Houd toch op met dat vileine natrappen joh. Met je projecties.
De discipline van Overmars op het gebied van transfers is gewoon geboekstaafd. Daar kunnen jouw Telegraaf-achtige insinuaties nooit tegenop.
Moderator: mods
Weet je ook pas nadat het nieuws over de naakt-appjes naar buiten kwam...
Richarlison had ons ook 60+ opgeleverd hoor.Yopii schreef: ↑di jan 14, 2025 5:05 pmDe RVC had de spilzucht van Overmars een halt moeten toeroepen, maar ja, er zat niemand in de RVC met ruggengraat en voetbalverstand.
Als het aan Overmars had gelegen had hij nog meer dure spelers gekocht: Lainez, Sulemana, Richarlison, enz. Het kon niet op, het is in retrospectief echt schandalig.
Misschien trekken ze de som voor Regeer wat omlaag door de deal met Ünüvar? Hoe dan ook: Ajax heeft geld nodig. Ze willen die Moro immers ook nog halen.
Kroes krijgt geen (semi) overbodige speler de deur uit. Dat brevet van onvermogen verhoogt natuurlijk de druk om Rensch te verkopen.
Lionel schreef: ↑do jan 16, 2025 9:37 amHet lijkt mij niet dat Ajax Rensch verkoopt voor 6 miljoen om Regeer op te halen voor 5 miljoen toch? Dan maak je namelijk gewoon verlies.
Regeer heeft overigens al maanden geen rechtsback gespeeld. Vaker als 10 dan dat hij als back heeft gespeeld het afgelopen half jaar.
Lionel schreef: ↑di jan 14, 2025 9:34 pmRicharlison had ons ook 60+ opgeleverd hoor.Yopii schreef: ↑di jan 14, 2025 5:05 pmDe RVC had de spilzucht van Overmars een halt moeten toeroepen, maar ja, er zat niemand in de RVC met ruggengraat en voetbalverstand.
Als het aan Overmars had gelegen had hij nog meer dure spelers gekocht: Lainez, Sulemana, Richarlison, enz. Het kon niet op, het is in retrospectief echt schandalig.
Een goede middenvelder kunnen we zeker gebruiken. Maar niet op dit moment en al zeker niet met het beetje geld dat we krijgen voor Rensch.Yopii schreef: ↑do jan 16, 2025 11:06 amLionel schreef: ↑do jan 16, 2025 9:37 amHet lijkt mij niet dat Ajax Rensch verkoopt voor 6 miljoen om Regeer op te halen voor 5 miljoen toch? Dan maak je namelijk gewoon verlies.
Regeer heeft overigens al maanden geen rechtsback gespeeld. Vaker als 10 dan dat hij als back heeft gespeeld het afgelopen half jaar.
Bij mijn weten is Regeer een middenvelder en geen back. Hebben we dat type speler nodig?![]()
Code: Selecteer alles
Rechtervleugelverdediger10x
Linkervleugelverdediger10x
Centraal middenveld5x
Defensief middenveld5x
Linksbuiten4x
Aanvallend middenveld3x
Rechtsbuiten1x
Als je per se CL moet halen en daarbij nog voor vijftig miljoen moet verkopen om je transferbeleid te bekostigen heb je het geld dus niet.Lionel schreef: ↑do jan 16, 2025 11:49 amHet probleem is het aankopen van hele slechte spelers, Yopi. En dat probleem wordt alleen maar groter als er 10 slechte aankopen in een zomer worden gedaan.
Dure aankopen zijn het probleem niet. Uiteraard moet je dat niet doen met geld wat je niet hebt en/of gaat zitten gokken.
Nu we er zo goed voorstaan zou ik hem nooit laten gaan.Yopii schreef:https://gianlucadimarzio.com/calciomerc ... 2025-news/
Rensch dus weg voor vijf miljoen, volgens dit bericht.
Volgens mij wil Rensch graag. Heeft Ajax dan nog een keus? Natuurlijk, ze kunnen voor de transfer gaan liggen, maar dan zit je met een teleurgestelde speler en loopt hij gratis de deur uit in de zomer. Ajax heeft ook nog eens het geld nodig. Beggars can't be choosers.Trab schreef: ↑ma jan 20, 2025 3:54 pmNu we er zo goed voorstaan zou ik hem nooit laten gaan.Yopii schreef:https://gianlucadimarzio.com/calciomerc ... 2025-news/
Rensch dus weg voor vijf miljoen, volgens dit bericht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk