PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Het lijkt me vooral een extra zekerheidje. Een ervaren speler die op verschillende posities kan spelen. Ik lees vanuit het Eindhovense berichten over een stunt en weet ik wat niet meer. Maar dit is gewoon een speler die op zijn retour is in de laatste fase van zijn loopbaan.
Hij zal in de Eredivisie echt zijn potjes kunnen spelen maar ik zou er geen wonderen van verwachten.
Hij zal in de Eredivisie echt zijn potjes kunnen spelen maar ik zou er geen wonderen van verwachten.
Nil volentibus arduum
Even melden dat je ook naar Ajax kon doet het altijd goed.
Het zal allemaal wel. Feit blijft dat hij een hele mooie loopbaan heeft gehad maar dat hij ook een speler in de laatste fase van zijn loopbaan is. Ondanks zijn transfervrije status is hij ongetwijfeld alles behalve gratis en in Europa mag hij niet meedoen.
PSV had er ook voor kunnen kiezen om Driouech lekker minuten te laten maken. Of halen ze hem voor de backpositie?
Het zal allemaal wel. Feit blijft dat hij een hele mooie loopbaan heeft gehad maar dat hij ook een speler in de laatste fase van zijn loopbaan is. Ondanks zijn transfervrije status is hij ongetwijfeld alles behalve gratis en in Europa mag hij niet meedoen.
PSV had er ook voor kunnen kiezen om Driouech lekker minuten te laten maken. Of halen ze hem voor de backpositie?
Nil volentibus arduum
-
Ik kan Bosz normaal gesproken wel goed hebben, maar hem lijkt de roem ook naar het hoofd te stijgen.
Ja hij doet het goed in de Eredivisie, maar het zegt genoeg dat het in Europa niks is. Dus PSV is geen wonderploeg, helaas is de weerstand in de Eredivisie te laag.
Ja hij doet het goed in de Eredivisie, maar het zegt genoeg dat het in Europa niks is. Dus PSV is geen wonderploeg, helaas is de weerstand in de Eredivisie te laag.
Whitey on the moon.
Kolere zeg. Geweldig dit, geweldig dat. Zit Elfrink achter die microfoon soms?999 schreef:Of Psv speelt een hoog tempo, of Sporting een te laag handelings tempo ..
Tis wel een echte Psv commentator he :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Monkey Tonk
Zeldzaam stelletje losers. Kansen verkwanselen en het achterin helemaal open laten.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Wij hebben dat Sporting tenminste 2x afgeslacht in onze glorietijdMonkey Tonk schreef:Zeldzaam stelletje losers. Kansen verkwanselen en het achterin helemaal open laten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Een overwinning van PSV had goed geweest voor de coefficienten. Maar het tekent de relatieve zwakte van PSV dat ze dit niet winnen. Kansen zat op meer goals, verzuimen toe te slaan en dan toch tegen een tegendoelpunt aanlopen.
Whitey on the moon.
Goede ploeg. M.n. Schouten en Tillman waren erg goed. Spelers die gewoon financieel haalbaar waren voor Ajax. Als je een TD had gehad i.p.v. een scout.
Flamingo speelde ook sterk.
Wissels maakten de ene ploeg sterker en de andere zwakker. Die Araujo en Harder vielen sterk in. Goal viel ook over links. Die jongen die 'm maakte is al eens aan Ajax gelinkt geweest.
Qua aso-gehalte en debiliteit zitten ze trouwens ook goed met Lang en Karsdorp.

Wissels maakten de ene ploeg sterker en de andere zwakker. Die Araujo en Harder vielen sterk in. Goal viel ook over links. Die jongen die 'm maakte is al eens aan Ajax gelinkt geweest.
Qua aso-gehalte en debiliteit zitten ze trouwens ook goed met Lang en Karsdorp.

Blijft ontzettend zuur hoe we gewoon hebben meegeholpen om ze zo in het zadel te krijgen ja.
Ik heb niets gezien. Kennelijk wel een goede wedstrijd maar onzorgvuldig in de afronding. Gemiddeld genomen moet je thuis je punten binnenhalen dus ze zullen er wel ziek van zijn. Met een overwinning doe je ineens echt lekker mee. Nu komt er meer druk te staan op de resterende wedstrijden.
Ik heb niets gezien. Kennelijk wel een goede wedstrijd maar onzorgvuldig in de afronding. Gemiddeld genomen moet je thuis je punten binnenhalen dus ze zullen er wel ziek van zijn. Met een overwinning doe je ineens echt lekker mee. Nu komt er meer druk te staan op de resterende wedstrijden.
Verschrikkelijk idd. Die Karsdorp heeft zo'n domme aso uitstraling. En dan zit 'ie ook nog onder de 010 tattoo's.
Nil volentibus arduum