Competitiepoll
Moderator: mods
Re: Competitiepoll
Knap dat jullie zo optimistisch zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vierde. Farioli gaat het goed neerzetten, maar het gebrek aan creativiteit gaat ons opbreken. Je kunt het beter andersom hebben in de Eredivisie.
- Cluijffert
+1
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
3e of 4e inderdaadpeter schreef:Vierde. Farioli gaat het goed neerzetten, maar het gebrek aan creativiteit gaat ons opbreken. Je kunt het beter andersom hebben in de Eredivisie.
Tweede! Verwacht dat we vrij veel saaie wedstrijden gaan krijgen, maar dankzij het goed neerzetten wel veel punten halen.
Ik denk max 4de, maar voor het positieve gemoed heb ik 3de aangeklikt. 
Al denk ik ook dat de plaatsen achter psv 'for grabs' zijn.
Misschien dat de ademruimte die er nu is in het programma - en de helderheid hoe de selectie er uit ziet - tijd geeft aan Farioli om de boel beter op elkaar aan te laten sluiten en - hopelijk - Brobbey, Bergwijn en Traoré 'in vorm' te krijgen.
Daarna is het knallen, met tweede helft oktober belangrijke wedstrijden.

Al denk ik ook dat de plaatsen achter psv 'for grabs' zijn.
Misschien dat de ademruimte die er nu is in het programma - en de helderheid hoe de selectie er uit ziet - tijd geeft aan Farioli om de boel beter op elkaar aan te laten sluiten en - hopelijk - Brobbey, Bergwijn en Traoré 'in vorm' te krijgen.
Daarna is het knallen, met tweede helft oktober belangrijke wedstrijden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
2e... Ik heb wel vertrouwen in Farioli.
Twente, Feyenoord en AZ zien er ook niet bijzonder uit.
Als het niet zo'n ramp wordt als vorig seizoen, dan is 2e best mogelijk.
Twente, Feyenoord en AZ zien er ook niet bijzonder uit.
Als het niet zo'n ramp wordt als vorig seizoen, dan is 2e best mogelijk.