Maasbert Schouten. De enige die ooit aan Vitesse heeft verdiend. Is inderdaad een paardenlul.Liberty schreef: ↑wo nov 06, 2024 3:02 pmHet was toch afgelopen zomer eigenlijk ook al last-minute en stond er ook niemand serieus op. Blijkbaar is er geen rijke supporter die de erfenis van zijn kinderen liever verbrast aan een voetbalclub in Arnhem.
De laatste 30 jaar ofzo zijn het bij Vitesse toch vaak louche figuren geweest, heb ik sterk het idee. Karel Aalbers, die Georgiër, zijn voorganger die een hele enge uitstraling had en riep dat Vitesse mee ging doen om de titel (en nee, ik kan zo even niet op de namen komen). En nu weer deze Franke. Ik weet dat de voetballerij bepaalde types aantrekt maar dit.
Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Ik lees dat ze het uitvak morgen weer uitverkocht hebben. Blijft toch bizar dat er nog zo veel mensen hun vrijdagmiddag en -avond opofferen om dit armoedige jeugdteam te gaan bekijken in Den Haag.
Dat vind ik eigenlijk wel heel mooi. Je club volgen in goede en slechte tijden. Wat mij blijft verbazen is dat niemand er in wil stappen? Als je toch ziet dat de fans gewoon blijven komen, ook in de KKD. Dan is het toch mogelijk om er een goede en gezonde voetbalclub van te maken.
Probleem zal zitten in die bijzonder ongelukkige situatie met het GelreDome én kennelijk ook de afwikkeling met die Amerikaan. Dat Vitesse zo'n slechte deal met het stadion heeft maakt het vrij lastig om je geld er ook weer uit te halen. Dus ik ben bang dat het voor een flink deel uit sympathie zou moeten komen bij een nieuwe overname kandidaat.
Nil volentibus arduum
-
Met name het stadion is het hete hangijzer en onze amsterdamse vriend is geenszins van plan om daar in tegemoet te komen helaas. Terwijl beide partijen voor voortbestaan wel van elkaar afhankelijk zijn, bijzondere situatie.
-
Kennelijk is bij hen het "We bestaan nog" gevoel niet helemaal uitgeblust. Merk wel om mij heen in het stadion dat er nog steeds vrij relaxed wordt omgegaan met het vertoonde spel. Ja het is Jong Vitesse maar we hebben dan ook wel pech met blessures op het moment.
Heeft Amsterdam het weer gedaan.Met name het stadion is het hete hangijzer en onze amsterdamse vriend is geenszins van plan om daar in tegemoet te komen helaas.

Maar serieus, ieder zijn belangen.
-
Selectief knipje ;)
Ieder heeft zijn belangen dat is juist maar er is wel een gemene deler tussen beide partijen. Maar Van der Kuit (zal hem geen Amsterdamse vriend meer noemen) heeft een bewezen track record dat hij liever zaken kapot laat gaan dan voor een deel zijn verlies te nemen.
Ieder heeft zijn belangen dat is juist maar er is wel een gemene deler tussen beide partijen. Maar Van der Kuit (zal hem geen Amsterdamse vriend meer noemen) heeft een bewezen track record dat hij liever zaken kapot laat gaan dan voor een deel zijn verlies te nemen.
Maar hypothetisch, stel Vitesse zegt, we hebben ergens anders een onderkomen gevonden en we zeggen per 1 januari de huurovereenkomst op. Dan heeft het Gerledome toch ook een probleem?
Als Vitesse niet meer de volle mep betaalt waarschijnlijk ook.
Ik stelde dat vorig seizoen al eens voor. Met als optie om dan bijvoorbeeld te kijken of je tijdelijk bij AGOVV of zo kunt spelen.
Het zou een manier kunnen zijn om beweging in de situatie te krijgen. Omdat bij het Gelredome dan ook duidelijk is dat het alles of niets is. Ik geloof er namelijk niets van dat ze dat stadion zonder Vitesse rendabel kunnen houden. Of er mogelijkheden zijn om een nieuw, meer bescheiden, stadion te financieren weet ik niet. Misschien is dat wel interessanter voor een investeerder? Want dan kun je ook nieuwe afspraken maken over horeca en andere zaken.
Het zou een manier kunnen zijn om beweging in de situatie te krijgen. Omdat bij het Gelredome dan ook duidelijk is dat het alles of niets is. Ik geloof er namelijk niets van dat ze dat stadion zonder Vitesse rendabel kunnen houden. Of er mogelijkheden zijn om een nieuw, meer bescheiden, stadion te financieren weet ik niet. Misschien is dat wel interessanter voor een investeerder? Want dan kun je ook nieuwe afspraken maken over horeca en andere zaken.
Nil volentibus arduum
Waar laat je dan al die supporters? 

