Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopii

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma okt 07, 2024 11:45 am

Dat is dan ook de enige reden waarom Ten Hag er nog zit: we weten niet wie anders.
Tja, wat moet hij dan zeggen? Ik heb er een potje van gemaakt en het zou terecht zijn als United mij op straat zou zetten. In dat geval zie ik ook af van een ontslagvergoeding. Had ik maar beter moeten presteren.
Er zit nog iets tussen deze eerlijkheid en de opschepperij van Ten Hag nu. 'Ik besef dat het beter moet', zoiets zou ik in elk geval zeggen. MU moet zich uiteraard plaatsen voor de CL. Alleen dan doet een Engelse topclub mee met de grote jongens.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma okt 07, 2024 6:45 pm

Iets meer bescheidenheid zou beter passen ja. Maar de druk zal zo enorm zijn dat hij terug wil blaffen.

Dit is een verloren strijd. Dat weet hij zelf natuurlijk stiekem ook wel. Het gat met de top is niet te overzien en inmiddels zit hij er lang genoeg om vast te stellen dat het inmiddels echt vooral zijn selectie en daarmee ook zijn probleem is.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma okt 07, 2024 9:36 pm

Guardian:
Erik ten Hag’s future as the Manchester United manager will be decided at an executive summit headed by Sir Jim Ratcliffe in London on Tuesday, with his assistant, Ruud van Nistelrooy, favoured as a caretaker replacement should a change be made.

The meeting, a regular diary appointment, is expected to be attended by Ratcliffe, who controls the football department, and include Omar Berrada, the chief executive, Dan Ashworth, the sporting director, and Jason Wilcox, the technical director.

A graphic of three men's black-and-white portraits embellished with green horizontal lines
Chaos and acrimony are more familiar to Manchester United than you may think
Read more
While there was no indication internally at the club on Monday that Ten Hag is to be sacked, the Guardian understands that should the decision be taken, Van Nistelrooy is a potential caretaker if time is needed to appoint a permanent replacement.

If the former United forward impresses he may also be considered as Ten Hag’s permanent successor. In December 2018 Ole Gunnar Solskjær took over as caretaker when José Mourinho was removed as United’s manager. Due to the side’s impressive form under the Norwegian he was appointed permanently on a three-year contract, the following March.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus

Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door columbus » ma okt 07, 2024 10:04 pm

De trainer er uit zetten na 2 maanden is natuurlijk onzin. Onlangs nog zijn contract verlengd, wat blijft de voetbalwereld toch vreemd opportunistisch. En die dan vervangen voor een assistent die een grote naam is bij de club maar als trainer nog niets heeft gepresteerd. Natuurlijk de resultaten zitten niet mee en het spel is niet om aan te gluren. De aankopen van de laatste jaren zijn ook net niet. Talenten die eigenlijk nog op een lager niveau vlieguren moeten maken door veel te spelen gecombineerd met de net niet vedettes.

MU leeft nog steeds in de waan een topclub te zijn maar dat al meer dan een decennium niet meer is. Het verwachtingspatroon blijft veel en veel te hoog. Zolang die zo blijft en niet pas op de plaatst wordt gemaakt voor realisme dan is het wachten tot ook de volgende trainer wordt afgeserveerd

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 08, 2024 9:40 am

Ten Hag heeft wel een half miljard uitgegeven. Dan mag je verwachten dat de club in de top-5 meedraait.

Daarbij, voetbal speel je voor de supporters. Ten Hag kan niet blijven praten over een próses. Mensen betalen een vermogen voor een kaartje.

Over het algemeen: als de supporters het vertrouwen in een trainer opzeggen, is het snel gedaan.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 08, 2024 10:15 am

Het is ook niet dat er iets van progressie wordt geboekt in het veldspel.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di okt 08, 2024 10:58 am

Ruud als vervanger... van de regen in de drup.

Ik zou het als MU niet doen en als ik Ruud zou zijn ook niet.

Gegarandeerde carriere-killer deze job.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » di okt 08, 2024 11:06 am

Half miljard uitgegeven , bakken aan miljoenen euro voor salaris spelers enz. voor entertainment Wordt toch echt achterlijk dit hé ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 08, 2024 12:07 pm

GangstaRiB schreef:
di okt 08, 2024 10:58 am

Hij heeft wel het moment om iets voor elkaar te krijgen, tijd en nog meer geld. Want dat heeft die Ratcliffe wel. En RvN opent wellicht wel deuren voor spelers die anders niet zouden willen komen.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di okt 08, 2024 3:18 pm

Lionel schreef:
di okt 08, 2024 12:07 pm
GangstaRiB schreef:

Hij heeft wel het moment om iets voor elkaar te krijgen, tijd en nog meer geld. Want dat heeft die Ratcliffe wel. En RvN opent wellicht wel deuren voor spelers die anders niet zouden willen komen.
En dan kijken ze naar z'n track record en zien ze een mislukt avontuur bij PSV en voor de rest niks.

Ruud lijkt me geen 'trainer talent'. Meer in het rijtje van Kuyt, Stam, Van Wonderen etc. Niet het rijtje Pep of Klopp.

Maar goed.. ManU is dermate van het padje af, dat het me niks zou verbazen als ze alles op Ruud zetten. :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » di okt 08, 2024 4:39 pm

Zou inderdaad een slechte stap van hem zijn. Maar het is ook wel begrijpelijk. Wanneer krijgt hij anders nog eens de kans om Man Utd te trainen? Nooit meer waarschijnlijk.

Maar Man Utd moet dit ook niet doen. Dan brand je club-legende af terwijl je van te voren al weet dat het weinig gaat worden.

Zoals eerder gezegd, Man Utd moet eens gaan bouwen in plaats van groot te willen blijven. Zolang ze tweede garnituur blijven halen zal de club niet stijgen.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 08, 2024 7:47 pm

Maar hij kan het toch heus niet slechter doen?

Ten Hag bakt er echt niks van. Daarnaast is iedereen toch zijn gelul en dat irritante accent zat?
IK GELOOF!!!!!!

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » di okt 08, 2024 8:19 pm

Lionel schreef:
di okt 08, 2024 7:47 pm
Maar hij kan het toch heus niet slechter doen?

Ten Hag bakt er echt niks van. Daarnaast is iedereen toch zijn gelul en dat irritante accent zat?
De resultaten zijn nu wel heel slecht, en het spel ook. Maar gaat Van Nistelrooy het dan beter doen?

Ten Hag heeft twee prijzen gewonnen, waarbij de FA Cup echt wel telt en eindigde in zijn eerste seizoen als 3e. In alle eerlijkheid zie ik dat Van Nistelrooy niet doen.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 08, 2024 8:31 pm

Ten Hag werd achtste afgelopen jaar en laatste in de CL.

Veel mensen zouden het echt beter doen. Ben ik van overtuigd.
IK GELOOF!!!!!!

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » di okt 08, 2024 8:43 pm

Lionel schreef:
di okt 08, 2024 8:31 pm
Ten Hag werd achtste afgelopen jaar en laatste in de CL.

Veel mensen zouden het echt beter doen. Ben ik van overtuigd.
Ja, maar of Van Nistelrooy daar ook onder valt is dan weer de vraag. Is ook geen wondertrainer natuurlijk.
Tijd voor iets nieuws.

columbus

Bericht door columbus » di okt 08, 2024 11:01 pm

Nee, van Nistelrooy gaat het ook niet beter doen. Er wordt 15 jaar lang de ene na de andere trainer aangesteld, de een met meer ervaring dan de ander. Daarnaast wordt er al 15 jaar lang voor veel te veel geld de verkeerde spelers gehaald. Er staat nu een groep spelers voor top 8, wanneer het wat mee zit wordt dat top 5. Het verwachtingspatroon is gewoon veel te hoog.

En natuurlijk zou van Nistelrooy in de toekomst een kans krijgen. Wanneer hij zijn trainers loopbaan rustig opbouwt en succesvol wordt houden ze hem bij MU echt wel in de gaten

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » wo okt 09, 2024 6:29 am

columbus schreef:
di okt 08, 2024 11:01 pm
Nee, van Nistelrooy gaat het ook niet beter doen. Er wordt 15 jaar lang de ene na de andere trainer aangesteld, de een met meer ervaring dan de ander. Daarnaast wordt er al 15 jaar lang voor veel te veel geld de verkeerde spelers gehaald. Er staat nu een groep spelers voor top 8, wanneer het wat mee zit wordt dat top 5. Het verwachtingspatroon is gewoon veel te hoog.

En natuurlijk zou van Nistelrooy in de toekomst een kans krijgen. Wanneer hij zijn trainers loopbaan rustig opbouwt en succesvol wordt houden ze hem bij MU echt wel in de gaten
Waarom zou hij een kans krijgen als hij als trainer niets presteert? Natuurlijk heeft hij nog genoeg mogelijkheden om bij andere clubs betere prestaties neer te zetten maar bij PSV was het weinig.

Hij heeft dus nog wel even te gaan voordat hij beschouwd kan worden als een toptrainer. Als hij dat ooit wordt.
Tijd voor iets nieuws.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 09, 2024 8:35 am

Als ik hem een tip mag geven. Doe het niet.

Hij is daar nu een grote speler uit de historie van de club. Laat dat zo en ga je status niet verzwakken met een poging om de trainer uit te hangen.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo okt 09, 2024 10:05 am

Jij verwacht wel een enorme bak aan zelfreflectie, hoor. :biggrin.gif:

Ruud denkt natuurlijk, net als bijna iedereen in de voetbalwereld, dat hij larger than life is. En dat hij helemaal klaar is om United naar nieuwe successen te loodsen. Sterker nog, ik denk dat hij zelfs denkt dat dit een mooie springplank is voor het ultieme doel. En dat is trainer van Real Madrid worden en als opvolger van Ancelotti nog meer prijzen te pakken.

999

Bericht door 999 » wo okt 09, 2024 10:28 am

Moet ie vooral doen .. Dan is het zo afgelopen met Ruudje Tuut ..

Carlo Ancelotti Managerial career

1995–1996 Reggiana
1996–1998 Parma
1999–2001 Juventus
2001–2009 AC Milan
2009–2011 Chelsea
2011–2013 Paris Saint-Germain
2013–2015 Real Madrid
2016–2017 Bayern Munich
2018–2019 Napoli
2019–2021 Everton
2021– Real Madrid

Ruudje Tuut Managerial career ( Vlieguren )

2021–2022 Jong PSV
2022–2023 PSV Eindhoven
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » wo okt 09, 2024 10:56 am

GangstaRiB schreef:

Hoezo is er een kans van Van Nistelrooij het wordt?

:confused.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo okt 09, 2024 11:29 am

Yopii schreef:
wo okt 09, 2024 10:56 am
GangstaRiB schreef:

Hoezo is er een kans van Van Nistelrooij het wordt?

:confused.gif:
Lees het in de Engelse media. Ruud als care-taker. Maar zelfs dat kan je carriere slopen, zie Heitinga.

En stel dat Ruud aardig begint en hij krijgt een echte kans.. ik durf wel te beweren dat hij tegen Top 5 teams gigantisch het schip ingaat. En dan heb je wel het krediet van de pundits, net zoals Ole Gunnar Solkjaer dat had.. "give Ole the keys" werd er gezegd. :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 09, 2024 2:24 pm

Maar nu is het referentiekader een 8e plaats.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do okt 10, 2024 3:19 pm

GangstaRiB schreef:
di okt 08, 2024 3:18 pm
Lionel schreef:
di okt 08, 2024 12:07 pm
GangstaRiB schreef:

En dan kijken ze naar z'n track record en zien ze een mislukt avontuur bij PSV en voor de rest niks.

Ruud lijkt me geen 'trainer talent'. Meer in het rijtje van Kuyt, Stam, Van Wonderen etc. Niet het rijtje Pep of Klopp.

Maar goed.. ManU is dermate van het padje af, dat het me niks zou verbazen als ze alles op Ruud zetten. :smallgrin.gif:
Off topic, maar Van Wonderen is echt wel van een ander niveau dan Stam of Kuyt. Heeft trouwens inmiddels bij Schalke getekend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii

Bericht door Yopii » vr okt 11, 2024 2:33 pm

Dat mag hij nu laten zien. Schalke is een grote club.

Plaats reactie