Precies. Alles wordt drie keer groter en erger gemaakt dan het is. Makkelijk slachtoffers zoeken op deze manierMano schreef:Dat krijg je als je een lul bent, dan wordt je op de training aangepakt.
top aankoop
Wout Weghorst
Moderator: mods
Re: Wout Weghorst
Zelfbeheersing hoort ook bij de sport.
We gaan nog wat beleven met Wappie W. Never a dull moment.

Ach, Wouters brak het jukbeen van Gascoigne, , Neeskens schopte iedereen op de training en in het veld doormidden als ie de kans kreeg, Wim Kieft krijgt na vier minuten rood tegen België voor slaande beweging, waar zeuren jullie over ..

Blij met de punten ...
Er wordt op voorhand zo’n drama gemaakt van alles. Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. En als hij er straks 25 in zou rammen lukt niemand er over
En de holbewoners...
De tijden veranderen, gelukkig maar in dit geval.
Zoals Koeman net zelf al zei “Dst gebeurt wel eens op de training”.
En doorrrr…
En doorrrr…
Koe is van de oude stempel.
Koeman maakt er niet zoals de media een drama van. Want er is helemaal werkelijk waar niets aan de hand. Koeman heeft ook zelf gevoetbald en weet dat er op een training wel een overtreding of een duel waarop er wat emotioneler gereageerd wordt. Dat is niet van vroeger, vandaag of morgen of alleen bij de kelderkamer-amateurs of bij de profs.
- Cluijffert
Neeskens is volgens mij wel een typische Ajax speler rijkelijk voorzien van dat kostbare Mokumse DNA. Toch?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Cluijffert schreef: ↑ma sep 09, 2024 4:33 pmNeeskens is volgens mij wel een typische Ajax speler rijkelijk voorzien van dat kostbare Mokumse DNA. Toch?

Blij met de punten ...
Neeskens kwam van RCH. Eigenlijk heeft hij maar kort voor Ajax gespeeld want hij vertrok snel naar Barcelona.Neeskens is volgens mij wel een typische Ajax speler rijkelijk voorzien van dat kostbare Mokumse DNA. Toch?
Geeft goede interviews, is geen domme jongen.
Het is een grote show, de Wout Wappie Weghorst-show. Het zal wel.
Hopelijk draagt hij iets bij. Ik vrees namelijk dat zijn komst ten koste gaat van Brobbey. Dat is jammer.
Hopelijk draagt hij iets bij. Ik vrees namelijk dat zijn komst ten koste gaat van Brobbey. Dat is jammer.
Brobbey moet gewoon presteren. Je kan niet eeuwig een talent blijven. Hij is 22, geen 18. Dus dat betekend belangrijk zijn en doelpunten maken.
Het is alleen maar goed dat er een Weghorst in zijn nek hijgt.
En als Brobbey de strijd niet kan winnen dan ligt dat toch echt aan hem zelf.
Brobbey heeft zijn fysiek mee, maar afgezien daarvan heeft hij een hele beperkte techniek en moet je je afvragen of hij ooit echt beter gaat worden. Zijn zwakke punten zijn nou niet echt verbeterd de afgelopen jaren.
Het is alleen maar goed dat er een Weghorst in zijn nek hijgt.
En als Brobbey de strijd niet kan winnen dan ligt dat toch echt aan hem zelf.
Brobbey heeft zijn fysiek mee, maar afgezien daarvan heeft hij een hele beperkte techniek en moet je je afvragen of hij ooit echt beter gaat worden. Zijn zwakke punten zijn nou niet echt verbeterd de afgelopen jaren.
Ja want de grote kansen die hij miste en al zijn beperkingen die hij nog steeds heeft met zijn 22 ( bijna 23 ) jaar ligt aan Wout Weghorst , Haller enz. Lol ..
Investeren in jezelf, liefst met AJAX , maar anders dan maar zonder AJAX.
Ik heb hem niet veel in de jeugd zien spelen, maar de keren dat ik hem zag spelen verschillen niks met wat ie nu laat zien.Alles op kracht, weing voetbalvernuft enz
Bij MCI - Fulham liep er ook zo eentje, Adama, kreeg 3 open kansen tegen MCI ..
Ik las hier ergens dat Brobbey gestopt is met individuele trainingen om bepaalde te kort komingen te verbeteren .. tja , dan vind hij het blijkbaar wel goed zo .
Laatst gewijzigd door 999 op di okt 08, 2024 7:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Wout Weghorst
Ze schijnen wel met Dave Vos te trainen op afronden met een paar jongens. We zien het resultaat alleen nog niet bij Brobbey999 schreef:Ja want de grote kansen die hij miste en al zijn beperkingen die hij nog steeds heeft met zijn 22 ( bijna 23 ) jaar ligt aan Wout Weghorst , Haller enz. Lol ..
Ik heb hem niet veel in de jeugd zien spelen, maar de keren dat ik hem zag spelen verschillen niks met wat ie nu laat zien.Alles op kracht, weing voetbalvernuft enz
Bij MCI - Fulham loopt er ook zo eentje, Adama, kreeg 3 open kansen tegen MCI ..
Ik las hier ergens dat Brobbey gestopt is met individuele trainingen om bepaalde te kort komingen te verbeteren .. tja , dan vind hij het blijkbaar wel goed zo .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Of juist welTrab schreef: ↑di okt 08, 2024 7:37 pmZe schijnen wel met Dave Vos te trainen op afronden met een paar jongens. We zien het resultaat alleen nog niet bij Brobbey999 schreef:Ja want de grote kansen die hij miste en al zijn beperkingen die hij nog steeds heeft met zijn 22 ( bijna 23 ) jaar ligt aan Wout Weghorst , Haller enz. Lol ..
Bij MCI - Fulham loopt er ook zo eentje, Adama, kreeg 3 open kansen tegen MCI ..

Blij met de punten ...
999 schreef:Of juist welTrab schreef: ↑di okt 08, 2024 7:37 pmZe schijnen wel met Dave Vos te trainen op afronden met een paar jongens. We zien het resultaat alleen nog niet bij Brobbey999 schreef: Ja want de grote kansen die hij miste en al zijn beperkingen die hij nog steeds heeft met zijn 22 ( bijna 23 ) jaar ligt aan Wout Weghorst , Haller enz. Lol ..

Haha. Toch moet het niet zo moeilijk zijn zou je zeggen. In ieder geval om wat te verbeteren. Ik zou zeggen begin eens met het kijken naar beelden van een aantal spitsen die echt een goed schot hebben. En bekijk daarna een serie van zijn eigen missers. Welke verschillen zie je dan?
Hij moet vooral het idee uit zijn hoofd krijgen dat elke bal dóór het net moet.
Dat moet je Weghorst wel nageven. Die investeert dus al jaren in zijn eigen loopbaan. Haalt er alles uit wat er in zit.
Hij moet vooral het idee uit zijn hoofd krijgen dat elke bal dóór het net moet.
Dat moet je Weghorst wel nageven. Die investeert dus al jaren in zijn eigen loopbaan. Haalt er alles uit wat er in zit.
Nil volentibus arduum
Hij heeft zijn teen gebroken in de wedstrijd tegen Fortuna, ligt er zo'n 6 weken uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mooi kut.
Zit je achter Brobbey nu met Rijkhoff die volgens mij bij Jong ook geen potten breekt.
Benieuwd hoe Farioli dit oppakt straks.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Tyfus. Dit kan je het kampioenschap kosten.
Dit is echt een deceptie Akpom hadden we nooit moeten verhuren