Wout Weghorst
Moderator: mods
Re: Wout Weghorst
Als Akpom nog verkocht wordt vind ik het ook geen onlogische keuze. Laat Brobbey en Weghorst er maar voor knokken. Tot nu toe heeft Brobbey nog geen verpletterende indruk achtergelaten waardoor hij de onbetwiste nummer 1 is.
- Cluijffert
Dit is er eentje op advies van onze technisch adviseur in Portugal. Weten jullie het beter?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
In mijn herinnering was hij inderdaad alleen goed als spits, als buitenspeler voegde hij weinig toe.peter schreef:Younes, Kluivert als buitenspelers en hij als spits. Uiteindelijk bleek Dolberg beter, maar ik vond zijn wedstrijden als spits beter. Tenminste, zoals ik het me kan herinneren haha.
https://www.transfermarkt.nl/bertrand-t ... verein/610
40% als spits.
Klap in z'n nek moet ie hebben, met z'n 5 spitsen en geen buitenspeler.
Hier verder over Weghorst...
Ik denk dat ie het goed gaat doen bij ons... Weghorst als eerste spits en dan Brobbey in de laatste 15 mins als de verdedigers zijn moegestreden.. ik zie het helemaal voor me!
Ik denk dat ie het goed gaat doen bij ons... Weghorst als eerste spits en dan Brobbey in de laatste 15 mins als de verdedigers zijn moegestreden.. ik zie het helemaal voor me!
-
Ben vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Hij heeft in zijn carrière nergens langdurig gepresteerd. Dat zal hij ook niet bij Ajax gaan doen. Vreselijke transfer.
- Jinne
- Site Admin
Klopt niet. Tot en met Wolfsburg prima gepresteerd ieder seizoen. Vanaf Burnley liep het wat spaak.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ach, volgens de kenners zou Haller ook de grootste miskoop ooit worden.
Wachten het gewoon af ... Daarbij , dankzij Schreuder en co en Mislintat moet je blij zijn dat je nog iets van " naam " kan halen ..
Wachten het gewoon af ... Daarbij , dankzij Schreuder en co en Mislintat moet je blij zijn dat je nog iets van " naam " kan halen ..
Blij met de punten ...
Hopelijk zitten we ernaast.
We hebben harder een creatieve middenvelder nodig. Waarom haalt Kroes WW én Traoré? Is Traoré al afgekeurd door Farioli?
We hebben harder een creatieve middenvelder nodig. Waarom haalt Kroes WW én Traoré? Is Traoré al afgekeurd door Farioli?

Hoezo is WW een speler van naam? Hij zit bij Burnley en Burnley wil hem kwijt. Daarbij is hij al 32.
Ga mij niet vertellen dat dit een huzarenstukje is, die jongen heeft maanden gewacht op Ajax.
Ga mij niet vertellen dat dit een huzarenstukje is, die jongen heeft maanden gewacht op Ajax.
Voorlopig is hij voor nergens, hij speelt niet.Bert is voor rechts.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik durf hier wel te noteren dat hij er minimaal 10 gaat maken. Het gaat voetballend allemaal niet heel best zijn, maar ik verwacht wel dat hij het beter gaat doen dan Akpom.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 28, 2024 6:44 amBen vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Ik ben vooral heel benieuwd naar het plan dat Farioli heeft.
Het zal de bedoeling zijn dat Akpom nog vertrekt. Laten we er even vanuit gaan dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Dan hou je dus Brobbey en Weghorst over. Gaat hij een duidelijke keuze maken voor de één of de ander als starter? Of komt er een hele andere variant uit waarbij ze veel allebei gaan spelen? Dat laatste zie ik niet gebeuren. Farioli lijkt me er ook de trainer niet naar om alles om te gooien.
Is er met Weghorst afgesproken dat hij begint achter Brobbey? Krijgt hij de voorkeur omdat Brobbey kennelijk niet brengt wat ze verwachten?
Het zal de bedoeling zijn dat Akpom nog vertrekt. Laten we er even vanuit gaan dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Dan hou je dus Brobbey en Weghorst over. Gaat hij een duidelijke keuze maken voor de één of de ander als starter? Of komt er een hele andere variant uit waarbij ze veel allebei gaan spelen? Dat laatste zie ik niet gebeuren. Farioli lijkt me er ook de trainer niet naar om alles om te gooien.
Is er met Weghorst afgesproken dat hij begint achter Brobbey? Krijgt hij de voorkeur omdat Brobbey kennelijk niet brengt wat ze verwachten?
Nil volentibus arduum
De stats van Akpom zijn niet eens zo slecht.peter schreef: ↑wo aug 28, 2024 8:30 amIk durf hier wel te noteren dat hij er minimaal 10 gaat maken. Het gaat voetballend allemaal niet heel best zijn, maar ik verwacht wel dat hij het beter gaat doen dan Akpom.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 28, 2024 6:44 amBen vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Neem aan dat WW niet voor de bank komt. Daarbij, ze wilden Brobbey verkopen.Is er met Weghorst afgesproken dat hij begint achter Brobbey? Krijgt hij de voorkeur omdat Brobbey kennelijk niet brengt wat ze verwachten?
