Geen idee.