Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

Zuidema

Re: Champions League

Bericht door Zuidema » wo nov 27, 2024 12:34 pm

Lionel schreef:
wo nov 27, 2024 12:26 pm
Zuidema schreef:
wo nov 27, 2024 12:12 pm
Lionel schreef:
wo nov 27, 2024 11:18 am
Als je KDB inbrengt....
En dus? Klasbak natuurlijk, alleen nog lang niet op zijn ouwe niveau.
Als de spelers die op het veld stonden een 3-0 voorsprong weggeven tegen Feyenoord ligt dat mijn inziens niet aan de trainer.
In dit geval spelers én trainer volgens mij.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

999

Bericht door 999 » wo nov 27, 2024 12:52 pm

Zuidema schreef:
wo nov 27, 2024 12:34 pm
Lionel schreef:
wo nov 27, 2024 12:26 pm
Zuidema schreef:
wo nov 27, 2024 12:12 pm

En dus? Klasbak natuurlijk, alleen nog lang niet op zijn ouwe niveau.
Als de spelers die op het veld stonden een 3-0 voorsprong weggeven tegen Feyenoord ligt dat mijn inziens niet aan de trainer.
In dit geval spelers én trainer volgens mij.
Dit lag wel degelijk aan de trainer, doet ie trouwens regelmatig in de PL. en dan zijn daar opeens wel de kansen voor de tegenstander.

Het wisselt ervaring voor snotneusjes en gooit ook nog effe de achterhoede door elkaar ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 27, 2024 1:43 pm

Prima hoor.

Maar hij bracht 1 'snotneus' in. Een speler (McAtee) met meer ervaring dan Beelen (die dezelfde minuut werd ingebracht) en dus KDB. Feyenoord bracht Gimenez in. Die nog minder fit dan KDB is.

Verder stonden op het veld snotneuzen als Ederson (waarom komt hij zijn doel uit), Gvardiol, Akanji, Grealish, Silva en ene Haaland. En ze stonden 3-0 voor tegen Feyenoord. Feyenoord.

Al had hij koffiedame erin gebracht voor Ederson moeten ze nog winnen.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo nov 27, 2024 2:03 pm

J. Simpson-Pusey gemist ?. Hoezo meer ervaring dan Beelen ?.En wat heeft dat er mee te maken.Na de wissels kakte het helemaal in elkaar bij MCI en stond de trainer die daar verantwoordelijk voor was zichzelf ontzettend te ergeren van wat ie zag op het veld.

Voor de wissels was er niks aan de hand voor MCI , de wissels en het door elkaar husselen van de achterhoede waren het probleem, en zoals al eerder genoemd dat doet ie ook gewoon in de PL. en ook daar gaat en is het dan zo dat het elftal minder wordt. Lijkt me ook logisch ..

Dat het 3 - 3 wordt oke ( dat had zelfs Feyenoord niet meer verwacht ) , maar dat je na de wissels er op kon wachten totdat het mis zou gaan in de achterhoede was gewoon weer een gegeven ..

ach, en eigenlijk geeft ie het ook gewoon toe
Guardiola verklaart wissels tegen Feyenoord: 'Niet het idee dat het fout zou gaan'

Pep Guardiola heeft geen spijt van zijn beslissing om in de slotfase tegen Feyenoord (3-3) enkele sleutelspelers te wisselen.
Maar daarna ging het dus wel fout ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 27, 2024 2:56 pm

Die Pusey is dus die ene snotneus. De rest zijn geen snotneuzen. Bij Feyenoord werden er net zo goed spelers ingebracht die 1) weinig ervaring hebben en 2) amper fit waren.

En natuurlijk verdedigt Guardiola zijn spelers, maar hij zegt ook geen spijt te hebben. Als je er 3 om je oren krijgt tegen Feyenoord na een 3-0 voorsprong moeten de spelers zich doodschamen.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 27, 2024 3:00 pm

Misplaatste arrogantie bij City. Ze hadden het lastig met Feyenoord. De 1-0 was een gelukje. Daarna uitgelopen naar 3-0 maar nooit overtuigend. Als je een 3-0 voorsprong weggeeft dan zit het mentaal ook niet snor. Kudos naar Feyenoord die gewoon bleven doorvoetballen en het niet opgaven.
Whitey on the moon.

