Ze hadden één ding gemeen: ze speelden tweede viool bij clubs uit grote competities waardoor ze relatief veel verdienden voor hun kwaliteiten. Ik vind het een matig gezelschap. Ik ga er wel vanuit dat FF deze spelers wilde hebben, anders klopt er iets niet. Sulemana had er nog bij moeten komen: heeft weinig gepresteerd en speelde dit seizoen amper door blessures.En dat 'halve elftal': de topclubs liepen de deur niet plat bij die jongens he...
Mwah...Resumerend denk ik niet dat Farioli veel anders had kunnen/moeten doen om tot (nog) betere prestaties te kunnen komen.
Een vast elftal? Niet zeuren dat de spelers moe zijn? Ik word al doodmoe van die vent.
LvG zei ooit: 'Mensen kunnen meer aan dan ze denken'. Je moet mensen niet aanpraten dat ze erdoor zitten, dan kunnen ze niet meer. Zo intensief is de ED niet. Van jou, met jouw rugby-liefde, verbaast het me dat je meegaat in deze slapzakkerij.
Wappie durft als enige aan te geven dat hij het maar niets vindt. De rest houdt zijn mond dicht. Spelers willen niet steeds gewisseld worden als ze goed in de wedstrijd zitten. Welk doel dient al dat wisselen, behalve dat FF iedereen te vriend houdt?