Waar laat je ze als de club failliet is?
Ik ben het er wel mee eens dat dit een enorme complicatie is maar je moet op enig moment wel iets doen anders hoeft het straks niet meer. Een nieuw stadion staat niet ineens klaar en de mogelijkheden om elders te spelen zijn beperkt. Je wil relatief dichtbij blijven en het stadion moet beschikbaar zijn op voldoende speeldagen. Is er wat beters te vinden in de omgeving? De Goffert is voor niemand een optie natuurlijk.
Ik ben het er wel mee eens dat dit een enorme complicatie is maar je moet op enig moment wel iets doen anders hoeft het straks niet meer. Een nieuw stadion staat niet ineens klaar en de mogelijkheden om elders te spelen zijn beperkt. Je wil relatief dichtbij blijven en het stadion moet beschikbaar zijn op voldoende speeldagen. Is er wat beters te vinden in de omgeving? De Goffert is voor niemand een optie natuurlijk.
Nil volentibus arduum
Een nieuw stadion komt er nooit. De gemeente Arnhem wil geen tweede stadion. Sowieso is de bouwruimte beperkt, Arnhem-Noord is de rand van de Veluwe.Marillion schreef: ↑di nov 12, 2024 12:47 pmWaar laat je ze als de club failliet is?
Op het Vitesseforum schrijft iemand die het tot dusver vaak bij het rechte eind had dat een groep lokale ondernemers praat met Van der Kuit.
Wat vind jij van Reijntjes, Wouter?
Ik kan hem weinig verwijten. Is natuurlijk op een extreem moeilijk moment ingestapt. Hij is in ieder geval zo verstandig geweest om de relatie met de KNVB te verbeteren. Dat de club überhaupt nog bestaat is deels aan hem te danken.
Oplichters voetbalclubje ..NOS Voetbal
•
vandaag, 13:08
Opnieuw grote puntenstraf voor Vitesse, 21 punten eraf voor overtreden licentieregels
Vitesse heeft opnieuw een grote puntenstraf opgelegd gekregen van de KNVB. De Arnhemmers krijgen 21 punten in mindering van de voetbalbond voor vier overtredingen van de licentieregels in de afgelopen periode.
Door de puntenstraf komt Vitesse op een negatief puntenaantal uit in de Keuken Kampioen Divisie. Tot vandaag stond het op zes punten, dat worden er min vijftien.
Eerder dit seizoen kreeg Vitesse ook al zes punten in mindering, volgens de club een straf uit het verleden. Vorig seizoen, toen Vitesse nog in de eredivisie uitkwam, kreeg het achttien punten in mindering voor overtreding van de licentieregels.
Vitesse heeft volgens de KNVB over een langere periode niet tijdig en onvolledige financiële rapportages ingediend. Het gaat om de jaarstukken van het seizoen 2022/2023, de prognose, de halfjaarcijfers, de jaarstukken van het afgelopen seizoen 2023/2024 en prognose voor het huidige seizoen.
Blij met de punten ...
Wat een ongelooflijk stel klotekokers zijn die Franke en die Parry toch met hun side letter.
Laat de boel dan maar failliet gaan, het wordt toch niks meer allemaal. Ziet die Parry zijn centen in elk geval niet meer terug en kan die stadionbaas uit Amsterdam ook zijn tent sluiten.
Ik zie dat de KNVB schrijft dat ze de licentie nog niet hebben ingetrokken omdat Vitesse ze zelf in september heeft geïnformeerd toen de club er lucht van kreeg dat die side letter bestond.
Laat de boel dan maar failliet gaan, het wordt toch niks meer allemaal. Ziet die Parry zijn centen in elk geval niet meer terug en kan die stadionbaas uit Amsterdam ook zijn tent sluiten.
Ik zie dat de KNVB schrijft dat ze de licentie nog niet hebben ingetrokken omdat Vitesse ze zelf in september heeft geïnformeerd toen de club er lucht van kreeg dat die side letter bestond.
Eigenlijk zouden ze Vitesse failliet moeten verklaren met behoud van licentie en dan opnieuw beginnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Een periodetiteltje winnen en het maakt allemaal niet uit. Voor de rest kunnen ze het maar beter in één seizoen hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Deze ploeg gaat geen periodetitel winnen. Ik vraag me zelfs af of ze überhaupt nog een wedstrijd gaan winnen dit seizoen.
Straks rijd ik er weer heen. Al vraag ik me af waarom eigenlijk.
Straks rijd ik er weer heen. Al vraag ik me af waarom eigenlijk.
Hahaaaaaa, we hadden die lui uit dat helse oord mooi te pakken. Die dachten even makkelijk de punten te kunnen pakken van een berooide club met een terneergeslagen publiek. Niets was minder waar, het kolkende Gelredome bleek de mond van een hels monster voor ze.
En dan die geniale ingeving van Van den Brom om een keer de beste in plaats van de slechtste spelers op te stellen...
En dan die geniale ingeving van Van den Brom om een keer de beste in plaats van de slechtste spelers op te stellen...
Zonder al die straffen van de KNJB had Vitesse nu een puntje boven Jong Ajax gestaan. 

Was jullie seizoen geslaagd.