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo nov 27, 2024 3:03 pm

Guardiola verklaart wissels tegen Feyenoord: 'Niet het idee dat het fout zou gaan'

Pep Guardiola heeft geen spijt van zijn beslissing om in de slotfase tegen Feyenoord (3-3) enkele sleutelspelers te wisselen.
Eigenlijk kwalijk dat Pep hier niet de hand in eigen boezem steekt. Maar ja, fouten erkennen zullen coaches niet snel doen. Gezichtsverlies kan hun status immers ondermijnen, zeker naar de spelers toe.

We zijn trouwens niet de enigen die Pep zo interpreteren, Voets:
Ziggo Sport-presentator Wytse van der Goot denkt dat Guardiola de bui voelde hangen. “Er zijn weinig mensen met zoveel verstand van voetbal als Pep Guardiola. Wij dachten bij deze beelden: stel je niet aan. Maar hij zag het al aankomen!” Analist Wesley Sneijder reageert: “Ja, ik denk het ook. Ik denk dat hij denkt: verdomme, ik heb net die wissels gedaan, we zitten niet in een lekkere fase, dus zou het zomaar weer eens verkeerd af kunnen lopen. En dat gebeurde.”

Ook Royston Drenthe vermoedt dat Guardiola bij 3-1 al vreesde voor het puntenverlies. “Er was nog een kwartier te gaan. Ik denk dat hij inderdaad met dat scenario in zijn hoofd zat. Hij voelde de bui hangen.” Sneijder vult aan: “Je ziet hem echt denken, het gaat heel diep. Ik ben wel benieuw wat hij daar dacht.”
Afbeelding

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 27, 2024 4:08 pm

Dat Drenthe en Sneijder het met je eens zijn is ook uit te leggen als negatief :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo nov 27, 2024 4:26 pm

Lionel schreef:
wo nov 27, 2024 2:56 pm
Die Pusey is dus die ene snotneus. De rest zijn geen snotneuzen. Bij Feyenoord werden er net zo goed spelers ingebracht die 1) weinig ervaring hebben en 2) amper fit waren.

En natuurlijk verdedigt Guardiola zijn spelers, maar hij zegt ook geen spijt te hebben. Als je er 3 om je oren krijgt tegen Feyenoord na een 3-0 voorsprong moeten de spelers zich doodschamen.
Jonge, t o.v. van degene die ze moesten vervangen zijn het wel snotneuzen .. Zelfde voor Lewis en Nunes , als alles fit zijn zij ook invallers .( in het Guardiola systeem ). Dat jij dat niet snapt is jou probleem ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 27, 2024 4:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo nov 27, 2024 4:32 pm

Lionel schreef:
wo nov 27, 2024 4:08 pm
Dat Drenthe en Sneijder het met je eens zijn is ook uit te leggen als negatief :smallgrin.gif:
Dat kan natuurlijk. Ik hecht alleen wel veel meer waarde aan de mening van een ex-topvoetballer als Sneijder als het om voetbal gaat dan aan de jouwe. Maar goed, zinloze discussie weer. Ik sluit af.

999

Bericht door 999 » wo nov 27, 2024 4:33 pm

Zuidema schreef:
wo nov 27, 2024 4:32 pm
Lionel schreef:
Dat kan natuurlijk. Ik hecht alleen wel veel meer waarde aan de mening van een ex-topvoetballer als Sneijder als het om voetbal gaat dan aan de jouwe. Maar goed, zinloze discussie weer. Ik sluit af.
Amen . Ik sluit me hier bij aan ..
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo nov 27, 2024 4:47 pm

GangstaRiB schreef:Misplaatste arrogantie bij City. Ze hadden het lastig met Feyenoord. De 1-0 was een gelukje. Daarna uitgelopen naar 3-0 maar nooit overtuigend. Als je een 3-0 voorsprong weggeeft dan zit het mentaal ook niet snor. Kudos naar Feyenoord die gewoon bleven doorvoetballen en het niet opgaven.
1-0 was een gelukje maar ze hadden daarvoor natuurlijk ook de nodige kansen. En het eerste kwartier na rust was het oude City. Toen dacht ik echt het wordt minimaal 5-0.
De wissels van Pep pakten niet goed uit. Hij dacht de buit is binnen en ik ga spelers sparen voor de topper tegen Liverpool dit weekend.
De 3-1 had overigens niet veel met de wissels te maken. Is gewoon een fout van Gvardiol die de bal zo inlevert. Daarna brak de paniek los en zat het Feyenoord ook mee in de afwerking. Het paste allemaal net precies.
Feyenoord heeft overigens wel goed ingekocht hoor. Bueno, Lotomba, Hwang, Osman en die Hadj Moussa deed het gisteren ook goed. Zelfs Caranza is een redelijke stand-in spits. Nu met Gimenez terug (zorgde met z’n snelheid voor dreiging achter hun laatste linie) en ook Stengs er weer bij zie ik ze niet veel punten meer verspelen voor de winterstop.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 27, 2024 5:17 pm

Zuidema schreef:
wo nov 27, 2024 4:32 pm
Lionel schreef:
En ik hecht weer meer waarde aan die van Pep :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 27, 2024 5:19 pm

Trab schreef:
wo nov 27, 2024 4:47 pm
GangstaRiB schreef:Misplaatste arrogantie bij City. Ze hadden het lastig met Feyenoord. De 1-0 was een gelukje. Daarna uitgelopen naar 3-0 maar nooit overtuigend. Als je een 3-0 voorsprong weggeeft dan zit het mentaal ook niet snor. Kudos naar Feyenoord die gewoon bleven doorvoetballen en het niet opgaven.
1-0 was een gelukje maar ze hadden daarvoor natuurlijk ook de nodige kansen. En het eerste kwartier na rust was het oude City. Toen dacht ik echt het wordt minimaal 5-0.
De wissels van Pep pakten niet goed uit. Hij dacht de buit is binnen en ik ga spelers sparen voor de topper tegen Liverpool dit weekend.
De 3-1 had overigens niet veel met de wissels te maken. Is gewoon een fout van Gvardiol die de bal zo inlevert. Daarna brak de paniek los en zat het Feyenoord ook mee in de afwerking. Het paste allemaal net precies.
Feyenoord heeft overigens wel goed ingekocht hoor. Bueno, Lotomba, Hwang, Osman en die Hadj Moussa deed het gisteren ook goed. Zelfs Caranza is een redelijke stand-in spits. Nu met Gimenez terug (zorgde met z’n snelheid voor dreiging achter hun laatste linie) en ook Stengs er weer bij zie ik ze niet veel punten meer verspelen voor de winterstop.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Precies. Zelfs de 3-3 sloeg nergens op. Maar het zit zeker niet goed bij City op dit moment. De enige ploeg die een beetje wordt gespaard (al zijn Jota en Becker geblesseerd) is hun aankomende tegenstander.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo nov 27, 2024 5:22 pm

Zeldzaam arrogant om na zo'n slechte reeks wedstrijden als trainer een kwartier voor tijd te denken: ik geloof het wel, we pleuren de reserves er in. Eerst maar eens winstpartijen aan elkaar rijgen, dan dit soort grappen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 27, 2024 9:38 pm

P¥$¥€€ weg ermee 0-2

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo nov 27, 2024 9:43 pm

Dams zien we helaas nooit meer terug. Kan er weinig van.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo nov 27, 2024 10:42 pm

Oekraïne heeft wel goede keepers. Deze ook prima.

Sjips. Gejinxed

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo nov 27, 2024 10:47 pm

Zwaar onterecht

zeux

Bericht door zeux » wo nov 27, 2024 11:15 pm

Het is wel fijn voor de coëfficiënt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 28, 2024 8:29 am

Twee heerlijke comebacks toch. Jaren werd verweten dat ‘we’ dat niet kunnen.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo jan 22, 2025 10:12 pm

Man City is vergeten de hesjes vergeten uit te trekken... Wat een raar shirt.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 22, 2025 10:29 pm

Mooie potten vandaag. Barcola, Gimenez en Bijlow spelen geweldig.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 22, 2025 10:59 pm

Topper, die Pep. 4-2 eraf. Nog maar weer 200M ofzo aan nieuwe spelers?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jan 22, 2025 11:25 pm

Buiten de 24. Zal het nog wel net halen in de laatste ronde maar geinig is het wel.

Plaats reactie