Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » ma sep 30, 2024 3:34 pm

Ow ja.. dat gedoe met Promes was ik helemaal vergeten..
Whitey on the moon.

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 30, 2024 3:48 pm

Gesprek met Promes
Na afloop van het bekerduel zei trainer Erik ten Hag: 'Mijn hart breekt als ik zo'n boodschap krijg. En ook de spelers, de kleedkamer was diep geraakt en dat is moeilijk. Maar ik heb een Quincy aan de telefoon gehad die gelukkig opgeruimd was, die positief was, die een nare ervaring heeft gehad en morgen gaan we met elkaar spreken.'

'Quincy is onze vriend', vulde Tadic daarna aan. 'Hij is een belangrijke speler en wij staan achter hem. Hij is onze familie en we moeten hem steunen.'
Die arme Quincy...

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 30, 2024 4:53 pm

Het was overigens geen rood voor Bruno.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 01, 2024 9:23 am

Neuh, ongelukkige actie van Bruno, maar zijn rode kaart was niet de oorzaak van MU's nederlaag.

Je ziet nu wat de gevolgen zijn als je de trainer de spelersgroep laat samenstellen. De opvolger van Ten Hag zal groepen dat dit zijn groep niet is, dat hij tijd nodig heeft, dat er nieuwe spelers moeten komen, enz.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 01, 2024 9:35 am

Yopii schreef:
di okt 01, 2024 9:23 am
Neuh, ongelukkige actie van Bruno, maar zijn rode kaart was niet de oorzaak van MU's nederlaag.

Je ziet nu wat de gevolgen zijn als je de trainer de spelersgroep laat samenstellen. De opvolger van Ten Hag zal groepen dat dit zijn groep niet is, dat hij tijd nodig heeft, dat er nieuwe spelers moeten komen, enz.
United speelde niet heel slecht overigens. Tegen Twente vond ik ze slechter.

De aankopen, per positie, zijn niet geheel onlogisch allemaal. Zirkzee is alleen te slecht. Die andere spits ook. Casemiro was ook al over de top. Antony presteert niet natuurlijk.

Het is helemaal niet erg om de selectie door een bepaalde manager te laten samenstellen als de kwaliteit maar voldoende is.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 01, 2024 9:52 am

De aankopen, per positie, zijn niet geheel onlogisch allemaal. Zirkzee is alleen te slecht. Die andere spits ook. Casemiro was ook al over de top. Antony presteert niet natuurlijk.
Ach, het zijn best aardige spelers, maar de top zijn ze ook weer niet.

Daarbij, hoeveel topwedstrijden had Antony in de benen voor hij bij MU kwam? Sowieso, hoe vaak haalde hij een topniveau, desnoods in een ED-wedstrijd?

In de PL moet je er elke wedstrijd staan, dat is fysiek en mentaal zwaar. In Nederland krijgen spelers al rust als ze tegen Besiktas hebben gespeeld. Ik zou nooit een speler naar de PL halen die niet had aangetoond drie wedstrijden in de week te kunnen spelen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di okt 01, 2024 10:02 am

ETH krijgt 2 wedstrijden om het tij te keren... oftewel... in de winterstop wordt ie gewipt, ongeacht de resultaten.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 01, 2024 10:15 am

Yopii schreef:
di okt 01, 2024 9:52 am

Pcs. EtH heeft enorme bedragen uitgegeven voor niets speciaals. Haalt niveau Ajax naar Man U, zoals ie niveau Utrecht naar Ajax haalde. Sukkel.

Als je je werk heel goed wilt doen, moet je je heel goed bewust zijn van je tekortkomingen. Bizar trouwens dat dat Man U hem gewoon door laat gaan met wat ie al deed. En dan blijkbaar een ander resultaat verwacht.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 01, 2024 10:16 am

Yopii schreef:
di okt 01, 2024 9:52 am

Daarbij, hoeveel topwedstrijden had Antony in de benen voor hij bij MU kwam? Sowieso, hoe vaak haalde hij een topniveau, desnoods in een ED-wedstrijd?

