Klopt. Laatste kwartier 1e helft was al minder. Overigens begonnen we met dezelfde basiself - op Rensch en Rugani na - als tegen AZ. En Brobbey heeft alle wedstrijden na de winterstop in de basis gestaan. Hij zoekt dus wel degelijk naar meer vastigheid. Zolang de kalender het toelaat dan. Ik vond de wissels niet vreemd. FJ maakte een hoop meters op het middenveld. Niet vreemd om die na een uur te wisselen voor de iets fysiekere Klaassen. En Traore speelde heel matig. Ook geen rare wissel.wimpey schreef:Ten 4e werd Ajax na een half uur al minder en niet na de eerste wissels.Trab schreef: ↑zo jan 19, 2025 5:39 pmDat is iets te simpel geredeneerd. Allereerst werden er maar 2 spelers gewisseld in de 60e minuut, waarbij je van Traore kan zeggen dat hij niet echt lekker in de wedstrijd zat. Ten tweede kan het ook aan de tegenstander liggen. Van Persie stond met zijn 2 wijsvingers omhoog langs de kant. Teken dat ze wellicht 1 tegen 1 gingen spelen om er een slotoffensief uit te gooien. Ten derde kan Farioli ook gezegd hebben zak maar iets meer in. Weet je allemaal niet. Brobbey mocht overigens 73 minuten staan. Dat hij niet scoort kan je moeilijk Farioli kwalijk nemen.
Brobbey speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. Ik snap wel dat ie niet met Weghorst begint.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk