Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Verrek, je hebt gelijk. Lijkt me een goede zaak, ik vond hem goed spelen tegen Eindhoven.
Heb je dan meer binding met dit lokale gezelschap aan middelmatigen dan met de wat betere huurlingen van Chelsea, Wouter? Oftewel, in hoeverre camoufleert de couleur locale het gebrek aan kwaliteit?
Het is gewoon anders. Ik kon natuurlijk ook wel genieten van de perfecte hoekschoppen van Mount en de erop volgende goede kopbal van Kashia of Miazga. Het was ook echt genieten toen Marcel Keizer besloot Ajax van de middellijn hoge ballen in het strafschopgebied te laten pompen terwijl Vitesse twee hele goede koppers centraal achterin had staan. Zelden zo rustig naar een wedstrijd gekeken.
Dit is gewoon een extreem jong, nog niet ingespeeld maar wel enthousiast team. Dat is een hele opluchting na al die plichtmatige, half kreupele dure spelers als Isimat, Van Ginkel en Arcus.
Er zit ook best wel wat potentie in. Ik zie Bramel bijvoorbeeld echt wel een goede eredivisiekeeper worden binnen een paar jaar. Die andere jongens achterin doen het ook best goed, en Yegoian en Jonathans hebben ook wel potentie.

Dit is gewoon een extreem jong, nog niet ingespeeld maar wel enthousiast team. Dat is een hele opluchting na al die plichtmatige, half kreupele dure spelers als Isimat, Van Ginkel en Arcus.
Er zit ook best wel wat potentie in. Ik zie Bramel bijvoorbeeld echt wel een goede eredivisiekeeper worden binnen een paar jaar. Die andere jongens achterin doen het ook best goed, en Yegoian en Jonathans hebben ook wel potentie.
Jonge spelers die vanuit de opleiding doorkomen hebben meer krediet dan huurlingen. Dat werkt overal zo. Daar komt nog bij dat er bij Vitesse nu natuurlijk vooral sprake is van opluchting. Iedereen is blij dat de bal überhaupt nog rolt. Dan wil je wel accepteren dat de linksback de bal een keertje teveel over de zijlijn schiet.
Iedereen weet weer wat belangrijk is. Dat blijft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid zo. Uiteindelijk willen supporters ook weer winnen en presteren. Nu zit het stadion vol maar stel dat je over vijf jaar nog onder de KKD zou spelen dan is de helft wel vertrokken.
Vitesse zou overigens niet de eerste club zijn waar een door degradatie geforceerde herstart uiteindelijk prima uitpakt.
Iedereen weet weer wat belangrijk is. Dat blijft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid zo. Uiteindelijk willen supporters ook weer winnen en presteren. Nu zit het stadion vol maar stel dat je over vijf jaar nog onder de KKD zou spelen dan is de helft wel vertrokken.
Vitesse zou overigens niet de eerste club zijn waar een door degradatie geforceerde herstart uiteindelijk prima uitpakt.
Nil volentibus arduum
Helemaal niet! Ons toeschouwersaantal is gewoon omgekeerd evenredig met de prestaties. Het is maar goed dat we niet verder kunnen degraderen, ik schat dat we bij de tweede klasse amateurvoetbal naar het Westfalenstadion zouden moeten uitwijken.Marillion schreef: ↑za sep 07, 2024 11:15 amJonge spelers die vanuit de opleiding doorkomen hebben meer krediet dan huurlingen. Dat werkt overal zo. Daar komt nog bij dat er bij Vitesse nu natuurlijk vooral sprake is van opluchting. Iedereen is blij dat de bal überhaupt nog rolt. Dan wil je wel accepteren dat de linksback de bal een keertje teveel over de zijlijn schiet.
-
Denk dat Vitesse nog best een talentvolle groep bij elkaar maar erg jong. Er hangt wel een soort buzz rondom Vitesse, niet in de laatste plaats door bijvoorbeeld een Andy Visser. Jongen uit de regio, speelde tot voor kort voor een amateurvereniging onder de rook van het GelreDome. Je ziet ook vooral veel nieuwe jongere supporters die daar echt wel een klik mee hebben.
Helemaal mee in de hosanna ga ik niet, objectief gezien komen een Andy Visser en bijvoorbeeld Egbring, de Regt en Cornelisse ook op dit niveau te kort.
Het moet inderdaad niet te lang duren, maar de heersende consensus is wel dat het dit seizoen vooral heel prettig is dat we überhaupt meedoen.
Egbring speelde toch prima?
-
Vind het allemaal erg onrustig en soms lijkt het wel of zijn concentratie helemaal weg is en speelt hij een pass van drie meter over de zijlijn.
https://www.gld.nl/sport/8202725/vitess ... n-te-komen
Deel 2!
https://www.gld.nl/sport/8202725/vitess ... n-te-komen
Deel 2!
Als Bramel zo doorgaat, speelt hij sneller in de eredivisie dan Vitesse zelf. 

