We maken ze eerst moeTrab ..
AFC Ajax - Telstar do 19-12 21:00 Beker
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: AFC Ajax - Telstar do 19-12 21:00 Beker
Aanvallend wel erg matig met je ' beste' 3 voorin.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is allemaal zo voorspelbaar. Spelen alles door het midden. Steeds maar Brobbey proberen in te spelen. Nooit eens dat een vleugelspeler in de 1 tegen 1 komt met een back die erover heenkomt.Godts krijgt 9 van de 10 ballen rond de middenlijn aangespeeld met de rug naar de goal. Wat heb je eraan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja,Henderson moet altijd eerst de bal kussen ..Trab schreef: ↑do dec 19, 2024 9:42 pmIs allemaal zo voorspelbaar. Spelen alles door het midden. Steeds maar Brobbey proberen in te spelen. Nooit eens dat een vleugelspeler in de 1 tegen 1 komt met een back die erover heenkomt.Godts krijgt 9 van de 10 ballen rond de middenlijn aangespeeld met de rug naar de goal. Wat heb je eraan
Blij met de punten ...
Onze man van 4 miljoen bakt er ook tegen Telstar helemaal niks van.
Moeten we concluderen dat berghuis het niet meer heeft?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Probeert op snelheid een man te passeren hahaha. En die vrije trap in de 2e ring.. echt, nooit meer opstellen die gastelliquido schreef:Moeten we concluderen dat berghuis het niet meer heeft?
Niet alleen Berghuis zakt de 1e helft finaal door het ijs ..Uitverkocht en dan deze vertoning ..
Blij met de punten ...
Lijkt wel met een burn-out te kampen of zo. Raakt werkelijk geen bal goed en lijkt echt geen idee meer te hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dit irriteert mij zo. Nou kan Godts nog een man voorbij maar Akpom kreeg ze ook zo.Trab schreef: ↑do dec 19, 2024 9:42 pmIs allemaal zo voorspelbaar. Spelen alles door het midden. Steeds maar Brobbey proberen in te spelen. Nooit eens dat een vleugelspeler in de 1 tegen 1 komt met een back die erover heenkomt.Godts krijgt 9 van de 10 ballen rond de middenlijn aangespeeld met de rug naar de goal. Wat heb je eraan
IK GELOOF!!!!!!
Ja jij hebt het vaker aangekaart. Is ook het grote verschil met PSV. Daar komen de vleugelspelers wel in de 1 tegen 1 en wordt de bal meteen voor de goal geslingerd.Lionel schreef:Dit irriteert mij zo. Nou kan Godts nog een man voorbij maar Akpom kreeg ze ook zo.Trab schreef: ↑do dec 19, 2024 9:42 pmIs allemaal zo voorspelbaar. Spelen alles door het midden. Steeds maar Brobbey proberen in te spelen. Nooit eens dat een vleugelspeler in de 1 tegen 1 komt met een back die erover heenkomt.Godts krijgt 9 van de 10 ballen rond de middenlijn aangespeeld met de rug naar de goal. Wat heb je eraan
Hopelijk komt Taylor er meteen in. Das de enige die met penetraties buitenom iets creeert
Daarom, Berghuis was al begin seizoen klaar he, maar hij is , zeker in deze wedstrijd, niet de enige dissonant. .
Blij met de punten ...
Vde Boomen erin voor Berghuis. Je verzint het niet 

Nou zoiets ja. Geen scjm van een profvoetballer
En het gevaar is dat wanneer een buitenspeler de bal verliest, de back op het middenveld staat. Succes dan.Trab schreef: ↑do dec 19, 2024 10:00 pmJa jij hebt het vaker aangekaart. Is ook het grote verschil met PSV. Daar komen de vleugelspelers wel in de 1 tegen 1 en wordt de bal meteen voor de goal geslingerd.Lionel schreef:Dit irriteert mij zo. Nou kan Godts nog een man voorbij maar Akpom kreeg ze ook zo.Trab schreef: ↑do dec 19, 2024 9:42 pmIs allemaal zo voorspelbaar. Spelen alles door het midden. Steeds maar Brobbey proberen in te spelen. Nooit eens dat een vleugelspeler in de 1 tegen 1 komt met een back die erover heenkomt.Godts krijgt 9 van de 10 ballen rond de middenlijn aangespeeld met de rug naar de goal. Wat heb je eraan
Vinicius en Rodrigo kun je daar aanspelen.
Ik vind dit helemaal niks. De tactiek werkt niet tegen ploegen die zich ingraven. Zonder overlap van backs en vleugelspelers als Vinicius is dit systeem, kijk naar City, alleen goed als alles mee zit. Dan ziet het er ook meteen fantastisch uit.
IK GELOOF!!!!!!
Heel veel automatismen ,als de een naar voren loopt loopt de ander naar achteren 

Blij met de punten ...
Jaaaaaaaaaaaaaaaa .. na 65 minuten grandioos voetbal de verdiende voorsprong 

Blij met de punten ...
Vind Rugani sowieso wel goed spelen. Beheerst het vak van het verdedigen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Met weghorst heb je wel meer een aanspeelpunt
Was weer genieten, volgende week weer een interview van Farioli in de V.I
Blij met de punten ...