Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » do sep 05, 2024 2:37 pm

Lionel schreef:
do sep 05, 2024 12:54 pm
GangstaRiB schreef:
do sep 05, 2024 10:45 am
Fundament is niet misschien top. Maar eth maakt er te weinig van. Dat is wel pijnlijk voor hem.
Het probleem is natuurlijk ook dat het verwachtingspatroon iets te onredelijk is. Zie je nu ook bij Ajax gebeuren: Rugani en Weghorst worden gehaald voor de korte termijn en een bepaald proces. Bij United heeft hij Casemiro gehaald voor veel te veel geld. Nog een overeenkomst zijn de dure prutsers die er rondlopen en die je niet kwijt kunt.
Maar als je kijkt wel geweld de concurrentie heeft lopen, dan had ETH beter moeten inkopen. Casimero, Eriksen… oud en versleten.
Zet dat af tegen Man City, Liverpool en Arsenal. En dan zitten clubs als Spurs en Brighton ook niet stil.

Dus niet zo raar dat hij buiten de top 5 eindigt.
Whitey on the moon.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do sep 05, 2024 3:09 pm

Lionel schreef:
do sep 05, 2024 1:45 pm
Tadic is/was toch niet goed genoeg?
Ach, ik kan niet inschatten of Tadic vorig jaar al dan niet goed genoeg was voor Man Utd (of Ajax...). Maar de man is per seizoen direct betrokken bij tussen de 20-30 goals. Er zijn er bij United maar weinig die hem dat kunnen nazeggen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » do sep 05, 2024 3:21 pm

Wel op een veel lager niveau natuurlijk.

Tadic was voor Ajax een fantastische speler en een topaankoop. Maar in Engeland stak hij er ook niet bovenuit bij Southampton. En dat was toen hij een stuk jonger was.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 05, 2024 3:29 pm

Cluijffert schreef:
do sep 05, 2024 3:09 pm
Lionel schreef:
do sep 05, 2024 1:45 pm
Tadic is/was toch niet goed genoeg?
Ach, ik kan niet inschatten of Tadic vorig jaar al dan niet goed genoeg was voor Man Utd (of Ajax...). Maar de man is per seizoen direct betrokken bij tussen de 20-30 goals. Er zijn er bij United maar weinig die hem dat kunnen nazeggen.
Lijkt mij dat Ten Hag twee jaar geleden had moeten bouwen. Moeten accepteren dat ze er twee jaar over zouden doen maar die tijd krijg je natuurlijk niet.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 05, 2024 5:26 pm

Lionel schreef:Tadic is/was toch niet goed genoeg?
Dat is een goeie vraag; heel langzaam, ging ie downhill vanaf zijn eerste topjaar. Echter: ook in zijn laatste en slechtste seizoen bij ons stak ie met kop en schouders boven de rest van de selectie uit met goals en assists, nog los van zijn arbeidsethos.

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 05, 2024 6:16 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do sep 05, 2024 5:26 pm
Lionel schreef:Tadic is/was toch niet goed genoeg?
Dat is een goeie vraag; heel langzaam, ging ie downhill vanaf zijn eerste topjaar. Echter: ook in zijn laatste en slechtste seizoen bij ons stak ie met kop en schouders boven de rest van de selectie uit met goals en assists, nog los van zijn arbeidsethos.
Ik heb het over de Tadic uit zijn laatste jaar. Niet daarvoor. De Tadic twee jaar terug had heus geen potten gebroken in de PL. Zo goed was hij ook weer niet.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr sep 06, 2024 8:09 am

Tadic hoort ook niet bij Man U, maar bij Ajax. Ook in z'n laatste seizoen was ie MVP van de eredivisie. Was er niet een stat dat ie de meeste key passes van heel Europa verzorgde?

Die Duitse hooligan heeft ook dat dossier compleet verkloot. Met Tadic erbij had je een heel ander seizoen 2023/24 gehad.

Yopii

Bericht door Yopii » vr sep 06, 2024 8:25 am

Alle dure jongens moesten weg, Wimpey.

Daarbij riep half Nederland dat Tadic over zijn top was, weet je nog? Daar had hij genoeg van, onze trotse Serviër. Zo'n speler wil toch waardering. Stond hij voor de camera uit te leggen dat het normaal was dat hij overal de schuld van kreeg, want hij was nu eenmaal de aanvoerder. :excited.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr sep 06, 2024 8:28 am

Yopii schreef:
vr sep 06, 2024 8:25 am
Alle dure jongens moesten weg, Wimpey.
Zodat de dure jongens van Mislintat gehaald konden worden. :excited.gif:
Daarbij riep half Nederland dat Tadic over zijn top was, weet je nog? Daar had hij genoeg van, onze trotse Serviër. Zo'n speler wil toch waardering. Stond hij voor de camera uit te leggen dat het normaal was dat hij overal de schuld van kreeg, want hij was nu eenmaal de aanvoerder. :excited.gif:
Ik zag een stat dat ie vorig seizoen 62 wedstrijden voor Fener heeft gespeeld. Lijkt me erg veel, maar die man staat er nu eenmaal altijd. Hij was voor Ajax altijd beslissend en had ons vorig seizoen de 3e plek bezorgd.

Al vaker opgemerkt: die Mislintat verdient een pak rammel.

Yopii

Bericht door Yopii » vr sep 06, 2024 8:33 am

Zodat de dure jongens van Mislintat gehaald konden worden. :excited.gif:
Die zitten op veel lagere contracten. Ajax betaalt geen zes miljoen meer aan een speler. Het water staat de club aan de lippen. De dure jongens (Tadic, Blind, Bergwijn) moesten weg.
Hij was voor Ajax altijd beslissend en had ons vorig seizoen de 3e plek bezorgd.
Dat is speculeren. Tadic kan niet over water lopen. Op het EK vond ik hem erg matig.

Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 06, 2024 8:36 am

Yopii schreef:Alle dure jongens moesten weg, Wimpey.

Het heeft eigenlijk geen zin, maar doe het toch; de andere helft zag zijn waarde. In goals en assists nog steeds en zei dat we hem zouden gaan missen als ie er niet meer zou zijn.

En toen kregen we Forbs.

Yopii

Bericht door Yopii » vr sep 06, 2024 8:48 am

Ik stel alleen vast dat de kritiek met bakken op Tadic neerkwam, Weekend Cees. Dan gaat de clubleiding denken: hij is onze duurste speler, begint op leeftijd te komen, enz.

Feit is wel dat hij zelf aangaf dat hij binnen de spelersgroep niet meer de autoriteit had van weleer.

Daarbij, Tadic wilde zelf weg. Niets menselijks is hem vreemd, hij kon een keer flink zijn zakken vullen in Turkije. Daarbij zat hij alweer een tijd bij Ajax en kon hij nog eenmaal een uitdaging aangaan, dat was voor hem, met zijn topsportmentaliteit, waarschijnlijk interessanter dan bij Ajax blijven aanmodderen.

Ik was het niet eens met de kritiek op Tadic en vond het jammer dat hij vertrok, maar ik kon het van beide kanten wel begrijpen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr sep 06, 2024 9:48 am

Yopii schreef:
vr sep 06, 2024 8:48 am
Ik was het niet eens met de kritiek op Tadic en vond het jammer dat hij vertrok, maar ik kon het van beide kanten wel begrijpen.
Ze hebben allerlei weggooiers gehaald, logisch dat Tadic aan autoriteit verloor. Als de norm vervaagt van 10 naar 6, dan sta je als 10 op een gegeven moment alleen.

Goedkoop is duurkoop, die aankopen van Mislintat zijn duurkoop geweest. Je ziet de salarissen voorbijkomen van Akpom, Sosa, vd Boomen, Forbs e.c. Die 4 of Tadic: dan weet ik het wel.

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 06, 2024 10:14 am

Yopii schreef:Ik stel alleen vast dat de kritiek met bakken op Tadic neerkwam, Weekend Cees. Dan gaat de clubleiding denken: hij is onze duurste speler, begint op leeftijd te komen, enz.

Feit is wel dat hij zelf aangaf dat hij binnen de spelersgroep niet meer de autoriteit had van weleer.

Daarbij, Tadic wilde zelf weg. Niets menselijks is hem vreemd, hij kon een keer flink zijn zakken vullen in Turkije. Daarbij zat hij alweer een tijd bij Ajax en kon hij nog eenmaal een uitdaging aangaan, dat was voor hem, met zijn topsportmentaliteit, waarschijnlijk interessanter dan bij Ajax blijven aanmodderen.

Als ik het mij goed herinner wilde Tadic ook weg omdat hij de ingeslagen weg niet zag zitten en (be)oordeelde dat wat er binnen kwam geen kwaliteit was.

columbus

Bericht door columbus » vr sep 06, 2024 11:19 am

Precies. Tadic wilde zelf helemaal niet meer bij Ajax zijn. Er zou een nieuwe periode aankomen en meneer wist niet hoe snel hij moest vertrekken. Zijn zaakwaarnemer had ook ineens niets meer in te brengen.

Die mindere periode was ook wel logisch, alle topspelers gingen elders voetballen. Kwaliteit liep toen zo snel af, daar valt niet tegen op te leiden of aan te kopen. Inmiddels is ook wel gebleken dat de gemaakte keuzes niet top waren.

Maar al met al verliet de kapitein zo snel mogelijk het schip om binnen een dag het Fenerbahçe shirt te kussen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr sep 06, 2024 11:23 am

columbus schreef:
vr sep 06, 2024 11:19 am

Maar al met al verliet de kapitein zo snel mogelijk het schip om binnen een dag het Fenerbahçe shirt te kussen.
Hij zag de bui natuurlijk hangen, met die 'verborgen' talenten van Mislintat. In de marge rommelen en z'n miljoenen opstrijken zag ie blijkbaar niet zitten. Ik twijfel persoonlijk niet aan z'n liefde voor club en stad.

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 06, 2024 7:23 pm

Maar hoe dan ook… de Tadic van vorig jaar had Ten Hag natuurlijk ook niet echt verder geholpen.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr sep 06, 2024 7:41 pm

Bij Ajax was hij de ster die de jonge spelers bij de hand nam. Bij ManUtd werkt dat niet, daar zijn andere ‘toppers’.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za sep 14, 2024 2:24 pm

De Ligt POTM geworden vandaag...

Lionel

Bericht door Lionel » za sep 14, 2024 9:21 pm

Ten Hag heeft er verdomd weinig voetbal in zitten. Ze winnen dan wel vandaag maar wat een armoede zeg… ongekend.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo sep 25, 2024 9:53 pm

Ook van Twente thuis kunnen ze niet winnen. Het blijft weinig bijzonders.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo sep 25, 2024 9:54 pm

Mooi resultaat voor FC Twente hoor.

Dat zal voor veel supporters een geweldig uitje zijn geweest. Op bezoek bij een grote club in een prachtig stadion en dan overeind blijven. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 25, 2024 10:03 pm

Met alle respect, maar Eriksen is toch niet het soort speler dat je bij een club met de ambitie van United zou verwachten?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo sep 25, 2024 10:08 pm

Wie dan wel?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 25, 2024 10:09 pm

Ik moet zeggen dat ik een beetje klaar ben met Ten Hag bij United. Het voetbal lijkt helemaal nergens op, zijn aankoopbeleid is om te janken en hij kraamt alleen maar onzin uit.

Hoe we met hem ooit, met goed voetbal, bijna de finale van de CL hebben gehaald is echt een raadsel..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie