De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.
Moderator: mods
Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.
Wie zegt dat ze hun transferbeleid daarop baseren? Wel speelt het mee welke signalen de verkopende club afgeeft. Clubs gebruiken vaak de pers om een stelling in te nemen.
Daarbij moet de vraagprijs ook realistisch zijn. Geen club wil dertig miljoen voor Bergwijn betalen, bijvoorbeeld. Timing is alles.
Kroes dacht dat hij het wel even deed, maar het vak van TD is iets heel anders dan dat van zaakwaarnemer. Een TD moet voorzichtig manoeuvreren en overzicht behouden. Zoals Wimpey aangaf: Overmars hoorde je nooit. Ik lees ook amper iets over Stewart of Te Kloeske. Die mannen houden hun kaarten aan de borst. Zal wel niet voor niets zijn.
Daarbij moet de vraagprijs ook realistisch zijn. Geen club wil dertig miljoen voor Bergwijn betalen, bijvoorbeeld. Timing is alles.
Kroes dacht dat hij het wel even deed, maar het vak van TD is iets heel anders dan dat van zaakwaarnemer. Een TD moet voorzichtig manoeuvreren en overzicht behouden. Zoals Wimpey aangaf: Overmars hoorde je nooit. Ik lees ook amper iets over Stewart of Te Kloeske. Die mannen houden hun kaarten aan de borst. Zal wel niet voor niets zijn.
Wat is een realistische prijs?
Met een speler als Bergwijn is dat dus ontzettend moeilijk. Die jongen laat al twee seizoenen niets zien maar tegelijkertijd kost hij een godsvermogen aan salaris en afschrijvingen.
30 miljoen pakt iedereen meteen aan. Maar wat nou als je 15 kunt krijgen? Aangevuld met wat onzekere bonussen die kunnen oplopen tot 18 a 20 miljoen. Moet je dat dan doen of hou je hem dan bij Ajax?
Met een speler als Bergwijn is dat dus ontzettend moeilijk. Die jongen laat al twee seizoenen niets zien maar tegelijkertijd kost hij een godsvermogen aan salaris en afschrijvingen.
30 miljoen pakt iedereen meteen aan. Maar wat nou als je 15 kunt krijgen? Aangevuld met wat onzekere bonussen die kunnen oplopen tot 18 a 20 miljoen. Moet je dat dan doen of hou je hem dan bij Ajax?
Nil volentibus arduum
Meteen doen, dan ben je van die zes miljoen salaris af.
Die jongen is niet meer waard dan 15-20 miljoen, tenzij een club uit de zandbak raar wil doen. Die markt kun je eerst aftasten, vooropgesteld dat Bergwijn zelf die kant uit wil.
Destijds speelde hij een paar aardige wedstrijden voor Ajax en daarom ging hij mee naar het EK, dat was het moment. Nu is het haast ondoenlijk om hem te verkopen, aangezien hij niet speelt.
Die jongen is niet meer waard dan 15-20 miljoen, tenzij een club uit de zandbak raar wil doen. Die markt kun je eerst aftasten, vooropgesteld dat Bergwijn zelf die kant uit wil.
Destijds speelde hij een paar aardige wedstrijden voor Ajax en daarom ging hij mee naar het EK, dat was het moment. Nu is het haast ondoenlijk om hem te verkopen, aangezien hij niet speelt.
Ik zou hier ook zoveel mogelijk verder verlies beperken en dus een relatief lage transfersom accepteren. Overigens denk ik wel dat veel mensen er over zouden vallen als we Bergwijn voor 15M verkopen.
Maar hoe langer je wacht hoe lager het bedrag gaat worden. Of hij moet ineens in gang schieten. Maar hoe realistisch is dat? Ik heb op het moment in ieder geval niet de indruk dat hij erg ambitieus is om onder de nieuwe trainer echt iets te laten zien.
Met zulke transfers blijft er wel weinig ruimte over om opnieuw te investeren. Maar je bent wel van lasten af.
Maar hoe langer je wacht hoe lager het bedrag gaat worden. Of hij moet ineens in gang schieten. Maar hoe realistisch is dat? Ik heb op het moment in ieder geval niet de indruk dat hij erg ambitieus is om onder de nieuwe trainer echt iets te laten zien.
Met zulke transfers blijft er wel weinig ruimte over om opnieuw te investeren. Maar je bent wel van lasten af.
Nil volentibus arduum
De aankoopsom zegt niets, je moet van de marktwaarde uitgaan.
(Klinkt naar als het over mensen gaat, maar vooruit...)
Wat zou Antony nu waard zijn? Vijftien miljoen?
(Klinkt naar als het over mensen gaat, maar vooruit...)
Wat zou Antony nu waard zijn? Vijftien miljoen?

Nederland 2 september 2024
Portugal 2 september 2024
Noorwegen 2 september 2024
Oostenrijk 5 september 2024
België 6 september 2024
Tsjechië 8 september 2024
Zwitserland 9 september 2024
Griekenland 11 september 2024
Turkije 18 september 2024
De hoop op het slijten is gevestigd op de laatste 3 landen
Portugal 2 september 2024
Noorwegen 2 september 2024
Oostenrijk 5 september 2024
België 6 september 2024
Tsjechië 8 september 2024
Zwitserland 9 september 2024
Griekenland 11 september 2024
Turkije 18 september 2024
De hoop op het slijten is gevestigd op de laatste 3 landen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Is het al klaar in Saudi-Arabië?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
According to the FIFA Transfer Matching System (TMS), the latest transfer window for the Saudi Pro League opened on July 17, 2024, and it will close on October 6, 2024. That would mean clubs from Saudi Arabia have the chance to sign players for over a month after the Premier League's deadline day.
Maar ik verwacht daar niets van eerlijk gezegd.
Maar ik verwacht daar niets van eerlijk gezegd.
- Jinne
- Site Admin
Nee. Alleen Bergwijn zou nog kunnen die kant op, maar dan moet het eigenlijk wel vandaag lukken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kroes zou op een kameel stappen en 'm hoogstpersoonlijk wegbrengen, maar dat gaat 'm niet worden he.
Hij heeft hier z'n matties, ballonnetjes, de KFC. En 5M per jaar in Mokum is ook niet slecht he. Van alle miskopen is Stevie de grootste. Kost de club aan afschrijvingen en salaris minimaal 11M p/j. Excl. tekengeld en fees.
Garantie op succes en zo...
Die jongen kan het niet helpen, die is... laten zeggen niet het stralende licht van de wereld. Redde het in de PL dus niet.
Die jongen kan het niet helpen, die is... laten zeggen niet het stralende licht van de wereld. Redde het in de PL dus niet.
wimpey schreef: ↑ma sep 02, 2024 7:36 amKroes zou op een kameel stappen en 'm hoogstpersoonlijk wegbrengen, maar dat gaat 'm niet worden he.
Hij heeft hier z'n matties, ballonnetjes, de KFC. En 5M per jaar in Mokum is ook niet slecht he. Van alle miskopen is Stevie de grootste. Kost de club aan afschrijvingen en salaris minimaal 11M p/j. Excl. tekengeld en fees.

IK GELOOF!!!!!!
Ik had hoop omdat er vaker gekke dingen gebeuren op de transfermarkt. Maar als we heel eerlijk zijn is 'ie onverkoopbaar. Vangt een dik salaris en moet ook nog wel geld kosten. Ondertussen laat 'ie werkelijk niets zien.
Zou de grootste prestatie van Farioli zijn als hij hem aan de praat krijgt zodat we hem in de winter wellicht alsnog kunnen verkopen.
Zou de grootste prestatie van Farioli zijn als hij hem aan de praat krijgt zodat we hem in de winter wellicht alsnog kunnen verkopen.
Nil volentibus arduum
Farioli zal hem dan ook niet opstellen als hij niet presteert. Wat niet goed is voor zijn ego.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, dan gaat hij inderdaad niet spelen. Hij moet hem dus zodanig raken dat hij echt wedstrijdfit wil worden en gretig is om zichzelf te bewijzen.
Nil volentibus arduum
SA Sluit toch vandaag om 23:59
Overzicht van sluiten interessante transfermarkten
Kroatië (5 september)
Oostenrijk (5 september)
België (6 september)
Polen (6 september)
Tsjechië (8 september)
Qatar (9 september)
Zwitserland (9 september)
Mexico (10 september)
Griekenland (11 september)
Turkije (13 september)
Akpom en branco kunnen nog steeds weh
Kroatië (5 september)
Oostenrijk (5 september)
België (6 september)
Polen (6 september)
Tsjechië (8 september)
Qatar (9 september)
Mexico (10 september)
Turkije (13 september)
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/kroes ... 5685d81408
BVDB gaat nergens naartoe. Vielen Dank nochmals, Sven.
BVDB gaat nergens naartoe. Vielen Dank nochmals, Sven.

Misschien hier of daar nog een huurdeal.elliquido schreef: ↑di sep 03, 2024 9:05 amOverzicht van sluiten interessante transfermarkten
Kroatië (5 september)
Oostenrijk (5 september)
België (6 september)
Polen (6 september)
Tsjechië (8 september)
Qatar (9 september)
Mexico (10 september)
Turkije (13 september)
Nil volentibus arduum
Toplist to force a -temp- leave lijkt mij: Akpom, Wijndal en Tahirovic
En Avila

Volgens mij refereerde Kroes in dat interview ook aan Tahirovic ipv Branco?
De interview- link staat in zijn eigen topic.
En idd Tahirovic en Wijndal.
En idd Tahirovic en Wijndal.
Wat denken jullie, zou het Kroes ditmaal wel lukken om een speler te verkopen? 

-
Ik vrees van niet. Ik neem dat dan Kroes overigens niet zo kwalijk. Want Tahirovic en Wijndal hebben helaas weinig tot niets laten zien terwijl ze wel dikker salarissen hebben. Welke club gaat ze dat minimaal ook betalen op basis van hun prestaties de afgelopen anderhalf jaar? Verhuren zou al knap zijn.