Stuttgart-Ajax
Moderator: mods
Stuttgart-Ajax
Gaat nog niet best. 1-0 achter
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Stuttgart-Ajax
2-0 na 18 minuten. Rechterkant met Berghuis en Traore is vragen om problemen
Pff, valt niet mee. Stuttgart hoeft er amper moeite voor te doen.
Het erge vind ik nog dat de 0 houden onder Farioli tot kunst wordt geheven en dan zo makkelijk 2 - 0 wordt .. lukt dat eerste niet blijft er weinig over ..
Blij met de punten ...
Plichtmatig allemaal. Dat zogenaamde drukzetten, je schiet er weinig mee op.
Stuttgart voetbalt er makkelijk onderuit. Dat kan je van ons niet zeggen. Er is veels te weinig beweging op middenveld en voorin. Brobbey komt pas in beweging als de bal bij hem komt. Dan is het weer een potje worstelen. Als je dat vergelijkt met die lange spits van Stuttgart. Die zakt wel in en zorgt dat hij aanspeelbaar is.Yopii schreef:Plichtmatig allemaal. Dat zogenaamde drukzetten, je schiet er weinig mee op.
Al het gevaar en de goals kwamen van onze rechterkant. Onbegrijpelijk dat hij Berghuis weer op het middenveld zet.
Dat Brobbey zo speelt zal wel de opdracht zijn.
Het haalt weinig uit, dat vrijworstelen elke keer. Hij krijgt hooguit een vrije trap, dan is de ruimte weg. Hij zou meer loopacties moeten maken, zodat hij in de diepte kan worden aangespeeld.
Traoré doet dat wel, maar die is zo voorspelbaar: altijd maar naar binnen, schieten of desnoods afleggen. Een beetje tegenstander heeft dat door.
Het haalt weinig uit, dat vrijworstelen elke keer. Hij krijgt hooguit een vrije trap, dan is de ruimte weg. Hij zou meer loopacties moeten maken, zodat hij in de diepte kan worden aangespeeld.
Traoré doet dat wel, maar die is zo voorspelbaar: altijd maar naar binnen, schieten of desnoods afleggen. Een beetje tegenstander heeft dat door.
Precies. Brobbey moet veel meer lopen zonder bal. Traore maakt vaak verkeerde keuzes. Zelf schieten ipv afspelenYopii schreef:Dat Brobbey zo speelt zal wel de opdracht zijn.
Is toch ongelofelijk dat hij die Rasmussen er weer inzet. Als er ooit een kans is om Faberski aan het werk te zien is het nu wel. Zet ie weer die dooie erin
Rood voor Klaassen 

Pff, moet hij niet doen, gevaarlijke overtreding.
Hoor ik die verslaggever nu zeggen dat je geen rood zou moeten geven in een vriendschappelijk duel? Mij lijkt eerder dat zo'n overtreding niet nodig is.
Klaassen rood, maar hij mag gewoon door, haha.
Hoor ik die verslaggever nu zeggen dat je geen rood zou moeten geven in een vriendschappelijk duel? Mij lijkt eerder dat zo'n overtreding niet nodig is.
Klaassen rood, maar hij mag gewoon door, haha.
Laatst gewijzigd door Yopii op zo jan 05, 2025 3:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Heeft Brobbey wel de juiste motivatie? Dat is niet echt een speler die voorop gaat in de strijd. In een elftal dat niet draait, is hij niet degene die de knop zoekt om het om te draaien.Trab schreef: ↑zo jan 05, 2025 2:57 pmStuttgart voetbalt er makkelijk onderuit. Dat kan je van ons niet zeggen. Er is veels te weinig beweging op middenveld en voorin. Brobbey komt pas in beweging als de bal bij hem komt. Dan is het weer een potje worstelen. Als je dat vergelijkt met die lange spits van Stuttgart. Die zakt wel in en zorgt dat hij aanspeelbaar is.Yopii schreef:Plichtmatig allemaal. Dat zogenaamde drukzetten, je schiet er weinig mee op.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij mag blijven staan gelukkigYopii schreef:Pff, moet hij niet doen, gevaarlijke overtreding.
Oefenpot. Stuttgart heeft er ook niks aan tegen 10 te oefenen999 schreef:Nieuwe regel
Denk niet dat het aan z’n motivatie ligt. Denk meer dat hij minder geschikt is voor de manier waarop Farioli speelt (enkele 6). Hij is meer gebaat bij 2 zessen en een 10 in z’n rug.zeux schreef:Heeft Brobbey wel de juiste motivatie? Dat is niet echt een speler die voorop gaat in de strijd. In een elftal dat niet draait, is hij niet degene die de knop zoekt om het om te draaien.Trab schreef: ↑zo jan 05, 2025 2:57 pmStuttgart voetbalt er makkelijk onderuit. Dat kan je van ons niet zeggen. Er is veels te weinig beweging op middenveld en voorin. Brobbey komt pas in beweging als de bal bij hem komt. Dan is het weer een potje worstelen. Als je dat vergelijkt met die lange spits van Stuttgart. Die zakt wel in en zorgt dat hij aanspeelbaar is.Yopii schreef:Plichtmatig allemaal. Dat zogenaamde drukzetten, je schiet er weinig mee op.
Met een enkele 6 heb je een spits nodig die zich ook laat inzakken op het middenveld en vanuit daar het spel verlegd. Dat kan hij gewoon niet. Veels te onrustig aan de bal.
Prima goal
Het is een oefenpot hè… boeit helemaal niks. Sterk teruggekomen nog.
IK GELOOF!!!!!!
Het is nu wel duidelijk dat Berghuis in ieder geval nooit meer op het middenveld moet worden opgesteld. De invallers deden het goed. De jonkies ook in het extra kwartierLionel schreef:Het is een oefenpot hè… boeit helemaal niks. Sterk teruggekomen nog.
Ik hoop dat Farioli dat ook inziet en Klaassen lekker opstelt. Dit team heeft meer behoefte aan Klaassen dan aan Berghuis. Komt Traore beter tot zijn recht en Brobbey heeft dan met Klaassen en Taylor twee spelers die aansluiten. Hebben een pittig programma en de eerste maand is meteen beslissend voor de rest van het seizoen met de bekerwedstrijd uit tegen AZ en Feyenoord thuis. Win je beide potjes kan het een heel mooi jaar worden.Trab schreef: ↑zo jan 05, 2025 4:12 pmHet is nu wel duidelijk dat Berghuis in ieder geval nooit meer op het middenveld moet worden opgesteld. De invallers deden het goed. De jonkies ook in het extra kwartierLionel schreef:Het is een oefenpot hè… boeit helemaal niks. Sterk teruggekomen nog.
IK GELOOF!!!!!!