En wie is onze beste speler ?
Blij met de punten ...
Dat was denk ik vooral om budget te genereren. Daarmee had je ook op andere posities nog wat kunnen doen want zo te lezen is de investering in Weghorst niet enorm.Yopii schreef: ↑wo aug 28, 2024 8:37 amDe stats van Akpom zijn niet eens zo slecht.peter schreef: ↑wo aug 28, 2024 8:30 amIk durf hier wel te noteren dat hij er minimaal 10 gaat maken. Het gaat voetballend allemaal niet heel best zijn, maar ik verwacht wel dat hij het beter gaat doen dan Akpom.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 28, 2024 6:44 amBen vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Neem aan dat WW niet voor de bank komt. Daarbij, ze wilden Brobbey verkopen.Is er met Weghorst afgesproken dat hij begint achter Brobbey? Krijgt hij de voorkeur omdat Brobbey kennelijk niet brengt wat ze verwachten?
Weghorst en Akpom zijn verschillende types maar hebben ook de overeenkomst dat ze beide echt wel geschikt lijken als breekijzer. In die rol maken ze met enige regelmaat een doelpunt. Daar twijfel ik niet aan. Al missen ze allebei ook geregeld kansen. Zo had Akpom er tegen Panathinaikos óók 2 of 3 moeten maken.
In die zin zou die ruil best passen. Moet Akpom nog wel vertrekken natuurlijk. Daar zal toch op zijn minst concrete interesse zijn want je kunt niet met deze drie het seizoen in.
Als het een strijd gaat worden tussen Brobbey en Weghorst om de positie van startende spits ben ik heel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Zou Farioli per tegenstander gaan variëren? Eventuel ook nog vanuit de gedachte dat Brobbey kwetsbaar blijft. Dat ze dus allebei speeltijd gaan krijgen zonder duidelijke nummer één.
Nil volentibus arduum
Ja dat zal je, zelfs als tweede spits, bij Ajax ongetwijfeld wel halen ja. Akpom maakte er 15 vorig jaar. Maar vinden we nou dat hij geslaagd is bij Ajax?peter schreef: ↑wo aug 28, 2024 8:30 amIk durf hier wel te noteren dat hij er minimaal 10 gaat maken. Het gaat voetballend allemaal niet heel best zijn, maar ik verwacht wel dat hij het beter gaat doen dan Akpom.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 28, 2024 6:44 amBen vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Budget genereren, welja. De schoorsteen moet roken.Dat was denk ik vooral om budget te genereren. Daarmee had je ook op andere posities nog wat kunnen doen want zo te lezen is de investering in Weghorst niet enorm.
Zulk gemarchandeer geeft aan waarom het goed is dat het transfersysteem binnenkort op de schop gaat.
En nu even terug naar de realiteit van vandaag. Ajax staat er financieel niet zo heel erg lekker voor en dus zal de club spelers moeten verkopen.Yopii schreef: ↑wo aug 28, 2024 8:59 amBudget genereren, welja. De schoorsteen moet roken.Dat was denk ik vooral om budget te genereren. Daarmee had je ook op andere posities nog wat kunnen doen want zo te lezen is de investering in Weghorst niet enorm.
Zulk gemarchandeer geeft aan waarom het goed is dat het transfersysteem binnenkort op de schop gaat.
Dat het op zichzelf een eigenaardig systeem is waar je iets aan zou willen veranderen ben ik het mee eens. Al is het wel heel lastig om een systeem te bedenken wat echt voor iedereen goed gaat werken.
Nil volentibus arduum
Clubs zouden hun begroting niet moeten kunnen aanvullen met transfergelden. Dat leidt tot excessen.
Een voetbalclub is een bedrijf, een voetballer is een werknemer, een mens.
Een voetbalclub is een bedrijf, een voetballer is een werknemer, een mens.
Ja, daar ben ik het op zichzelf helemaal mee eens maar dat is niet de situatie waar we vandaag in zitten. Dus dat Ajax gegeven de huidige situatie spelers moet zien te verkopen lijkt me een abc'tje. Sterker nog, we zitten er hier massaal al maanden op te wachten.
Die transferdeadline is me overigens ook een doorn in het oog. Per land verschillend. Na het begin van vrijwel alle competities waardoor je een soort herstart krijgt.
Die transferdeadline is me overigens ook een doorn in het oog. Per land verschillend. Na het begin van vrijwel alle competities waardoor je een soort herstart krijgt.
Nil volentibus arduum
Weghorst is een veel betere afmaker dan Brobbey. Prima aankoop.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ben vooral benieuwd of ie gaat scoren, of fantastische kansen om zeep gaat helpen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die deadline is inderdaad veel te laat. Half augustus zou logischer zijn.
Kan zijn, maar het moet wel menselijk blijven. Spelers hebben ook een leven, soms met een gezin, enz. We moeten hun keuze respecteren.Dus dat Ajax gegeven de huidige situatie spelers moet zien te verkopen lijkt me een abc'tje. Sterker nog, we zitten er hier massaal al maanden op te wachten.