Ernemmers zijn ramptoeristen? Dan vermoed ik dat ze ook al een tijd in groten getale rondom station Amsterdam Bijlmer Arena te vinden zijnWouter schreef: ↑za sep 07, 2024 6:51 pmHelemaal niet! Ons toeschouwersaantal is gewoon omgekeerd evenredig met de prestaties. Het is maar goed dat we niet verder kunnen degraderen, ik schat dat we bij de tweede klasse amateurvoetbal naar het Westfalenstadion zouden moeten uitwijken.Marillion schreef: ↑za sep 07, 2024 11:15 amJonge spelers die vanuit de opleiding doorkomen hebben meer krediet dan huurlingen. Dat werkt overal zo. Daar komt nog bij dat er bij Vitesse nu natuurlijk vooral sprake is van opluchting. Iedereen is blij dat de bal überhaupt nog rolt. Dan wil je wel accepteren dat de linksback de bal een keertje teveel over de zijlijn schiet.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Een ding kun je wel zeggen van Wouter, hij heeft humor! 

Vroeger was er maar een Poeder, nu twee. Dat zegt alles al.
-
uit betrouwbare bronnen was de og poeder zijn login kwijt ;)
Waarom eigenlijk? Daar gebeurt toch nooit meer wat door de stakingen?Sandro schreef: ↑za sep 14, 2024 6:13 pmErnemmers zijn ramptoeristen? Dan vermoed ik dat ze ook al een tijd in groten getale rondom station Amsterdam Bijlmer Arena te vinden zijnWouter schreef: ↑za sep 07, 2024 6:51 pmHelemaal niet! Ons toeschouwersaantal is gewoon omgekeerd evenredig met de prestaties. Het is maar goed dat we niet verder kunnen degraderen, ik schat dat we bij de tweede klasse amateurvoetbal naar het Westfalenstadion zouden moeten uitwijken.Marillion schreef: ↑za sep 07, 2024 11:15 amJonge spelers die vanuit de opleiding doorkomen hebben meer krediet dan huurlingen. Dat werkt overal zo. Daar komt nog bij dat er bij Vitesse nu natuurlijk vooral sprake is van opluchting. Iedereen is blij dat de bal überhaupt nog rolt. Dan wil je wel accepteren dat de linksback de bal een keertje teveel over de zijlijn schiet.
Iedereen weet weer wat belangrijk is. Dat blijft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid zo. Uiteindelijk willen supporters ook weer winnen en presteren. Nu zit het stadion vol maar stel dat je over vijf jaar nog onder de KKD zou spelen dan is de helft wel vertrokken.![]()
Het stadion schijnt voor morgen zo goed als uitverkocht te zijn.
Wordt weer moeilijk om een parkeerplaats te vinden en weer eindeloos in de rij staan.
Wordt weer moeilijk om een parkeerplaats te vinden en weer eindeloos in de rij staan.

- Ramona
WAT een ellende en waarvoor? 

Poeder moet eens ophouden met zichzelf vermenigvuldigen.
- Ramona
Bedoel je nu te zeggen dat Poeder, 1, 2, en wat meer, een Bosjesman is?
Waarom zou ik de Poeders gaan beledigen?
- Ramona
Beats me!
Nah, d'r uut!
Hlynsson voor het lelijkste doelpunt van het jaar
Het uitvak van Jong Ajax was even stil als dat van die NEC'ers vorig seizoen.
Daar zaten neem ik aan vooral vrienden en familie in. Ajax1 speelde bijna gelijktijdig.
Er zat niemand in.