Zeker. Viel redelijk in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Hij moet wel kappen met dit soort gelul'Telstar kwam hier met hun beste elf en ze gaven een hoop energie op het veld. Ze probeerden druk te zetten, maar als dat niet lukte, gingen ze met elf achter de bal en zochten ze de diepte met snelheid', blikt Francesco Farioli terug. 'In dit soort wedstrijden weet je: als je niet snel scoort, kan het op een gegeven moment gecompliceerd worden. Dat hebben we vrij goed gemanaged', vindt hij.
Ik vraag me daadwerkelijk af , waarom Berghuis niet meer die gif in zijn F periode had en mss was hij toch destijds meer de leider en nu zijn er meer van dat soort aanwezig of onderdeel groter team met meer ervaring ?wimpey schreef: ↑vr dec 20, 2024 9:01 amNeem aan dat die voorgenomen contractverlenging voor Berghuis nog eens opnieuw wordt geëvalueerd. Nooit fan geweest van deze gehypte speler, maar wat er nu nog van over is, is bijna zielig.
Hopelijk kan de ploeg er nog het laatste restje uit person om tegen Sparta 3 punten te pakken. Vind Taylor (die echt stappen heeft gemaakt dit seizoen) de enige die nog echt fit en scherp oogt.
Kon goed mee in een goed draaiend team. Maar trok dat team niet omhoog wanneer het minder werd. Heeft flink wat interlands gespeeld, denk omdat Oranje geen echte, kwalitatief goede rechtsbuiten had na het wegvallen van Robben. Die jongen heeft er alles uitgehaald. Financieel zeker (bij Ajax).
Ik heb vooral het idee dat hij heel erg snel verouderd. Hij was al nooit de snelste en sterkste. Maar hoe ouder hij wordt, hoe minder bewegelijk hij is. Krijgt ie een bal op rand 16, gaat ie weer ouderwets balletje goedleggen en er even goed voor staan en in die tijd is de tegenstander er alweer tussen gekomen. Het is vrij pijnlijk om te zien eerlijk gezegd.Toppie schreef: ↑vr dec 20, 2024 9:28 amIk vraag me daadwerkelijk af , waarom Berghuis niet meer die gif in zijn F periode had en mss was hij toch destijds meer de leider en nu zijn er meer van dat soort aanwezig of onderdeel groter team met meer ervaring ?wimpey schreef: ↑vr dec 20, 2024 9:01 amNeem aan dat die voorgenomen contractverlenging voor Berghuis nog eens opnieuw wordt geëvalueerd. Nooit fan geweest van deze gehypte speler, maar wat er nu nog van over is, is bijna zielig.
Hopelijk kan de ploeg er nog het laatste restje uit person om tegen Sparta 3 punten te pakken. Vind Taylor (die echt stappen heeft gemaakt dit seizoen) de enige die nog echt fit en scherp oogt.
Berghuis was echt drama. Mag hopen dat hij op de bank zit zondag. Taylor heeft zich idd geweldig ontwikkeld en is eigenlijk onmisbaar voor dit Ajax.wimpey schreef:Neem aan dat die voorgenomen contractverlenging voor Berghuis nog eens opnieuw wordt geëvalueerd. Nooit fan geweest van deze gehypte speler, maar wat er nu nog van over is, is bijna zielig.
Die trainer zoekt overall een wel een uitweg voor laat ze eerst maar eens beter gaan voetballen na de reeks tegen Feye Pisvee en Twente is het niet veel meer de meest simpele ballen gaan regelmatig mis Het lijkt wel of ze op zijn.Trab schreef: ↑vr dec 20, 2024 11:50 amFarioli verklaart wissel Berghuis: 'Steven kreeg een tik' https://www.vi.nl/nieuws/farioli-verkla ... eg-een-tik
Berghuis kreeg een tik van de bal toen die de bal het stadion uit knaldeTrab schreef: ↑vr dec 20, 2024 11:50 amFarioli verklaart wissel Berghuis: 'Steven kreeg een tik' https://www.vi.nl/nieuws/farioli-verkla ... eg-een-tik
Klopt. Maar die verdienen geen 4 mio.
Tja. Dat hij nog (schijnbaar) op een vet contract zit kan hij zelf weinig aan doen.Lionel schreef:Klopt. Maar die verdienen geen 4 mio.
Zo een Hancko wil graag de stap maken naar Juve. Sportief en financieel zou hij er op vooruit gaan. Weet je wat zijn salaris wordt? 2,5 mio per jaar.
Zal wel, maar Berghuis stak er weer met kop en schouders boven (onder?) uit. Die moet even een maandje op vakantie.