Huntelaar wachtte ook zijn kansen af maar schoot er elk seizoen 30 in ofzo.wimpey schreef: ↑zo jan 12, 2025 1:54 pmIk weet het niet. Via Brobbey ontstaan kansen. Weghorst wacht enkel op het moment dat er voor hem een kans ontstaat.Nihad schreef: ↑zo jan 12, 2025 1:28 pmAjax moet Brobbey na dit seizoen proberen te verkopen. Ik vind het een sympathieke jongen en hij werkt hard maar hij mist gewoon de echte kwaliteit om te kunnen slagen bij Ajax in de spits. Ajax zou er wijs aan doen om in de zomer een makkelijk scorende spits toe te voegen.
In een team met zo weinig creativiteit lijkt me een teamspeler in de spits erg belangrijk.
AFC Ajax - RKC Waalwijk za 11-01 18:45 uur
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - RKC Waalwijk za 11-01 18:45 uur
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
F-Utrecht nu al 0-2
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik hoef niet persé een spits die er 30 maakt. Maar Brobbey slaat nu wel echt door de andere kant op. Wat me vooral zorgen baart is dat het allemaal steeds zo wild en ongecontroleerd is.
Daarom zou ik er wel iets voor voelen om hem een transfer te laten maken als de zomer daar is. Het moet toch mogelijk zijn om een spits te vinden waarmee je kunt voetballen maar die ook stabieler is in de afronding.
Daarom zou ik er wel iets voor voelen om hem een transfer te laten maken als de zomer daar is. Het moet toch mogelijk zijn om een spits te vinden waarmee je kunt voetballen maar die ook stabieler is in de afronding.
Nil volentibus arduum
Twente heeft een aardige spits…Marillion schreef: ↑zo jan 12, 2025 5:57 pmIk hoef niet persé een spits die er 30 maakt. Maar Brobbey slaat nu wel echt door de andere kant op. Wat me vooral zorgen baart is dat het allemaal steeds zo wild en ongecontroleerd is.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wie bedoel je? Steijn in ieder geval niet, want dat is geen spits.Nihad schreef: ↑zo jan 12, 2025 7:24 pmTwente heeft een aardige spits…Marillion schreef: ↑zo jan 12, 2025 5:57 pmIk hoef niet persé een spits die er 30 maakt. Maar Brobbey slaat nu wel echt door de andere kant op. Wat me vooral zorgen baart is dat het allemaal steeds zo wild en ongecontroleerd is.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Oeps dacht dat hij spits was.Sandro schreef: ↑zo jan 12, 2025 7:56 pmWie bedoel je? Steijn in ieder geval niet, want dat is geen spits.Nihad schreef: ↑zo jan 12, 2025 7:24 pmTwente heeft een aardige spits…Marillion schreef: ↑zo jan 12, 2025 5:57 pmIk hoef niet persé een spits die er 30 maakt. Maar Brobbey slaat nu wel echt door de andere kant op. Wat me vooral zorgen baart is dat het allemaal steeds zo wild en ongecontroleerd is.

Neusje voor de goal, maar speelt bij Twente echt op 10. Wij spelen met de punt naar achteren. Betwijfel of hij daar ook uit de voeten kan. Bovendien net z’n contract verlengd. Denk dat spelers als Breum en Aaronson beter passen in hoe wij spelen.Lionel schreef:Is die jongen iets voor Ajax?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou hij vaker zijn man laten lopen dan Berghuis?Trab schreef: ↑ma jan 13, 2025 9:36 amNeusje voor de goal, maar speelt bij Twente echt op 10. Wij spelen met de punt naar achteren. Betwijfel of hij daar ook uit de voeten kan. Bovendien net z’n contract verlengd. Denk dat spelers als Breum en Aaronson beter passen in hoe wij spelen.Lionel schreef:Is die jongen iets voor Ajax?

IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Zou hij vaker zijn man laten lopen dan Berghuis?Trab schreef: ↑ma jan 13, 2025 9:36 amNeusje voor de goal, maar speelt bij Twente echt op 10. Wij spelen met de punt naar achteren. Betwijfel of hij daar ook uit de voeten kan. Bovendien net z’n contract verlengd. Denk dat spelers als Breum en Aaronson beter passen in hoe wij spelen.Lionel schreef:Is die jongen iets voor Ajax?

Hij doet zijn best maar oogt gefrustreerd. Het wil maar niet lukken.Ik hoef niet persé een spits die er 30 maakt. Maar Brobbey slaat nu wel echt door de andere kant op. Wat me vooral zorgen baart is dat het allemaal steeds zo wild en ongecontroleerd is.