In de PL moet je er elke wedstrijd staan, dat is fysiek en mentaal zwaar. In Nederland krijgen spelers al rust als ze tegen Besiktas hebben gespeeld. Ik zou nooit een speler naar de PL halen die niet had aangetoond drie wedstrijden in de week te kunnen spelen.
Wauw...

Geen enkele speler speelt drie wedstrijden in de week, Yopi. Max twee.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 01, 2024 10:22 am

Als je je werk heel goed wilt doen, moet je je heel goed bewust zijn van je tekortkomingen.
Precies. Cruijff zei ooit: 'Wat je zelf niet kunt, moet je uitbesteden.' Dat kan ook bij een grote club.

Cruijff zei toen dat hij geen verstand had van spelers scouten, dat liet hij anderen doen. Door ervaring wijs geworden dus. Fouten maken is niet erg zolang je ervan leert.

Ten Hag heeft niets geleerd van het verleden, hij dramt net zo lang tot hij zijn eigen spelers kan halen.
Drie, lees ik steeds. :smallgrin.gif:

Dixit Farioli:
"Onze prioriteit is iedereen aan boord houden, gelet op de vele wedstrijden die we ook de komende periode gaan spelen. We hebben al veel Europese duels achter de rug. Ik moet spelers dus soms sparen om ze voldoende energie te geven voor weer een week met drie wedstrijden
Hij zal het wel weten, hij is van de data. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 01, 2024 10:27 am

Lionel schreef:
di okt 01, 2024 10:16 am

Ik las dat Rodri vorig seizoen tot 85 wedstrijden kwam. Dat is 1 pot per 4,5 kalenderdagen. Seizoen duurt 9 maanden. Betekent dat ie binnen het seizoen iedere 3,375 dagen op het wedstrijdveld stond. 8 of 9 wedstrijden per maand. En nu ligt z'n kruisband eraf... :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 01, 2024 10:35 am

Pep hoeft hem toch niet op te stellen iedere week? Die koopt ieder jaar 8 middenvelders. Vorig jaar heeft die Philips amper minuten gemaakt. Cole Palmer vertrok het jaar ervoor ook. Misschien moeten die trainers zelf ook eens de hand in eigen boezem steken.

Overigens speelde hij dit seizoen pas tegen Inter voor het eerst in de basis. En raakte hij in de wedstrijd erna tegen Arsenal geblesseerd.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 01, 2024 10:53 am

wimpey schreef:
di okt 01, 2024 10:27 am
Lionel schreef:
di okt 01, 2024 10:16 am

Ik las dat Rodri vorig seizoen tot 85 wedstrijden kwam. Dat is 1 pot per 4,5 kalenderdagen. Seizoen duurt 9 maanden. Betekent dat ie binnen het seizoen iedere 3,375 dagen op het wedstrijdveld stond. 8 of 9 wedstrijden per maand. En nu ligt z'n kruisband eraf... :blush.gif:
Rodri is een extreem voorbeeld.

Kenneth Taylor speelde als enige Ajacied vorig seizoen alle competitiewedstrijden mee. In totaal kwam hij tot 47 officiële wedstrijden. Daar komen dan nog een paar oefenwedstrijden bij. Interlands speelde hij niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_T ... oetballer)

De belasting van spelers in Nederland ligt veel lager dan die in de top van de PL. Spelers die een grote transfer ambiëren zullen moeten wennen aan meer wedstrijden. Je ziet dat Sutalo alles meedoet en nergens last van heeft. Andere spelers, Brobbey voorop, hebben altijd wat. Die spelers moeten dus nog stappen zetten.

Er zijn veel te veel interlands, daar zou eerst eens in gesnoeid moeten worden.

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 01, 2024 11:07 am

Yopii schreef:
di okt 01, 2024 10:22 am

Dixit Farioli:
À propos Farioli: Radcliffe (Ineos) heeft een flink belang in Man U gekocht. Hij had eerder Nice. Waar de Ineos-kliek (met Brailsford) dus Farioli naartoe haalde. EtH is gezien. Misschien komt Man U voor z'n opvolger wel weer bij Ajax uit. :hypocrite.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » di okt 01, 2024 11:20 am

Voorlopig is Farioli niet aan zo'n club toe: te dogmatisch. Een trainer in de top moet flexibel zijn. Hij heeft weinig ervaring, daarom bieden data houvast.

MU zal wel gaan voor Potter of zo. Die staat in de startblokken.

Op het MU-forum wordt geschreven dat ETH een hoge ontslagvergoeding (gesproken wordt van 17,5 miljoen pond!) in zijn contract heeft staan. Dat zou voor MU een struikelblok zijn.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » di okt 01, 2024 11:24 am

Yopii schreef:
di okt 01, 2024 11:20 am
Voorlopig is Farioli niet aan zo'n club toe: te dogmatisch. Een trainer in de top moet flexibel zijn. Hij heeft weinig ervaring, daarom bieden data houvast.

MU zal wel gaan voor Potter of zo. Die staat in de startblokken.

Op het MU-forum wordt geschreven dat ETH een hoge ontslagvergoeding (gesproken wordt van 17,5 miljoen pond!) in zijn contract heeft staan. Dat zou voor MU een struikelblok zijn.
Heeft zijn contract net met een jaar verlengd. Wordt geen goedkope daad dus van Man Utd.

Gaat Eric er lekker een jaartje tussenuit. Dat moet wel lukken met 17,5 miljoen pond.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii

Bericht door Yopii » wo okt 02, 2024 12:28 pm

Ten Hag bijt van zich af: 'In mijn carrière bewezen dat ik altijd zal winnen'

Erik ten Hag is ervan overtuigd dat hij Manchester United weer op de rit kan krijgen en het seizoen tot een succes kan brengen. Ondanks de matige start, heeft Ten Hag er het volste vertrouwen in dat zijn ploeg opnieuw een prijs kan pakken.

Vanuit de Engelse media krijgt Ten Hag de laatste weken enorm veel kritiek na enkele mindere resultaten. Toch maakt de Tukker zich geen zorgen om zijn baan in Engeland. "Ik denk er niet over na, daar ben ik niet bang voor", begint hij in een interview met Sky Sports. "We hebben deze zomer samen voor de strategie gekozen om jonge spelers binnen te halen en zitten in een overgangsperiode. Dat weten we allemaal."

Ondanks de overgangsperiode, denkt Ten Hag dat hij United, na het winnen van de League Cup en de FA Cup, opnieuw naar een prijs kan leiden. "Ondertussen moet je wel blijven winnen en ik denk dat we dat de afgelopen twee jaar hebben bewezen. En ik heb in mijn carrière bewezen dat ik altijd zal winnen. De laatste zes jaar heb ik acht trofeeën binnengehaald", vervolgt hij.

De mindere resultaten baren Ten Hag weinig zorgen. "Niets is gemakkelijk, maar ik hoef me hier ook niet druk om te maken. Ik maak het namelijk zo vaak mee met mijn teams gedurende seizoenen, dat je met die problemen te maken krijgt. Wij kunnen die oplossen. Natuurlijk ben ik erg ongeduldig. Ik haat verliezen. Maar ik heb er vertrouwen in dat we zullen verbeteren", besluit de manager.
Wat vinden jullie van zulke uitspraken? :confused.gif:

999

Bericht door 999 » wo okt 02, 2024 12:54 pm

José Mourinho roept dat ook altijd als ie in het nauw zit en op wieberen staat ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo okt 02, 2024 12:59 pm

Niet verstandig van ETH, wel begrijpelijk.

ManU laat em nu gewoon bungelen. Hem 2 wedstrijden de tijd geven om het om te draaien is natuurlijk idioot en (als je het mij vraagt) nogal denigrerend richting ETH.
Als club moet je of direct ingrijpen of hem tot de winterstop geven.

Ten Hag wijst naar z'n gewonnen prijzen.. de FA Cup was knap. Hij werd voor de finale bijna uitschakeld door een laag geklasseerd team.. maar goed.. hij won van een sterk Man City.

Maar buiten dat was het in de competitie weinig soeps. Te vroeg afgehaakt in de titelrace en geen zicht op verbetering.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op wo okt 02, 2024 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » wo okt 02, 2024 1:05 pm

En met wat voor bakken geld ie heeft mogen smijten zullen we het maar niet hebben hé .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 03, 2024 12:32 pm

Yopii schreef:
wo okt 02, 2024 12:28 pm
Ten Hag bijt van zich af: 'In mijn carrière bewezen dat ik altijd zal winnen'

Erik ten Hag is ervan overtuigd dat hij Manchester United weer op de rit kan krijgen en het seizoen tot een succes kan brengen. Ondanks de matige start, heeft Ten Hag er het volste vertrouwen in dat zijn ploeg opnieuw een prijs kan pakken.

Vanuit de Engelse media krijgt Ten Hag de laatste weken enorm veel kritiek na enkele mindere resultaten. Toch maakt de Tukker zich geen zorgen om zijn baan in Engeland. "Ik denk er niet over na, daar ben ik niet bang voor", begint hij in een interview met Sky Sports. "We hebben deze zomer samen voor de strategie gekozen om jonge spelers binnen te halen en zitten in een overgangsperiode. Dat weten we allemaal."

Ondanks de overgangsperiode, denkt Ten Hag dat hij United, na het winnen van de League Cup en de FA Cup, opnieuw naar een prijs kan leiden. "Ondertussen moet je wel blijven winnen en ik denk dat we dat de afgelopen twee jaar hebben bewezen. En ik heb in mijn carrière bewezen dat ik altijd zal winnen. De laatste zes jaar heb ik acht trofeeën binnengehaald", vervolgt hij.

De mindere resultaten baren Ten Hag weinig zorgen. "Niets is gemakkelijk, maar ik hoef me hier ook niet druk om te maken. Ik maak het namelijk zo vaak mee met mijn teams gedurende seizoenen, dat je met die problemen te maken krijgt. Wij kunnen die oplossen. Natuurlijk ben ik erg ongeduldig. Ik haat verliezen. Maar ik heb er vertrouwen in dat we zullen verbeteren", besluit de manager.
Wat vinden jullie van zulke uitspraken? :confused.gif:
Hij is gek. En weg binnenkort.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr okt 04, 2024 11:50 am

Tja, wat moet hij dan zeggen? Ik heb er een potje van gemaakt en het zou terecht zijn als United mij op straat zou zetten. In dat geval zie ik ook af van een ontslagvergoeding. Had ik maar beter moeten presteren.
Nil volentibus arduum

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo okt 06, 2024 4:25 pm

Ik denk dat dit nu toch echt einde verhaal is...

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 06, 2024 4:33 pm

Marillion schreef:
vr okt 04, 2024 11:50 am
Tja, wat moet hij dan zeggen? Ik heb er een potje van gemaakt en het zou terecht zijn als United mij op straat zou zetten. In dat geval zie ik ook af van een ontslagvergoeding. Had ik maar beter moeten presteren.
Niemand gelooft dit verhaal toch? Zeg dan de waarheid.

Vandaag ook niet verder gekomen dan wat counteren.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma okt 07, 2024 10:31 am

En momenteel wordt Tuchel naar voren geschoven als vervanger. Ook al zo'n faalhaas. Kan me niet voorstellen dat die ManU verder gaat helpen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie