Steven Berghuis
Moderator: mods
Re: Steven Berghuis
Mwah, nu geef je de KKD tegenstander wel heel veel eer ..
Blij met de punten ...
-
Toeval wil dat we donderdag tegen een KKD ploeg spelen, dus als Berghuis dan speelt, weten we na afloop hoe het zit!
Je hebt spelers die hebben niet het maximale uit hun carrière gehaald. Nou, deze heeft er meer uitgehaald dan erin zat.
Zijn sterke punt (een goeie trap) heeft hem ver gebracht (binnen NL)
Ik denk dat hij ook sterk is in babbelen met de trainer.
voor de rest heb ik me vaker aan hem geërgerd dan van hem genoten.
Persoonlijk heb ik deze aankoop nooit begrepen.
Zijn sterke punt (een goeie trap) heeft hem ver gebracht (binnen NL)
Ik denk dat hij ook sterk is in babbelen met de trainer.
voor de rest heb ik me vaker aan hem geërgerd dan van hem genoten.
Persoonlijk heb ik deze aankoop nooit begrepen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Volledig mee eens. Ajax zit op zwart zaad. Dan neem je afscheid van deze speler, zou je denken.
Ik ook niet, die stamt uit de tijd dat we het Bayern van Nederland waren, dat we de concurrentie (Berghuis, Bergwijn van PSV) gingen verzwakken. Het paard van Troje, wat mij betreft. Ajax heeft nooit een plan gehad, men vond Berghuis wel goed. Dan lift hij een wedstrijd mee op het middenveld en is hij opeens middenvelder.Persoonlijk heb ik deze aankoop nooit begrepen.
ETH had dus ook zijn gebreken. Het aankoopbeleid is zijn forte niet. Meer grote namen (op Nederlands niveau) maken een team niet per se sterker.
Berghuis heeft een mooie trap. Daar houdt het ook wel zo'n beetje op. Geen snelheid, actie, duel-/kopkracht, kort lontje, blessuregevoelig. Erg logisch dus dat het armoedige Ajax wil verlengen, met deze 33-jarige. 

Berghuis heeft op dit moment niks meer, dus hoe onze trainert er bij komt om hem een basisplaats te geven is mij mijn een een raadsel ..
Blij met de punten ...
Ik denk dat Berghuis vooral heel goed is in het babbelen met de trainer. Want bij elke trainer haalt hij een wit voetje.
Niet vanwege zijn goede spel, dus hij zal wel rondjes geven in de kantine
Niet vanwege zijn goede spel, dus hij zal wel rondjes geven in de kantine
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Berghuis gaat voor 2 seizoenen bijtekenen, aldus zijn zaakwaarnemer…
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onbegrijpelijk. Tot zover het doorselecteren.
Taylor verkopen we en Berghuis gaan we 2 jaar verlengen 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jinne
- Site Admin
Onder andere. Onbegrijpelijke verlenging.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Opvallend is het in ieder geval. Dit seizoen brengt hij tot dusver helemaal niets. Ik zou er dus niet voor kiezen. Ook omdat je in een situatie komt dat je minder gaat betalen aan een speler. Een wijze les van wielermanager Patrick Lefevre is dat hij een sporter nooit een lager bedrag wilde aanbieden dan er eerder was betaald. Je blijft je ontwikkelen en als je teveel wil of je kan het niet meer waarmaken moet je vertrekken.
Ik denk wel dat hij beter kan dan hij nu laat zien. Vraag is waarom het tot nu toe niet lukt.
Ik denk wel dat hij beter kan dan hij nu laat zien. Vraag is waarom het tot nu toe niet lukt.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is dit een blinde vlek van Dariola (en andere trainers) of ziet hij iets wat wij niet zien?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mwah hij was 5,5m dus dat kunnen we terug krijgen?Marillion schreef:Opvallend is het in ieder geval. Dit seizoen brengt hij tot dusver helemaal niets. Ik zou er dus niet voor kiezen. Ook omdat je in een situatie komt dat je minder gaat betalen aan een speler. Een wijze les van wielermanager Patrick Lefevre is dat hij een sporter nooit een lager bedrag wilde aanbieden dan er eerder was betaald. Je blijft je ontwikkelen en als je teveel wil of je kan het niet meer waarmaken moet je vertrekken.
Berghuis verlengen en Bounida transfervrij de deur uit?
Berghuis praat zich steeds weer in een team. Iedere trainer tuint erin.

Eens. Ik denk ook zeker dat hij heel beter kan. Daarnaast ligt hij bij en voor alles onder vergrootglas. Wat ik vooral onnodig en niet fair vind. Gisteren ook, in een redelijke eerste helft waarin RKC er totaal niet aan te pas komt, waarin vooral Ajax enorm slordig is, is de eerste reactie “Berghuis valt wel weer tegen”.Marillion schreef:Opvallend is het in ieder geval. Dit seizoen brengt hij tot dusver helemaal niets. Ik zou er dus niet voor kiezen. Ook omdat je in een situatie komt dat je minder gaat betalen aan een speler. Een wijze les van wielermanager Patrick Lefevre is dat hij een sporter nooit een lager bedrag wilde aanbieden dan er eerder was betaald. Je blijft je ontwikkelen en als je teveel wil of je kan het niet meer waarmaken moet je vertrekken.
Zou het contract ook niet verlengen en doorselecteren. Omdat ik in topsport niet geloof in vriendjespolitiek moet hij wel een positieve inbreng hebben die wij niet dagelijks zien
Dit dus. Kom op, dit is toch totaal niet te vergelijken?wimpey schreef:Berghuis verlengen en Bounida transfervrij de deur uit?![]()
- Jinne
- Site Admin
Albers heeft buiten (ex-)Ajax ook niks bijzonders in zijn portefeuille. Helpt ook niet om spelers nog weg te brengen.
- Jinne
- Site Admin
Het maakte de leiding niet uit of hij nou 0 of 10 goals gemaakt zou hebben 

IK GELOOF!!!!!!