Die was meer goed genoeg om er meer van te maken dan dat Gaaei deed .. zie hoe slecht Sparta is
Sparta Rotterdam - AFC Ajax zo 22-12 12:15 uur
Moderator: mods
Re: Sparta Rotterdam - AFC Ajax zo 22-12 12:15 uur
Blij met de punten ...
We spelen ze helemaal kapot moe.
2e helft profiteren we
2e helft profiteren we
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
De voorzet was prima. Iedere oetlul maakt zo’n kans behalve Gaaei. Die schopt z’n eigen standbeen weg999 schreef:Die was meer goed genoeg om er meer van te maken dan dat Gaaei deed .. zie hoe slecht Sparta is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pffff doe maar voetbal erin aub. Godts, Traoré en Fitz Jim o.a.
Wat een bagger
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Fantastisch, wat een tactiek.

Ajax is opnieuw beschamend slecht, nu tegen laagvlieger Sparta.
Het lijkt wel pestgedrag van Farioli. Ik krijg er in elk geval de pest van in. Dit heeft toch niets met Ajax te maken?Pffff doe maar voetbal erin aub. Godts, Traoré en Fitz Jim o.a.
Waar heb ik de eerste helft naar zitten gekeken.
Analisten bij Espn liggen in een deuk van wat ze zien ..
Blij met de punten ...
Deze 3-2-3-2 opstelling werkt voor geen meter. Taylor is normaal onze gevaarlijkste man met z’n penetraties maar staat nu controlerend te spelen naast Hendo. Rensch kan ook niet opkomen wat hij goed kan want hij speelt centraal in de 3 mans verdediging.
Svp terug naar 4-3-3 met echte vleugels
Svp terug naar 4-3-3 met echte vleugels
Kans was toch groter dan ik in eerste instantie dacht. Maar goed, er gaat wel meer mis. Het is allemaal niet best tot nu toe
Sparta is niet in de problemen gekomen. Dat zegt genoeg.
Hoe verdraagt Farioli dit? Waarom grijpt hij niet in?
Stel je voor dat je hier tegen puntverlies aanloopt, dat is toch vreselijk?
Hoe verdraagt Farioli dit? Waarom grijpt hij niet in?

Stel je voor dat je hier tegen puntverlies aanloopt, dat is toch vreselijk?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar dit kan toch zo niet langer? Farioli is toch niet scheel? Je krijgt nu een Akpom, Gaaei en Hato die heel veel in het spel worden betrokken op posities waar ze nog nooit hebben gespeeld. En waar ze iedere vorm van kwaliteit missen. Ook niet onbelangrijk.
Ben het ondertussen ook wel zat. Die gasten mogen nog 1 keer 90 vlammen en mogen dan twee weken op vakantie. En dan komt hij met zo’n opstelling…Yopii schreef: ↑zo dec 22, 2024 1:05 pmFantastisch, wat een tactiek.![]()
Het lijkt wel pestgedrag van Farioli. Ik krijg er in elk geval de pest van in. Dit heeft toch niets met Ajax te maken?Pffff doe maar voetbal erin aub. Godts, Traoré en Fitz Jim o.a.
Mag ie nu heel snel gaan herstellen met Godts, Traore en FJ voor Akpom (wat een verschrikking blijft dat toch), Gaaei en Klaassen.
Echt deprimerend dit Ajax hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ben het ondertussen ook wel zat. Die gasten mogen nog 1 keer 90 vlammen en mogen dan twee weken op vakantie. En dan komt hij met zo’n opstelling…Yopii schreef: ↑zo dec 22, 2024 1:05 pmFantastisch, wat een tactiek.![]()
Mag ie nu heel snel gaan herstellen met Godts, Traore en FJ voor Akpom (wat een verschrikking blijft dat toch), Gaaei en Klaassen.
Echt deprimerend dit Ajax hoor.
Je kunt het de spelers niet eens kwalijk nemen, die spelen op rare posities, zonder automatismen.
Akpom is natuurlijk geen linksbuiten.
Ik vind Weghorst ook verschrikkelijk slecht. Zijn zwakke punten komen goed tot uiting.
Ik vind Weghorst ook verschrikkelijk slecht. Zijn zwakke punten komen goed tot uiting.
Godts,komt erin nu nog Traore en Brobbey erbij wordt toch 0÷3 dan
Akpom loopt vandaag ook geen meter te veel. Word gek van dat schijn drukzetten van hem. En een bal normaal over twee meter spelen heeft niks met positie te maken.
Weghorst krijgt vooral geen fatsoenlijke bal. Alleen maar vuurpijlen op zijn strot waar je niets mee kan.
Akpom en Gaai zou ik wisselen voor Fitz Jim en Traore. Er vooral voor zorgen dat je in bal bezit de flanken wat beter bezet
Akpom en Gaai zou ik wisselen voor Fitz Jim en Traore. Er vooral voor zorgen dat je in bal bezit de flanken wat beter bezet
Akpom speelt geen linksbuiten en Weghorst speelt helemaal niet slecht. Hij houdt de ballen vast maar er komt niemand onder om te kaatsen.Yopii schreef:Je kunt het de spelers niet eens kwalijk nemen, die spelen op rare posities, zonder automatismen.
Zet Weghorst linksbuiten, dan wordt het ook niets, zeker niet als je hem volpropt met defensieve opdrachten. Akpom is een spits, hij wil doelpunten maken.
Nogmaals, het ligt niet aan een of twee spelers, er deugt gewoon niets van. De opstelling is raar.
Ik vind Weghorst wel slecht: traag en technisch matig, maar ja, hoeveel steun krijgt hij?'
Nogmaals, het ligt niet aan een of twee spelers, er deugt gewoon niets van. De opstelling is raar.
Ik vind Weghorst wel slecht: traag en technisch matig, maar ja, hoeveel steun krijgt hij?'
Wat dan? Ik snap niets van de opstellingAkpom speelt geen linksbuiten
Laatst gewijzigd door Yopii op zo dec 22, 2024 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En nu weer herstellen van 45 minuten kut voetbal
Blij met de punten ...
Ajax komt in ieder geval goed uit de kleedkamer. Allemachtig zeg wat een slappe hap.
Sparta heeft amper kwaliteit, met een beetje geluk pakken we de punten nog, ondanks de beroerde opstelling, het slechte veldspel, enz. Dan staat Farioli na afloop weer de wijsneus uit te hangen.
Weghorst eraf, zal blij zijn ..
Weghorst eraf, zal blij zijn ..