Daar gaat hij weer met zijn geleuter over zijn pijlen. Houd gewoon eens vast aan dezelfde pijlen en zoek het bij jezelf als het niet loopt.Ik probeerde constant hoger en lager qua pijlen, maar er is geen beurt geweest dat ik dacht: hè, we zijn nu goed op weg”, aldus Van Barneveld, die meerdere keren wisselde van setup van de pijlen.
,,Het slaat nergens op, want ik heb met die eerste pijlen goede dingen gedaan bij het trainen, ik voelde me hartstikke goed.
Darten
Moderator: mods
Re: Darten
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nou hè. Heel positief ook. Man man man wat een lijdensweg, kap er gewoon mee als er niet zo veel plezier meer in hebt.Trab schreef:Hij straalde weer een hoop energie uitSandro schreef:Is er nog iemand die het WK darts volgt?
Ik heb jaren niet gekeken, vanaf het moment dat het bij RTL7 weg ging. Maar heb nu weer de mogelijkheid om het te kijken bij Viaplay.
Vanavond is Barney aan de beurt. Dat wordt hoe dan ook genieten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je hoort wel eens dat iemand een motivatiekunstenaar is. Die Barneveld is een demotivatiekunstenaar.
Misschien moet ie iets gaan doen dat ie leuk vindt. Postbode ofzo.
Misschien moet ie iets gaan doen dat ie leuk vindt. Postbode ofzo.
Las ik niet ergens dat hij het financieel allemaal niet zo slim heeft aangepakt en dus móét spelen voor zijn inkomen (omdat dit het enige is dat hij kan)?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij is nooit een groot licht geweest... Net als de rest gewoon werken voor je centen...zeux schreef:Las ik niet ergens dat hij het financieel allemaal niet zo slim heeft aangepakt en dus móét spelen voor zijn inkomen (omdat dit het enige is dat hij kan)?
Zoiets meende ik ook eens vernomen te hebben. Zijn scheiding heeft hem ook aardig wat centen gekost volgens mij.
De Nederlanders vallen erg tegen. Nu ook weer van Veen eruit.
Van Gerwen in de halve finale. Het zou mij verbazen als hij de titel pakt, maar hij heeft een kans natuurlijk.
Was hoogstaand darts van beide spelers
In prinicpe is mvg favoriet op ervaring, maar wonderkind littler is fenomenaal, maar kan hij de druk aan? Tot nu toe is hij wisselvallig.
In prinicpe is mvg favoriet op ervaring, maar wonderkind littler is fenomenaal, maar kan hij de druk aan? Tot nu toe is hij wisselvallig.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dat lijkt de clash te gaan worden in de finale, tenzij Bunting hele rare dingen gaat doen. Littler voor mij dan wel de duidelijke favoriet.
Littler wereldkampioen op 17 jarige leeftijd. We dachten dat de records van Taylor nooit meer gebroken zouden worden , maar ik denk dat Taylor nu vreest dat dit zelfs in zijn lifetime nog gaat gebeuren