FC Utrecht
Moderator: mods
Re: FC Utrecht
0-1
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Jinne
- Site Admin
8 minuten blessuretijd.
Al is een gelijkspel ook prima.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lekker dat de kakkies nu 7 punten achter ons staan, maar Utreggg mag onderhand toch ook wel wat punten gaan verliezen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, Utrecht blijkt taai.
Gelijkspel was misschien nog iets beter als je puur objectief kijkt maar ik ben hier wel blij mee. Feyenoord onderuit is altijd genieten. En dat gat is nu echt mooi.
Gelijkspel was misschien nog iets beter als je puur objectief kijkt maar ik ben hier wel blij mee. Feyenoord onderuit is altijd genieten. En dat gat is nu echt mooi.
Nil volentibus arduum
Al met al een prima weekend voor Ajax.
Gelijkspel was me liever geweest. Haller debuteerde als kapstok prima.
Gelijkspel was me liever geweest. Haller debuteerde als kapstok prima.
Prima marge op de nummer vier. Derde moet haalbaar kunnen zijn. Tweede beter natuurlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Volgende week nog Utrecht- AZ. Dan mag Utrecht wel weer wat puntjes verliezen.
Laten wij nou maar eerst winnen van Heerenveen uit. Wordt lastig zatJinne schreef:Volgende week nog Utrecht- AZ. Dan mag Utrecht wel weer wat puntjes verliezen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mwah, zo'n beetje hetzelfde niveau. Het zijn wel totaal andere spelers.
Zo is dat.Laten wij nou maar eerst winnen van Heerenveen uit. Wordt lastig zat
AZ was in Eindhoven erg gevaarlijk bij tegenaanvallen vanuit een defensieve positie. Ik weet niet hoe Utrecht thuis momenteel speelt maar daar zouden dan ook kansen moeten liggen.
Zou lekker zijn als de marge die we hebben nog net wat groter is. Dat je die tweede plek echt vast in handen hebt.
Nil volentibus arduum
Utrecht heeft dan wel al twee zware wedstrijden in de tweede seizoenshelft gehad.
Ajax moet dan nog tegen F. en AZ.
Ajax moet dan nog tegen F. en AZ.
zeux schreef: ↑do jan 09, 2025 5:15 pmMaar wat kan hij nog, op zijn 30ste, na die kanker-episode?
Volgens mij is hij nooit meer de spits geweest van daarvoor. En kon hij het bij Leganés - het FC Utrecht van Spanje? (of nog lager) - blijkbaar niet laten zien.
Zo 'sensationeel' vind ik het niet. Volgens mij moet hij blij zijn dat hij ergens kan ballen.
Sébastien Haller heeft FC Utrecht woensdag eigenhandig naar de kwartfinales van de KNVB-beker geschoten. De onlangs teruggekeerde spits zorgde op bezoek bij RKC Waalwijk als invaller voor beide treffers van zijn ploeg: 1-2.
Zonder Haller in de ploeg stond Utrecht halverwege op achterstand door een doelpunt van Richonell Margaret. De goal van de RKC'er werd aanvankelijk afgekeurd, maar via het zogeheten 'on-field announcement' maakte scheidsrechter Jeroen Manschot bekend dat het een geldig doelpunt was.
Vervolgens was het woord aan Haller. De oud-spits van Ajax viel in de rust in en had slechts 22 seconden nodig om zijn eerste doelpunt sinds zijn terugkeer te maken. Hij tikte van dichtbij binnen op aangeven van Paxten Aaronson.
Zo'n tien minuten voor tijd zorgde Haller ook voor de beslissing. De van Borussia Dortmund gehuurde aanvaller benutte een penalty, die was gegeven nadat hij zelf naar de grond was getrokken. Tussen zijn eerste en tweede goal was hij ook al kansrijk geweest.
De dertigjarige Haller had afgelopen zondag al zijn rentree gemaakt in het shirt van FC Utrecht. Hij viel toen in tijdens de gewonnen uitwedstrijd tegen Feyenoord (1-2) en had een belangrijk aandeel in de gelijkmaker van zijn ploeg.(nu.nl)

Hij kan ut dus nog. Blijkt.
We hebben nog een killer-spits nodig.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mooi puntverlies 

Ja, zonde dat ze nog gelijk hebben gemaakt maar toch weer twee punten.
Het is echt zo te hopen dat al deze transferperikelen ons de komende weken niet de kop kosten. Als we goed door februari heenkomen zijn we echt een heel eind op weg naar plek 2. Maar het kan ook nog helemaal mis gaan.
Ik ben wel benieuwd hoe het met de lange adem van Utrecht zit. Blijven zij echt aangehaakt of zakken ze toch langzaam weg?
Het is echt zo te hopen dat al deze transferperikelen ons de komende weken niet de kop kosten. Als we goed door februari heenkomen zijn we echt een heel eind op weg naar plek 2. Maar het kan ook nog helemaal mis gaan.
Ik ben wel benieuwd hoe het met de lange adem van Utrecht zit. Blijven zij echt aangehaakt of zakken ze toch langzaam weg?
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Als ze niet het spel hoeven te maken komen ze beter uit de verf. Buiten de kansloze nederlagen tegen Fey en PSV thuis. Het gaat nu wel wat vaker al mis. Go Ahead, Fortuna en Heracles nu. 2 puntjes maar en die waren nog redelijk gestolen ook.
Utreg gaat die tempo toch niet volhouden gewoon zwaar voor plek 1 of 2 gaan de rest kan we gestolen worden
Maar Ron Jans had ook bij Ajax aangesteld moeten worden! 

Komisch, sinds Haller er is, gaat het juist minder. 

Grappig hoe de onderste ploegen ineens beginnen te winnen, nu RKC weer met 3-0 voor tegen NAC.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali